蘇 民 峰 醒 你   九 宮 麻 雀 必 贏 招


放大

Angelababy : 今 年 買 隻 金 牛 , 農 曆 年 放 屋 企 , 媽 咪 話 會 發 達

牛 年 終 於 殺 到 , 係 人 都 想 趁 新 春 假 期 發 番 個 新 年 財 , 原 來 一 眾 歌 手 、 model 包 括 古 巨 基 、 傅 穎 、 趙 碩 之 、 Angelababy 、 Amanda S. 都 有 獨 門 新 春 發 財 秘 方 。
玄 學 家 蘇 民 峰 、 麥 玲 玲 同 司 徒 法 正 亦 會 醒 你 逢 賭 必 勝 大 法 , 分 分 鐘 好 過 份 利 是 錢 去 博 撈 底 豐 。


 

 

 


zoom
 

 


zoom
 

古 巨 基 : 我 細 個 時 會 用 紅 紙 寫 「 財 神 」 , 派 畀 隔 籬 鄰 舍 , 到 好 多 利 是


zoom
 

傅 穎 : 同 老 人 家 拜 年 時 講 多 幾 句 : 「 長 命 百 歲 」 、 「 青 春 常 駐 」 , 賣 口 乖 博 大 封 利 是


zoom
 

Amanda S. : 我 鍾 意 打 台 灣 麻 雀 , 我 一 定 要 背 脊 靠 牆 坐 , 會 旺 贏 晒 其 他 人 錢 。


zoom
 

趙 碩 之 : 新 年 梗 係 要 買 紅 色 bra , 日 日 戴 先 有 新 年 財 , 我 年 年 都 戴


zoom
 

 



 

麻 雀 必 贏

過 年 點 少 得 打 幾 圈 衛 生 麻 雀 , 蘇 民 峰 師 傅 話 想 大 殺 三 方 有 辦 法 , 只 要 年 初 一 至 年 初 九 穿 指 定 顏 色 衣 服 或 內 衣 褲 , 或 者 坐 正 當 日 財 位 , 必 定 由 頭 贏 到 尾 , 財 位 邊 ? 參 考 右 圖 就 知 , 但 切 記 財 位 是 以 整 張 麻 雀 計 算 , 不 等 於 執 位 。


zoom
 

 


zoom
 

 



 

萬 一 坐 唔 正 財 位 點 算 好 ?
司 徒 法 正 亦 有 計 :

a. 將 一 片 柏 葉 放 入 紅 色 利 是 封 , 然 後 放 在 麻 雀 自 己 的 抽 屜 內 。
b. 如 連 輸 多 局 , 可 洗 手 , 亦 可 用 黑 色 筆 在 白 色 廁 紙 上 寫 上 贏 家 姓 名 , 掉 入 馬 桶 沖 走 , 沖 走 對 方 的 運 氣 。
c. 避 免 坐 東 北 方 , 不 利 聚 財 ; 坐 的 位 置 亦 不 要 背 靠 大 門 口 、 廁 所 門 或 走 廊 , 忌 有 橫 樑 壓 頂 。
d. 佩 帶 硨 磲 ( 音 車 渠 、 礦 石 的 一 種 ) 葫 蘆 、 或 鈦 晶 ( 水 晶 的 一 種 ) 貔 貅 提 升 運 氣 。


zoom
 

 


zoom
 

 



 

貼 六 合 彩


zoom
 

 

初 二 、 初 四 、 初 六 都 是 六 合 彩 攪 珠 日 , 初 三 、 初 七 則 賽 馬 , 麥 玲 玲 話 想 發 新 年 財 , 就 要 年 三 十 晚 晚 上 11 時 至 凌 晨 1 時 , 落 街 向 東 面 或 南 面 步 行 , 就 可 增 加 往 後 財 運 。 賽 馬 日 財 神 在 西 面 , 當 日 就 應 去 西 面 投 注 站 投 注 , 例 如 西 區 、 屯 門 等 。


 

 


 

5 號 最 旺

麥 玲 玲 心 水 : 5
司 徒 法 正 心 水 : 6 、 9 、 18 、 21 、 30 、 33 、 42 、 45



 

爆 冷 賽 馬

司 徒 法 正 指 , 農 曆 賽 事 易 爆 冷 , 年 紀 較 小 的 騎 師 , 或 身 穿 含 有 綠 色 或 紅 色 彩 衣 的 騎 師 勝 出 機 會 較 大 。
麥 玲 玲 心 水 : 1 、 6 、 8
司 徒 法 正 心 水 : ( 初 三 ) 2 、 4 、 5 、 7
( 初 七 ) 2 、 4 、 8 、 11



 

賭 場 吸 水


zoom
 

 

農 曆 年 長 假 期 , 有 人 會 選 擇 過 澳 門 玩 兩 手 , 司 徒 法 正 對 破 解 賭 場 風 水 局 甚 有 心 得 , 提 供 了 以 下 三 間 賭 場 的 破 局 方 法 , 但 緊 記 小 賭 怡 情 , 玩 好 喇 。



 

 


zoom
 

芝 06 年 都 戴 紅 bra 入 賭 場 玩 老 虎 機 。

英 皇 宮 殿 娛 樂 場
大 門 有 禦 林 軍 及 馬 車 駐 守 , 用 來 守 住 英 皇 的 財 富 , 場 內 回 字 型 格 局 有 迷 宮 效 果 , 可 聚 財 。 想 提 升 勝 算 , 可 多 穿 紅 色 或 藍 色 衣 服 , 紅 色 內 衣 褲 亦 可 。

金 都 娛 樂 場
金 都 背 水 面 山 是 風 水 大 忌 , 但 賭 場 內 的 「 女 神 之 翼 」 照 明 燈 , 有 如 吸 塵 機 吸 走 賭 客 錢 。 宜 坐 車 直 達 賭 場 大 門 , 再 由 面 向 大 門 左 手 面 進 入 , 尤 其 女 性 可 增 贏 面 , 穿 綠 色 衣 物 更 佳 。

星 際 娛 樂 場
星 際 有 致 命 風 水 弱 點 , 噴 水 池 上 就 是 賭 場 , 招 至 漏 財 。 賭 客 可 在 黃 昏 後 才 進 場 , 穿 黃 色 衣 服 增 加 財 氣 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()