上年《那些年》旋風襲港,令港人個個「發台瘟」。今年台灣眾星包括S.H.E的Ella、賀軍翔、蕭敬騰同林宥嘉等,都已經準備好响6月登陸香港,定必再次掀起一場暴風雨。而飲食界亦不遑多讓,有多間新開的台式食店同便當鋪,仲有闊別港人多年的台灣食街亦係近期吹到埋身,大家係時候做好防「瘋」措施了。

最地道台灣風味 炸雞扒最脆口
雖然主廚唔係台灣人,不過老闆同廚師特別去到台灣拜師學藝一個月,所以台式風味十足,當中以炸雞扒最為有特色。一般台式雞扒都以size取勝,不過呢度啲雞扒除咗塊塊都有120克重,最緊要跟足台式醃法,唔用港式的生抽、老抽,而用洋蔥、胡椒、黑糖同5-6款台式香料,再用100%台灣地瓜粉來炸,所以顏色比較白,面層凹凸不平卻唔嚡口,加上台灣地道的檸檬椒鹽,少少酸好開胃,食落煙韌好Q,再配埋用港式拉茶方式處理的珍珠奶茶,茶味特別香濃,是最好的3點3下午茶!

Check!
台式風味:★★★★ 抵食:★★★★ 食物種類:正統台式美食都有,小食、特飲同套餐加埋過三十款。評:珍珠奶茶必飲,茶香口感夠醇。炸雞扒同肉燥飯都好有台灣風味。

食客Teddy 廣告
牛肉麵好好食,啲湯唔會太鹹,牛炆得入味有咬口。

小台北
營業時間:11am-10:30pm 電話:3514 4068 地址:旺角亞皆老街8號朗豪坊4樓F1號鋪

叮得台式便當 最方便抵食
Lunch time想喺金鐘搵食真係有難度。幸好老闆Danny引入台灣外賣概念,選用日本珍珠米溝台灣芋香米製作便當,有米飯香味亦更有口感,而外賣木飯盒喺台灣入貨,硬淨企理,仲可以入微波爐。最新推出的嘉義手撕雞便當,瞬間成為食店主打。唔好睇啲雞肉「白晒晒」以為無咩味,其實師傅先用薑、蔥、八角同炸乾蔥配雞胸肉熬1個鐘,再焗30分鐘至入味,淋上雞湯,精華盡吸。不過,成個飯最重要係炸到脆卜卜的台灣紅蔥,因為台灣紅蔥的香味比較重,配合手撕雞肉來吃,增加口感外亦提升雞肉鮮味。

Check!
台式風味:★★★1/2 抵食:★★★★ 食物種類:主打日台菜式,台式便當加埋唔過廿款,不過勝在製作精美。評:食店只做外賣生意無座位,不過價錢夠實惠,主食仲可以自由配搭2款小食,魯肉飯同手撕雞係必試。

 

老闆 Danny
我哋仲有下午茶時段,有細分量的鹽酥雞同紅燒牛腩便當。

便當工房Bentopia
營業時間:星期一至五 11am-8:30pm、星期六至日 11am-7:30pm 電話:2804 1111 地址:金鐘遠東金融中心地下D鋪

牛肉麵最出色 湯底熬足16小時
由歌手傅珮嘉同台籍老公Steven開的台灣食店,無論係網絡定明星界都有一定知名度,Michael、蔡瀾同徐濠縈等食完都大讚好味。其實Steven的屋企人在台灣已經擁有薄有名氣的台灣食店,香港的招牌牛肉麵湯底就跟足台灣配方熬製,用2斤牛筒骨、台灣豆瓣醬、洋葱、蘋果同差不多10種藥材熬足12小時,再加入秘製醬汁煲多4個鐘,所以牛味突出,不過就一啲都唔油。

Check!
台式風味:★★★★ 抵食:★★★★1/2 食物種類:唔只有地道台菜,仲有粵菜fusion台式煮法,選擇最多。評:明星力撐的台灣麵店,招牌牛肉麵湯底出名夠香濃,熬足16小時,絕對要飲個清光。

左起:Jasmine 舞蹈員、Luna、李生 舞蹈員
我地最鍾意食下午茶,好抵食,牛肉麵湯底夠牛味。

Michael推介
嚟呢度一定食招牌牛肉麵,麵身夠彈牙,湯底牛味足,非常對辦的台灣風味。

三星牛肉麵
營業時間:11am-8:30pm 電話:2866 6699 地址:上環孖沙街1-3號地下

台灣人氣食街 旋風襲港
想食最地道的台灣小食,唔使請假book機票,因為闊別港人多年的台灣美食節再度回歸。今次台灣觀光協會邀請了來自台灣七大縣市的12間特色食店到港,當中包括首次到港的周氏蝦捲、熊家萬巒豬腳,將台灣總店的風味搬到香港。𠵱家《Face》同你率先睇有咩必試小食。

熊家萬巒豬腳餐廳 食足60年 蒜味豬手
呢間餐廳的豬手在屏東縣車城鄉賣足60幾年。餐廳選用最紥實的豬前腿,放入-40度的凍庫,外皮經過冷凍後,就更有咬口,再用60年的陳年中藥滷水醃製2至3小時,淋上用蒜蓉秘製的醬油,香而不油。

周氏蝦捲 台南之寶 虱目魚
台灣虱目魚是台南人的「賣飛佛」,雖然虱目魚魚身細,魚骨亦比較多,但虱目魚魚油多而香,用魚肚位加少許鮮蚵仔、蒜頭酥同香菜末,就成為台南人的傳統特色早餐。

台中寧波風味小館 新派台式點心
食店的泡菜黃金筍是台灣年輕人的新潮小食,選用台中大坑太平山區的麻竹筍,口感比普通竹筍更細嫩,味道更清甜。

宜蘭中山 休閒農業 香口綠茶糕
宜蘭除咗有金棗糖同鴨賞等特產之外,原來仲盛產茶樹。宜蘭中山休閒農業區水源充足,又係宜蘭的保護林地,綠茶生長得很好,用來做綠茶糕特別芳香,是當地的特色零食。

「2012玩轉全台灣-寶島好味道」
日期:6月16日(星期六)至17日(星期日)時間:星期六:12nn-7pm、星期日:12nn-6pm 地點:東港城商場一樓展覽場入場費:需購買$20慈善美食券 (所有善款收益扣除成本後將全數撥捐港澳台灣同鄉慈善基金會) ####


鹽酥雞扒 $22 珍珠奶茶 $16 雞扒啖啖肉,灑上特有的檸檬椒鹽夠香口。由於茶葉無用明火加熱,飲落一啲都唔澀,但比街外的茶味更濃。


豆乳雞飯 $42 台灣腐乳加面豉發酵,再混入酒釀來醃製雞粒,味道鹹鮮,腐乳味輕身易入口,有特色。


滷水拼碟飯 $40 台灣秘製滷水包的香料味重,入味卻不會太鹹,最好食是豬耳,超級爽口。


紅燒牛肉麵 $44 特別用牛、牛筋同坑腩3個部位,加上熬足24小時的牛骨湯,非常入味,清湯唔鹹,絕對可以一口氣飲晒。


嘉義手撕雞便當 $45 手撕雞胸肉入口唔嚡,淋了雞汁的飯有油香,輕鬆K.O.一盒飯。


傳統魯肉便當 $42 用1:5的肥瘦比例,溝出有咬口的魯肉,最重要係當中加豬皮令油香更明顯,加入冰糖的魯肉味道偏甜,非常開胃。


蜜酥香炸雞排便當 $46 將洋蔥同青椒打成蓉,醃雞髀肉一晚,炸香後掃一層麥芽糖,令外層更脆身。


清燉半筋腩刀削麵 $42 台灣的牛骨湯包空運到港,配合炆焗3小時的紅燒牛筋牛腩,香料味唔算好濃,易入口。


三星牛肉麵 $50 日日賣出過百碗的牛肉麵,湯清牛味重,麵條夠彈牙,記得飲晒啲湯唔好嘥呀。


脆皮炸蠔餅 $38 街市新鮮買入的蠔仔,脹身肥大,炸香後蘸點台灣鹽酥粉,嗜辣的更可加點豆瓣醬,更覺惹味。


魯肉飯 $32 手切的五花腩夠咬口,經慢火炒1小時後,完全入味,香料味比甜味重。


店中有唔少明星親筆簽名的湯碗,Hanjin同徐濠縈都留下真跡。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()