Miriam Yeung玫瑰紅色 biker皮褸$4,250紫色斜孭袋$2,650both Salad黑白色圖案半截裙$2,880Alice McCall from Elite黑色露指皮手套 stylist's own彩色手繩 Miriam's own 

cover face

楊千嬅 犀利人妻

齊家、治國,甚至平天下,家陣做女人,何止撐起半邊天?
楊千嬅曾言,能有今日,全靠心口有個「勇」字。的確,勇者無懼,護士變天后,勇往再直前,榮升影后,更是標誌着人生又走到另一個里程碑。
事業、老公、乖仔一箭三鵰,天倫照片 instagram騷不停,證明這個「勇」字,連家庭都照顧埋,大至兩脇插刀助夫公關生意,小至親自出馬精挑食材餵飽全家,一女當關。
看官總說丁子高旺妻,不如話,千嬅早着先機,懂得適當時候做適當決定,入行唱歌、轉型拍戲、結婚生子,手起刀落絕不優柔,儍大姐就憑一股勁,得天下。
幸福心情日日鮮,我唔恨得咁多喇!未來,更多心願有待達成,但通通跟家庭有關,昔日烈女,今日人妻,變了。


Profile
 


Miriam Yeung寶藍色 biker皮褸$4,250桃紅色斜孭袋$2,650both Salad黑色綴閃石釦針 tee$2,950軍綠色長褲$3,480both Cycle from Elite銀色金屬頸鏈及戒指金屬尖釘頭箍彩色手繩彩藍色高踭鞋all Miriam's own 

Miriam Yeung
出生日期: 1974年 2月 3日(水瓶座) 出生地:香港 身高: 5呎 4吋 體重: 110磅
簡歷: 95年,就讀護士學校時,參加第十四屆新秀歌唱大賽並獲季軍,簽約華星。 00年,憑《少女的祈禱》一曲走紅。
主要作品:唱片《狼來了》( 96),《到此一遊》( 98),《 Miriam》( 01),《原來過得很快樂》( 09);電影《百分百感覺 II》、《玉女添丁》( 01),《行運超人》( 03),《千杯不醉》( 05),《每當變幻時》( 07),《志明與春嬌》( 10),《曼珠莎華》、《單身男女 2》( 13)。
微博: http://weibo.com/lovemiriamyeung 


盡主婦責任
 

一副有仔萬事足的樣子,每提起 Torres,千嬅就如食咗十粒軟骨散,但慈母、事業誓不兩立,趕緊戲,女強人口硬死都唔認掛住個仔,「睇手機相, FaceTime都得啦!」咁冷靜?「香港拍戲有樣好,時間梗就到。
「每晚我返到屋企,個仔都未瞓,就算瞓咗,第朝起身又見到。」講多兩句,軟骨散藥力終發作,「不過,兩套戲輪住拍,再唔放假真係會癲!捱更抵夜,好傷身,今時唔同往日。」口講唔掛,個心最老實,唔到你死撐,肯博見稱的她,今日,居然嘆口氣說出這番說話;講到尾,咪就係怕見少咗粒仔囉!
「小朋友呢個階段好緊要,要陪住佢,見證住佢每個小進步。
「唔係話入學讀書呢類實質問題,而係每個成長細節,好似學行路,對佢對我,都係一個學習過程,一項見證。」貴為天后,變回尋常阿媽,煞是可愛。
Quality time,正是現代父母親子教育最重視一環,尊小為大,阿仔至係老細。「有咗頭家,放假就唔係好似以前咁簡單,我話要放假,唔係為自己去旅行、去開心,係想俾多啲時間照顧屋企。
「唔一定圍住阿仔轉,我都想執吓間屋,學吓煮嘢食……」忙過拍戲?「唔一定自己做得晒!煮餸媽咪負責,洗衫、清潔工人主導。」咁你呢?「我去買餸,食材揀好啲、新鮮啲,大家食得均衡啲咁啦。」由內至外,做個丁家揸 fit人。
「我好想一盡家庭主婦責任。」問責制壁壘分明,最後,佢只需負責攬住個仔。
當年唱《飛女正傳》,自認《野孩子》,家陣,《烈女》去買餸,真令我目眩。


13年奪得最佳女主角,乜嘢叫四萬咁口?自己睇。《蘋果日報》圖片 

13年三人世界好幸福,因為咁樣,丁太 instagram更新都密咗!《蘋果日報》圖片 

13年多次被影到同媽咪一齊買餸,購物籃清一色蔬菜,果然夠健康。《蘋果日報》圖片 

13年廿四孝阿媽為愛兒,努力做織女亦冇計。《蘋果日報》圖片 


想做好母親
 

怪獸家長,千嬅唔認,相反,最想做個開明媽媽,跟小朋友做 friend,「依家唔係靠鬧靠罰就行得通,小朋友喺你面前扮乖,一閂房門,另一回事啦!
「我只想做好母親角色,由細開始跟佢 friend,之後至易溝通。」自己事業有成,梗想個仔青出於藍,「虎母無犬子」嘛!「唔想太刻意。
「 Torres聽貝多芬之類鋼琴音樂,冇乜心機,節奏強勁敲擊樂,一聽就郁手郁腳,真人版兒童節目,有人又唱又跳,佢仲跟埋一齊玩。
「初步睇,佢坐唔定,我估可能要活動教學……不過仲細,再觀察吓啦!」小朋友可塑性無上限,梗係睇定啲好。
一派大總管口吻,嫁人了,仍女權獨大——起碼外人如我係咁諗……「我跟老公唔同分工咋!佢做公關,時間比我有規律,家事由佢負責,湊仔返 playgroup;「老公又比較細心,特登揀上晝班,諗住預早俾個仔適應日後返幼稚園甚至小學時間。」好明顯,這是男主內的表現。
「乜嘢男主外、女主內講法,有啲過時,大家盡可能兼顧工作又照顧到家庭啫!」
老婆事業凌厲,老公追到氣喘,幸好,潮州女人眼中,男人第一,難怪她開口埋口讚住丁生。
「在家唔講公事係我哋共識,外面成日以為我同佢返到屋企仍然大把生意要傾,邊有咁好精力呀?寧願睇吓電視啦!」 Quality time,我明白。
力保公私分明,烈女上身,老公搞活動,也要照足程序攞人,「好多人以為我哋兩公婆,做事係咁易單聲就掂,喂!公司唔係我開,我唔可以幫林生(林建岳)揸主意㗎!
「跟規矩去度期囉!」訪問至此,我誠心封千嬅為偶像,作為人妻/人母,好有台型呀!


Miriam's tips
 


Miriam Yeung杏色綴 faux fur皮褸$5,300粉紫色手挽袋$2,650both Salad黑色束腳長褲$65580/ 20 from bauhaus黑色背心金屬尖釘頭箍both Miriam's own 

Q:秋冬轉季,哪些衣衫是 must have?
A:皮褸,厚薄不同配合不同天氣,我梗係最鍾意紫紅色,好搶眼。
Q:手袋又點?
A:做咗媽咪,鍾意又大又多內袋款式,分門別類一眼睇晒,出街最方便。


後記
 


Miriam Yeung啡紅色 biker皮褸$4,250孔雀綠色緄啡皮邊小手袋$2,390both Salad黑色束腳長褲$65580/ 20 from bauhaus彩色手繩 Miriam's own 

以前,千嬅成日大笑笑到碌地笑到見牙唔見眼……但遠不及今日開心。
講家事,開籠雀,連隨生活形態也變了,為家庭而變,愈講愈冧,我都幾乎忘記關心一下其近況如何?「都係咁啦!好忙囉!」就咁兩句,跟之前口若懸河滔滔不絕講仔講老公,判若兩人。
所以話,女人再強,只為撐起頭家,心大心細追多個女的她,笑言老公鍾意小朋友,只待佢點頭。可見,頭家愈大,丁太應變的能力就愈強。


Shop List
 

bauhaus銅鑼灣駱克道 496-498號地下 2838 6228
Elite銅鑼灣時代廣場 603號鋪 2506 9333
Salad尖沙咀漢口道 28號亞太中心地下 9號鋪 2723 7600


撰文: Nicola Lai
形象: Annie Hung、 Ricky Shum
攝影: Eric Seto
化妝: Ling Chan@Zing the makeup school
髮型: Vic Kwan@ii Hair Nail
鳴謝: Salad

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()