呢期行親手機鋪,個個都拎住GALAXY S3部demo機唔願放,個個都話嚿雲石白,實物靚過睇相好多。之不過,佢唔係真石頭嚟㗎,放假跟你去沙灘、踏單車,咪掟佢落地啊!反觀MOTOROLA新機DEFY XT535就硬淨得多,防水、防塵之餘,更有埋Corning Gorilla玻璃防刮。加埋可當免提,又可記錄你運動資料嘅MOTOACTV手表,啱晒好動嘅用家。

Spec.
作業系統:Android 2.3
處理器:1GHz、512MB RAM
制式:3.5G、GSM四頻
屏幕:3.7" FVGA
鏡頭:500萬像素
記憶:內置1GB、最高32GBmicroSD
體積:115×58.5×11.95mm
重量:115g
售價:$2,198
查詢:Motorola(2506 3888)

實試!殘酷3防
一見XT535,可能會覺佢同上一代DEFY+只係外觀由黑白配,變回全黑色,機身偷薄至11.95mm,又減磅至115g,改變唔算多。之不過,只要睇佢定價由$2,988狂減至$2,198就feel到Mot記有誠意,話晒Android機雖然唔少,但3防機就只有Mot記肯出。日系機防水係勁,但就絕對頂唔住我哋用刀斬屏幕同生葬嘅殘酷測試,反觀XT535完好無缺,事後我哋用app檢查亦見佢冇內傷,夠硬淨!

軟件升級MotoSwitch
外部表現唔錯,但內涵就難免有啲失望,照舊用上1GHz單核CPU同512MB RAM。雖然同價錢成正比,不過玩開雙核、四核同1GB RAM嘅機,就難免嫌佢唔夠爽,加上只預載Android 2.3,未必有得上雪糕三文治。好在Mot記都特別為佢加入MotoSwitch介面,識將你常用嘅app同聯絡人,擺喺屏幕當眼位置,一㩒就開,玩落幾細心。所以用佢當後備機,玩野外活動、去旅行時用比較適合。

3防藍牙表 MOTOACTV
同期仲有呢隻MOTOACTV登場,用佢配搭XT535或其他Android手機做運動都一樣啱玩。事關佢有app可以幫你記錄時間、距離、速度等資料,仲有埋圖表幫你分析健身目標。配上有線或另購無線耳機,你亦可以接聽來電同檢視來電資料,比下下拎手機出嚟方便得多。MOTOACTV本身又能儲存4,000首音樂,加埋同樣係防水、防塵同防刮嘅3防設計,跑步途中遇上大雨都唔會壞。

Spec.
屏幕:1.6" 記憶:內置8GB 連接:藍牙4.0、ANT+ 體積:46×46×9.6mm 重量:35g 售價:$2,398 查詢:Faze-in(2273 4478) ####


水浸眼眉
達到IP67防護標準,即使浸喺水深1米內30分鐘都冇問題,實試仲識收sms,靠得住!


生葬活埋唔少防水日系機都唔怕沙塵整壞部機,但個靚仔殼就好易刮花,但XT535個皮革漆材膠殼就完全冇問題,生葬之後,用水沖沖就掂。


亂刀狂刮由第1代DEFY玩到XT535,筆者已經唔會再錫機,所以一起手就大刀刮落去。換轉其他機一定爆芒,但XT535一樣頂得住。


表面冇傷痕,再裝《Z-Deivce Test》個app檢查,內部CPU、RAM、震動器等裝置亦冇問題。


以前DEFY厚達13.4 mm,同級機中其實幾厚,新機XT535將機身偷薄至11.95mm,加埋115g嘅重量,手感唔錯。


MotoSwich識將常用聯絡人擺喺桌面,仲要愈用得多就愈大,邊個同你成日「互動」一睇就知。


用得多嘅app亦會擺喺屏幕當眼位置,唔使自己搬來搬去,一㩒就玩得。


戴住MOTOACTV做運動,你可以直接喺屏幕檢視距離、卡路里等資料,相當方便。


唔當表戴的話MOTOACTV亦可以當MP3機,平時出街聽歌,似足iPod nano。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()