為緊縮開支,無綫不斷向旗下藝員開刀。繼之前爆出無綫藝員拍攝賀歲電影《七十二家租客》無錢收,只得一封寫上「無言感激」字句的利是後;近日又有新招出籠,由去年開始,藝員上綜藝遊戲節目,包括《正識第一》、《千奇百趣》等,都不再計騷,騷錢變利是,「一百」、「三百」或「五百」三級制。
不過,近日無綫再有慳皮新招推出,據知有藝員做《都市閒情》、《大廚出馬》、《為食總司令》等節目嘉賓,只得一個值68元的TV Buddy公仔,利是都cut埋,等同白做!

利是三級制
新人事新作風,無綫近年大幅減省製作開支,除了將每個電視劇製作成本調低,週日停廠等,連藝員騷錢亦唔放過。
由去年開始,藝員上無綫綜藝遊戲節目,已不像往昔可以計騷錢,取而代之是一封「一百」、「三百」或「五百」元的利是(按年資及當紅程度區分)。
「啲藝員真係好慘,得嗰幾百蚊,連車錢都蝕埋,雖然大家都好唔忿氣,覺得俾公司搵笨,但佢哋又唔敢出聲,怕會俾公司處分,唔俾job佢哋做!其實咁簽合約嚟做乜啫?合約訂明每做一項工作即使不足半小時,都有一個騷錢計。好似阿佘、陳豪呢啲一線藝員,一個騷有成八千至一萬,胡杏兒、黃宗澤都有五、六千啦,即使葉翠翠陸詩韻呢啲姐仔,亦有大約兩千蚊一個騷,利是當騷錢,無綫好識計!」知情者說。

風頭火勢
不過,自今年初無綫電視總經理陳志雲捲入貪污案被廉署拘捕,公司不少藝人及員工亦被廉署安排問話協助調查,為免節外生枝,無綫一度恢復舊制,依合約計騷錢。
「好似《千奇百趣》第二輯咁,因為撞啱陳總出事之後推出,嗰段時間風頭火勢,無綫唔想俾人攞嚟做話柄,所以上節目嘅藝人全部有騷錢,做半個鐘就計一個騷錢,收得好足!」一名工作人員說。
但敏感期一過,無綫又打回原形,慳錢方針還變本加厲,連利是都cut埋!
「依家藝員上《都市閒情》的訪問,或者其他綜藝節目好似《大廚出馬》、《為食總司令》客串試食咁,都只係得一個供內部員工認購,售價六十八蚊嘅TV Buddy公仔做紀念,公仔當人工,同做義工冇分別。」知情者說。

去年播出的《千奇百趣》嘉賓上節目只收利是一封,但今年因陳總涉貪案帶挈,被邀上第二輯節目的嘉賓就攞足騷錢,人人笑呵呵!

我係無價寶!(設計對白)

主張慳皮的方逸華(右一)今年三月初曾帶同頭馬李寶安(右二)及梁乃鵬(左一)睇地。(《蘋果日報》圖片)

不少藝員被無綫安排上《都市閒情》做訪問宣傳,但全部白做無人工。(《蘋果日報》圖片)

黎耀祥和欣宜上《正識第一》做嘉賓,都只收利是作為車馬費。

上《大廚出馬》的酬勞是TV Buddy一個,要搵大牌藝人如米雪之類,主持人馬浚偉要親自出面拍膊頭。

近來無綫不斷收緊劇集製作費,由於柴九及四奶奶的騷價貴,在《巾幗Ⅱ》的戲份亦因此被收緊。

今年三月十一日,陳志雲因涉嫌貪污被捕,亦帶挈無綫藝員一度得到放寬,可以攞番騷錢。

TVB縮減開支再出新招 藝員上節目等同白做

TVB不斷向旗下藝人開刀
TVB(無線電視)爲緊縮開支,不斷向旗下藝人開刀。繼之前爆出TVB藝員拍《72家租客》沒錢收,只有一封寫上“無言感激”字句的利市封,近日又有新招出籠,由去年開始藝員上綜藝遊戲節目,包括《正識第一》、《千奇百趣》等,都不再記在show裏,show錢變利市,“一百”、“三百”或“五百”三級制。

不過,近日TVB再有省錢新招推出,據知有藝人做《都市閑情》、《大廚出馬》、《爲食總司令》等節目嘉賓,只能得到一個價值68元的TVBuddy吉祥物,連利市都省掉,等同白做!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()