阿Sa(蔡卓妍)今年底正式與英皇結束十年長命約,早於去年英皇已主動與她傾續約,但阿Sa遲遲唔肯動筆,有指阿Sa是密謀和Sa爸(蔡就勝)自組公司接job,同時又主動與大陸華誼兄弟接觸,為自己開拓大陸市場。
阿Sa有毛有翼一心飛起英皇,卻在三月中被揭她早於06年已與鄭中基結婚,並已離婚收場。一日間,由少女偶像變成失婚婦人,阿Sa形象、身價暴跌,加上Sa爸在金牌大風冇女婿關照,自身難保,父女檔公司凍過水。無路可走,據知阿Sa近日局住與娘家簽多五年賣身契。

阿Sa一直是英皇最賺錢藝人之一,每年閒閒地幫公司賺過千萬,英皇當然唔想放走這隻金蛋,因此去年年中已多次與阿Sa傾續約。據知英皇最初向阿Sa提出簽五年,公司抽三成佣,阿Sa當時還價簽兩年,英皇只可抽成半。「阿Sa認為以自己今時今日地位,就算再簽新公司都一定大把嘢做,佢覺得公司抽三成佣食水深,加上要簽五年,阿Sa認為太長,制唔過。」知情人士透露。

起英皇飛腳
雙方拉鋸多時,阿Sa一味話「要諗多一陣」,與此同時她卻秘密與Sa爸構思組父女檔。「Sa爸呢幾年喺大陸搵食,建立咗唔少人脈網絡,加上有金牌大風咁大間公司做後盾,本身諗住上大陸搵快錢嘅阿Sa認為有得做。」阿Sa同時更主動聯絡大陸華誼兄弟公司,希望藉着對方的網絡拓展更多大陸市場。不過阿Sa有意離巢的舉動,最後被英皇知悉,當然大為不悅。

爆失婚身價跌
東窗事發,不過阿Sa依然冇有怕,誰知咁啱喺三月中,阿Sa俾人踢爆她和鄭中基已婚,二人更於一日之內,結婚和離婚同時公布,阿Sa身價及聲勢應聲暴跌。至於Sa爸方面,在金牌大風的職位亦有等如無,事關他一直靠黐女婿鄭中基入金牌大風,佢更帶埋旗下新女陳思彤過檔。但自從龐維仁入主金牌大風,有傳太子基勢力大幅被削,自身難保,鄭中基亦冇時間關照呢位過氣岳丈。

主動傾續約
雙重打擊,原本躊躇滿志打算飛起娘家的阿Sa,近月硬住頭皮與英皇傾續約。「阿Sa老竇冇金牌大風撐腰,單靠佢自己,大陸啲單位未必會俾面佢,華誼兄弟嗰邊又未有聲氣,阿Sa唔急就假。」據知,阿Sa和英皇達成共識,阿Sa簽五年,英皇抽兩成佣,公司亦承諾阿Sa會為她開拓大陸市場,雙方都有讓步皆大歡喜。「Twins話就話分開發展啫,不過某程度阿嬌都要靠阿Sa搵食,冇咗阿Sa,阿嬌好難做得起,阿Sa肯留低,公司梗開心啦!」知情人士說。

Mani:合約係唔同咗
對於阿Sa與英皇續約五年,英皇Mani(霍汶希)表示:「我哋一直同阿Sa合作得好愉快,冇特登傾續約嘅嘢。(阿Sa係咪新簽咗五年合約?)總之我答你仲有幾年。(續約條件係咪同以前唔同咗?)咁合約內容當然會唔同咗,不過入面細節就梗係confidential。(會唔會安排多啲大陸嘅job俾佢?)大陸market好大,會幫阿Sa開拓呢個市場,嚟緊都幫佢接咗兩個大陸嘅護膚品廣告,遲啲佢會同霆鋒上橫店拍古裝劇《劍俠情緣》,總之大把job等佢做啦!」
未續約前,阿Sa開離婚記招冇人理,續約之後,阿Sa在英皇得寵程度更勝從前,親生女果然唔同啲!

阿Sa自從被揭已婚後,被指大話精,遭網友和觀眾指摘,事業跌入低潮。最近才與英皇斟掂數再續5年約。

3月尾,阿Sa和鄭中基召開記者會,哭着承認06年結婚,同時共識達成離婚協議,阿Sa頓變失婚婦。

阿Sa與蔡就勝向來父女情深,阿Sa推出新書,Sa爸一定現身支持。兩人還打算合組父女檔開公司,但最後未能如願。

阿Sa上月初剛在北京與林峯、容祖兒和王祖藍拍罷新片《翡翠明珠》,她續約後將會拍兩個大陸美容產品廣告。

當日阿Sa還是鄭家媳婦時,在金牌任職的Sa爸雖然只是奀歌星陳思彤的經理人(圖),地位仍穩如泰山。如今龐維仁入主金牌後,有傳Sa爸地位危危乎。

淫照事件後,至今年4月,Twins才正式同台演出舉行演唱會,阿嬌更喊住重提事件:「我失去好多!」阿Sa亦喊晒口話:「我哋好驚今次係最後一次。」

有指Mani為了力挽阿嬌頹勢,不惜落足嘴頭與阿Sa傾續約事宜,務求令Twins不會拆夥,Mani亦表示現時有不少客戶斟孖妹拍廣告。

上周六(5月29日),記者就阿Sa續約英皇5年一事,問其經理人Mani,她承認阿Sa仍有幾年約,但未肯透露合約內容。

阿Sa失婚身價大跌 再與英皇簽五年賣身契

阿Sa被指大話精
阿Sa(蔡卓妍)今年底正式與英皇結束十年長命約,早于去年英皇已主動與她談續約,但阿Sa遲遲不肯動筆,有指阿Sa是密謀和Sa爸(蔡就勝)自組公司賺錢,同時又主動與內地華誼兄弟接觸,爲自己開拓內地市場。

阿Sa有毛有翼飛起英皇,卻在三月中被揭她早于06年與已與鄭中基結婚,並已離婚收場。一日間,由少女偶像變成失婚婦人,阿Sa形象、身價暴跌,加上Sa爸在金牌大風沒有女婿關照,自身難保,父女檔公司難産。無路可走,據知阿Sa近日打算與娘家英皇多簽5年賣身契。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()