預告聖誕 big show大鬧港鐵鋼管男想做 Gaga

【本報訊】早前於港鐵跳鋼管舞被人上載 YouTube而「一夜成名」的青年名叫張家俊,今年 18歲。上月三十日下午一時許,兼職臨記的他乘港鐵前往無綫電視城途中,聽着 Lady Gaga的 Poker Face,便偶像上身跳起鋼管舞來。記者:邱錦綉 吳子葵 林熊

 

張家俊:「 Lady Gaga係我超級偶像,佢試過有一次跳鋼管舞,好性感好妖,我突然好想學鋼管舞,好想好似佢咁誇張出位!」於是他上 YouTube看鋼管舞的片自學,因家中無鋼管,燈柱及路牌又太粗,他便用最似鋼管的地鐵扶手柱來練習。「我自學咗兩、三個星期,最鍾意學 American Got Talents嗰個 Steven Retchless(紐約鋼管舞男),佢凌空自轉、隻腳勾柱再旋轉啲動作好靚,我喺港鐵跳過十幾次,次次都係揀(車廂)一入去嗰條柱,因為周圍冇座椅阻住。」他說從來無學過跳舞,所有動作花式都是模仿網上片段。「個個都叫我飛飛,因為我由細到大都鍾意爬水管、爬石柱,喺高空兜兜轉,呢啲動作難唔到我。」他說在港鐵練習時不時遭搭客非議,亦有職員叫他停止;試過有學生拍掌叫好,讓他樂上半天。這次被人拍下放上網,他沒想到那麼多網民「 like」,所以會在聖誕到港鐵做一次 big show。

放大圖片
鋼管男僅穿短褲在港鐵跳鋼管舞,惹乘客圍觀。

鋼管男僅穿短褲在港鐵跳鋼管舞,惹乘客圍觀。

放大圖片
Lady Gaga為鋼管男的超級偶像。<br/>資料圖片

Lady Gaga為鋼管男的超級偶像。資料圖片

阿媽 O嘴 朋友扮唔識 放大圖片
在會所當舞蹈員的阿童讚鋼管男的舞姿不錯。

在會所當舞蹈員的阿童讚鋼管男的舞姿不錯。

「我諗住好似 Lady Gaga咁,化個好誇張嘅妝,着件超出位嘅貼身衫,喺港鐵跳鋼管舞。」五呎八吋樣貌俊朗的他,為了令外表更完美,現在密密游水曬太陽。「我會去清水灣石灘游裸泳,曬太陽時曬埋個屁股,我最唔鍾意嗰度白雪雪。」訪問當日,他一時興起,除剩一條短褲在港鐵玩鋼管舞,車上搭客面露不悅,有些更出言大罵︰「你好停囉喎!」似乎接受其行為的人只是小撮。家人朋友怎樣看他?「阿媽 O晒嘴,話我會影響到其他乘客。啲朋友一向都知我怪,佢哋都見過我喺港鐵練習,咪扮唔識我囉。」生於單親家庭的他,母親是繙譯員,去年中五畢業後,他便兼職臨記和模特兒賺外快,閒時學插花彈琴。他說自己最怕悶,所以 Lady Gaga讓他找到人生方向,就是努力學鋼管舞,創自己一片天:「我最鍾意誇張啲嘢,男仔跳鋼管舞幾特別,我諗住遲啲跟人學跳舞,練好啲基本功,起碼要做到一字馬,跳起鋼管舞上嚟先好睇。」


張家俊努力學鋼管舞,希望創出一片天。

鋼管男 預告 聖誕 big show 大鬧 港鐵  鋼管男 想做 Lady Gaga

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()