「今日相對濕度介乎喺百分之六十八……」鄧紫棋( G.E.M.)報天氣?仲要係亞視嚟嘅?唔通佢想同黃婉曼鬥過?唔好以為係惡搞圖, G.E.M.報天氣千真萬確,可惜亞視捉到鹿都唔識脫角,一啲宣傳(或者有)都唔見,搞到 G.E.M.噚日下午要喺微博公告天下:「今晚六點半請留意 ATV亞洲電視本港台的新聞報道。不要問,只要看。」

放大圖片
G.E.M.話今次報天氣係 one and the only one。電視圖片

G.E.M.話今次報天氣係 one and the only one。電視圖片

放大圖片
黃婉曼天氣女神嘅地位備受 G.E.M.威脅。電視圖片

黃婉曼天氣女神嘅地位備受 G.E.M.威脅。電視圖片

微博報定料 放大圖片
G.E.M.有可能係電視史上第一個剷青嘅天氣女郎。

G.E.M.有可能係電視史上第一個剷青嘅天氣女郎。

好唔容易等到 6點 55分,只見 G.E.M.一身 OL裝,個頭仲剷咗青,一臉認真報天氣,但佢忍唔住笑,又忘記咗「報天氣打出心口是常識吧」嘅真理,好彩臨尾整番個「 G.E.M. close」,高登仔嗌收貨啦。馮仁昭打電話畀 G.E.M.了解,佢助手話:「公司由上個月開始,每個月會幫佢接一份歌手以外嘅工作,類似秘撈。上個月就賣生果,今個月就報天氣。」之後馮仁昭聯絡到 G.E.M.本人,問佢事前點解冇宣傳,佢話:「我哋就係唔想畀人知,要大家突然睇到我報天氣,我好滿意表現,畀自己九分,因為喉嚨痛扣咗一分,哈哈!」G.E.M.話做天氣女郎係好唔間單:「化妝整頭都要自己搞掂,之後要試位,然後收天文台資訊,即刻打字寫對白,我打得太慢,要工作人員幫手。」G.E.M.話天氣報告係喺播出前 15分鐘錄影,時間好趕,佢 NG咗一次,第二次就一 take過,佢仲講到自己個剷青頭:「成為香港有史以嚟第一位剷青天氣女郎。」係咪要挑戰黃婉曼? G.E.M.話:「冇可能,我拍馬都追唔到。」 G.E.M.又否認要忍笑,因為佢覺得報天氣要正經。

剪髮迎新歌

另外, G.E.M.日前接受商台訪問,宣傳佢首新歌《 Someday I'll Fly》,問到佢首歌題材消極,係咪關於男友林宥嘉,皆因盛傳佢兩個分手, G.E.M.只係話:「會包括感情事,而剪剷青頭最大意義係反映生命,生命似有好多受損頭髮,受傷時會做電髮染髮,企圖遮住傷口,但一洗頭就會發現開晒叉,生命嘅傷口要好番係要面對同接受。」


G.E.M.咁 cutie,高登仔實 like爆啦。電視圖片

G.E.M.跳入亞視報天氣

有「小巨肺」之稱的歌手鄧紫棋(G.E.M.)並沒簽約無綫,自由身的她昨日跳出樂壇,化身亞視「天氣女郎」,破天荒現身六點新聞時段!

歌手G.E.M.並沒與無綫簽約,可自由亮相其他電視台的她,昨日破天荒亮相亞視晚間六點鐘新聞時段,並化身「天氣女郎」向觀眾報天氣。事後她即時在微博上載相片,搞鬼地擺出「V」字勝利手勢,並留言:「誰剛剛有在電視上看我當天氣女郎?」而G.E.M.接受訪問時說:「我專登早一個鐘到達拍攝現場,仲親自寫講稿!不過由於打字太慢,最後都要工作人員幫我完成,哈哈!好彩拍攝都算順利,淨係拍兩個Take就OK!」

為情所困

另一方面,G.E.M.早前與緋聞男友、台灣歌手林宥嘉傳情變,昨晨她接受電台節目《巴巴閉邊個夠我查篤撐》訪問時,自爆於製作新碟期間情緒備受困擾,被問到有否向男友傾訴時?她竟直言男友就是其中一個令她困擾的因素!至於對台灣的感覺如何?她指是其中一個宣傳新碟的地方。

專案組

變身天氣女郎的G.E.M.一本正經。

G.E.M.暫時放下歌手身份,以一身斯文打扮到亞視報天氣。

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()