「 鹹 豬 手 」 淫 行 愈 揭 愈 多   楊 怡 慘 中 招


放大

 

苑 瓊 丹 早 前 在 電 台 節 目 中 大 爆 無 「 魔 術 鹹 豬 手 」 胸 襲 郭 羨 妮 及 陳 芷 菁 後 , 事 件 愈 鬧 愈 大 !  
由 於 事 件 發 生 在 幾 年 前 , 追 究 無 從 , 為 免 愈 描 愈 黑 , 無 已 暗 中 下 令 , 叫 各 演 員 收 口 。 雖 然 高 層 想 低 調 處 理 , 但 由 於 「 魔 術 鹹 豬 手 」 淫 行 連 連 , 有 很 多 工 作 人 員 及 藝 人 不 值 其 所 為 。 據 幕 後 人 員 爆 料 , 受 害 女 藝 人 除 了 郭 羨 妮 及 陳 芷 菁 外 , 還 有 楊 怡 及 陳 敏 之 , 連 經 理 人 部 門 的 女 職 員 、 PA ( 助 導 ) 亦 成 為 「 魔 術 鹹 豬 手 」 的 獵 物 。 難 怪 陳 芷 菁 接 受 本 刊 獨 家 訪 時 , 亦 難 掩 憤 恨 : 「 呢 人 要 懲 戒 。 」


 

 

魔 術 鹹 豬 手 」 事 件 爆 發 後 , 唔 少 涉 嫌 的 小 生 叫 苦 連 天 , 怕 誤 中 副 車 被 拖 落 水 , 而 爆 料 人 苑 瓊 丹 於 本 月 3 號 晚 的 《 東 張 西 望 》 中 指 出 , 真 兇 非 活 躍 小 生 , 為 陳 豪 、 黃 宗 澤 伸 冤 。



 

強 加 親 熱 戲

其 實 , 無 台 前 幕 後 , 不 少 人 不 值 「 魔 術 鹹 豬 手 」 所 為 , 有 幕 後 人 員 爆 : 「 其 實 『 魔 術 手 』 真 係 揩 過 唔 少 女 藝 員 油 , 佢 專 向 上 位 花 旦 埋 手 , 蝦 人 唔 敢 出 聲 。 好 多 年 前 佢 同 楊 怡 拍 過 套 劇 , 係 飾 演 情 侶 陣 楊 怡 仲 係 新 人 , 但 『 魔 術 手 』 竟 然 同 導 演 要 求 加 親 熱 戲 , 最 後 加 場 擁 抱 戲 , 睇 住 佢 攬 攬 楊 怡 隻 手 就 順 勢 摸 落 人 個 pat 度 , 事 後 楊 怡 都 同 人 呻 過 。
而 陳 敏 之 友 人 亦 大 爆 : 「 敏 之 之 前 都 俾 『 魔 術 手 』 捽 過 腰 , 敏 之 份 人 鬼 咁 男 仔 頭 , 同 班 男 藝 員 成 日 稱 兄 道 弟 , 都 會 搭 膊 頭 攬 腰 , 有 次 『 魔 術 手 』 攬 住 敏 之 條 腰 扮 friend 時 , 突 然 佢 背 脊 捽 , 嚇 到 敏 之 即 時 彈 開 , 事 後 敏 之 話 好 噁 心 。 」
不 過 , 由 於 無 已 下 令 藝 人 收 口 , 所 以 陳 敏 之 及 楊 怡 提 到 「 魔 術 手 」 事 件 , 亦 立 即 劃 清 界 線 。 陳 敏 之 透 過 電 話 回 覆 : 「 我 冇 試 過 俾 人 抽 水 , 女 仔 要 識 得 保 護 自 己 , 有 事 情 發 生 會 同 公 司 講 。 」 說 罷 匆 匆 收 線 。 而 另 一 受 害 人 楊 怡 , 2 月 4 日 晚 返 廠 拍 劇 時 , 被 問 到 是 否 曾 遭 『 魔 術 手 』 強 加 親 熱 戲 時 , 她 十 分 驚 青 避 談 該 事 , 立 即 跑 住 入 廠 : 「 冇 呀 ! 唔 知 呀 ! 我 趕 住 入 廠 。 」
事 件 女 主 角 陳 芷 菁 , 周 二 ( 3 日 ) 三 點 半 返 無 開 工 時 , 被 記 者 包 圍 , 雖 然 她 堅 稱 自 己 不 是 受 害 人 , 但 談 到 「 魔 術 手 」 時 , 卻 義 憤 填 膺 。 未 待 記 者 開 口 , 芷 菁 已 搶 先 說 : 「 我 諗 個 ( 受 害 者 ) 唔 係 我 ! 成 件 事 情 影 響 太 多 無 辜 男 同 事 。 」


zoom
 

楊 怡 曾 與 多 位 小 生 合 作 拍 劇 , 00 年 曾 與 蔡 子 健 合 作 拍 《 婚 前 昏 後 》 。


zoom
 

男 仔 頭 陳 敏 之 ( 左 一 ) , 與 圈 中 不 少 男 星 都 甚 老 友 。



 

摸 pat


zoom
 

 

「 魔 術 手 」 向 導 演 要 求 加 親 熱 戲 , 一 場 擁 抱 戲 中 , 楊 怡 慘 被 摸 pat 。



 

 


zoom
 

 

本 周 三 ( 4 日 ) 晚 , 記 者 向 楊 怡 追 問 當 年 「 魔 術 手 」 要 求 導 演 增 加 親 熱 戲 , 楊 怡 聽 見 「 魔 術 手 」 即 驚 青 地 說 ; 「 冇 呀 ! 我 唔 知 呀 ! 我 依 家 要 趕 住 入 廠 呀 ! 」


 


 

捽 腰


zoom
 

 

「 魔 術 手 」 與 陳 敏 之 稱 兄 道 弟 , 扮 friend 攬 腰 時 猛 捽 , 陳 嚇 至 彈 開 。



 

小 生 捲 入 是 非

「 魔 術 鹹 豬 手 」 事 件 後 , 識 玩 魔 術 的 蔡 子 健 及 黎 諾 懿 , 高 大 靚 仔 的 陳 豪 、 馬 德 鐘 及 吳 卓 羲 亦 被 牽 涉 其 中 。



 

馬 德 鐘   唔 識 玩 魔 術


zoom
 

 

「 我 只 係 乎 合 一 個 高 度 條 件 , 我 唔 識 玩 魔 術 , 又 冇 女 藝 員 面 前 玩 魔 術 。 我 希 望 苑 仔 將 涉 案 人 講 詳 細 , 以 我 以 前 警 務 人 員 經 驗 , 苑 仔 應 去 錄 口 供 。 」



 

蔡 子 健   寸 爆 變 謝 晒


zoom
 

 

蔡 子 健 2 號 回 應 時 寸 爆 話 ︰ 「 如 冇 實 質 , 我 唔 需 要 回 應 , 真 係 查 到 先 算 。 」 不 過 事 隔 一 日 , 被 無 高 層 召 見 的 他 , 明 顯 謝 晒 , 被 問 及 與 樂 易 玲 見 面 傾 談 甚 麼 時 , 只 說 : 「 了 解 ! 」 周 三 ( 4 日 ) 再 致 電 他 時 , 手 電 轉 到 留 言 信 箱 , 並 由 經 理 人 代 覆 ︰ 「 呢 件 事 唔 再 回 應 。 」


 

 

黎 諾 懿   唔 需 要 解 釋


zoom
 

《 蘋 果 日 報 》 圖 片

「 我 身 高 都 over 一 米 八 , 我 係 識 玩 魔 術 , 但 我 冇 拍 過 旅 遊 節 目 喎 。 冇 為 呢 件 事 唔 開 心 , 覺 得 唔 需 要 解 釋 , 識 我 人 都 知 我 係 點 , 源 頭 都 講 得 唔 係 好 清 楚 , 個 人 真 係 有 做 , 都 想 佢 有 應 得 懲 罰 。 」



 

陳 豪   阻 止 再 發 生


zoom
 

《 蘋 果 日 報 》 圖 片

「 依 家 係 要 阻 止 呢 件 事 再 發 生 , 而 唔 係 去 估 邊 個 做 , 因 為 已 經 有 人 受 到 傷 害 , 只 係 唔 希 望 再 有 呢 事 發 生 , 受 害 人 要 勇 敢 企 出 講 , 阻 止 歪 風 , 要 團 結 撲 滅 罪 行 。 」



 

吳 卓 羲   受 侵 犯 出 聲


zoom
 

 

「 以 我 所 知 馬 德 鐘 唔 識 變 魔 術 。 好 多 女 仔 因 為 驚 唔 敢 出 聲 , 如 果 我 見 到 都 會 出 聲 , 不 過 都 要 睇 個 女 仔 反 應 。 女 藝 人 受 到 侵 犯 要 出 指 證 , 唔 可 以 忽 視 , 煮 公 仔 麵 我 識 , 但 我 唔 識 玩 魔 術 。 」



 

可 向 平 機 會 求 助

據 平 機 會 發 言 人 表 示 ︰ 「 在 公 司 不 幸 受 到 性 騷 擾 , 可 向 我 們 求 助 。 當 然 , 如 果 受 到 嚴 重 性 騷 擾 , 如 強 姦 和 非 禮 等 , 則 要 向 警 方 求 助 。 」
其 實 , 性 騷 擾 定 義 是 指 對 方 作 出 令 自 己 難 受 的 行 為 , 發 言 人 指 ︰ 「 任 何 具 冒 犯 性 、 侮 辱 性 及 威 嚇 性 , 而 又 涉 及 性 的 行 為 、 言 語 或 圖 片 , 令 你 難 以 安 然 地 工 作 , 已 經 構 成 性 騷 擾 。 」 向 平 機 會 求 助 必 須 以 書 面 形 式 作 出 投 訴 , 委 員 會 在 接 獲 投 訴 後 , 首 先 會 進 行 調 查 , 決 定 是 否 展 開 調 解 工 作 , 受 害 人 可 向 被 告 追 討 金 錢 上 的 賠 償 或 道 歉 等 。



 

 

撞 胸

「 魔 術 手 」 扶 陳 芷 菁 落 樓 梯 時 , 突 然 用 其 手 撞 胸 , 陳 大 怒 。
強 調 自 己 並 非 受 害 人 的 陳 芷 菁 , 談 起 「 魔 術 手 」 卻 愈 講 愈


zoom
 

陳 芷 菁


zoom
 

 



 

陳 芷 菁 洩 真 兇

記 : 邊 個 無 辜 呀 ?
陳 : 嘩 ! 好 多 都 好 無 辜 , 好 似 陳 豪 ! 佢 好 到 不 得 了 , 馬 國 明 、 馬 德 鐘 成 班 都 好 friend 。 有 時 都 幾 可 悲 , 件 事 發 生 , 唔 理 我 係 咪 受 害 者 , 竟 然 有 人 話 : 「 喂 ! 係 咪 你 自 己 感 覺 錯 呀 ! 」 我 就 好 大 反 應 , 唔 好 侮 辱 我 女 人 智 慧 , 究 竟 係 唔 小 心 定 係 蓄 意 非 禮 ? 女 人 係 識 得 分 , 我 亦 希 望 冇 被 傷 害 人 用 同 理 心 去 睇 被 傷 害 人 。
記 : 公 司 有 冇 做
陳 : 公 司 好 好 , 因 為 呢 件 事 我 上 雜 誌 , 公 司 都 有 高 層 打 電 話 同 我 傾 偈 , 我 覺 得 好 warm , 佢 知 道 係 一 個 美 麗 誤 會 。
記 : 苑 瓊 丹 應 該 公 開 「 魔 術 手 」 身 份 ?
陳 : 梗 係 應 該 啦 ! 其 他 無 辜 人 就 唔 使 咁 慘 。 我 覺 得 有 人 係 咁 樣 時 候 , 自 己 都 應 該 去 睇 醫 生 , 盡 快 醫 好 呢 個 病 。 ( 鹹 豬 手 ? ) 係 ! 盡 快 醫 好 呢 個 病 。
記 : 件 事 樓 梯 發 生 ?
陳 : 唔 … … 我 要 入 廠 , 你 唔 好 等 我 ! 問 番 俾 料 個 人 , 如 果 俾 料 俾 得 咁 多 都 幾 叻 !
記 : 係 05 年 拍 樓 盤 特 輯 時 發 生 ?
陳 : 係 咩 ? 05 年 呀 ?
記 : 當 時 台 前 幕 後 都 知 , 你 都 曾 經 嘈 過 , 但 後 來 不 了 了 之
陳 : 係 … … 我 就 唔 覺 呀 。 真 係 ? 我 依 家 態 度 , 就 係 你 千 祈 唔 好 掂 我 , 我 一 定 出 聲 , 因 為 呢 人 要 懲 戒 。 ( 說 罷 即 匆 匆 趕 入 廠 。 )



 

摸 胸

「 魔 術 手 」 以 表 演 魔 術 為 名 , 笑 言 可 將 紙 巾 穿 過 郭 之 身 體 , 突 然 將 手 由 其 肩 膊 摸 落 胸 口 , 郭 不 知 所 措 。
記 者 致 電 郭 羨 妮 , 但 其 手 電 長 期 駁 至 留 言 信 箱 , 至 截 稿 前 仍 未 回 覆 。


zoom
 

 


zoom
 

郭 羨 妮 唔 覆
《 蘋 果 日 報 》 圖 片



 

暗 戀 郭 多 年

據 『 魔 術 手 』 友 人 透 露 : 「 『 魔 術 手 』 鍾 意 郭 羨 妮 好 耐 啦 ! 佢 覺 得 Sonija ( 郭 之 洋 名 ) 樣 靚 身 材 正 , 佢 屋 企 張 電 腦 都 放 兩 人 合 照 度 。 99 年 Sonija 參 選 港 姐 贏 部 房 車 , 後 來 想 賣 車 , 『 魔 術 手 』 即 刻 幫 佢 買 。 『 魔 術 手 』 早 兩 年 每 次 飲 醉 都 會 講 : 『 我 真 係 好 鍾 意 Sonija , 用 好 多 方 法 佢 , 但 佢 點 解 會 咁 對 我 ? 』 05 年 佢 再 同 Sonija 拍 劇 時 , 繼 續 獻 殷 勤 , 仲 對 Sonija 示 愛 , 但 人 對 佢 冇 興 趣 , 可 能 因 為 追 女 不 遂 , 至 借 玩 魔 術 博 懵 。 」
一 位 幕 後 工 作 人 員 亦 爆 料 話 : 「 『 魔 術 手 』 好 鍾 意 撩 女 仔 , 成 日 表 演 魔 術 俾 女 仔 睇 , 其 實 公 司 好 多 女 仔 都 有 投 訴 佢 。 陳 芷 菁 05 年 拍 樓 盤 特 輯 時 , 同 行 男 藝 員 還 有 洪 天 明 、 吳 家 樂 及 蔡 子 健 , 女 藝 員 有 陳 敏 之 , 拍 足 幾 日 , 其 間 『 魔 術 手 』 借 扶 芷 菁 落 樓 梯 , 乘 機 用 手 撞 佢 胸 部 。 出 事 後 芷 菁 大 怒 , 曾 經 嘈 到 台 前 幕 後 都 知 , 但 公 司 覺 得 冇 證 冇 據 , 又 覺 得 可 能 係 芷 菁 錯 覺 , 件 事 咪 不 了 了 之 ! 」


 

 

 


zoom
 

《 蘋 果 日 報 》 圖 片

99 年 , 郭 羨 妮 奪 港 姐 冠 軍 後 , 即 獲 贈 Honda 七 人 車 , 不 過 後 來 她 轉 日 產 civic 後 , 便 將 此 車 轉 賣 給 「 魔 術 手 」 , 當 時 還 未 發 生 胸 襲 事 件 。



 

鹹 濕 可 能 是 病 態

過 往 犯 非 禮 的 色 狼 , 可 為 病 態 及 非 病 態 兩 種 。 香 港 大 學 醫 學 院 精 神 學 系 吳 敏 倫 教 授 指 ︰ 「 單 憑 犯 案 者 行 為 , 不 能 斷 定 佢 係 咪 病 態 , 鹹 濕 未 必 係 病 態 , 耍 診 斷 過 先 知 。 而 所 謂 對 其 他 人 毛 手 毛 腳 等 非 禮 行 為 , 亦 可 能 會 於 精 神 錯 亂 或 精 神 分 裂 等 患 者 身 上 發 生 。 」



 

揭 成 魔 之 路

而 一 位 兒 童 組 人 員 亦 爆 料 : 「 初 時 同 『 魔 術 手 』 做 同 事 , 都 覺 得 佢 幾 好 傾 , 無 所 不 談 , 尤 其 係 對 住 女 仔 , 就 特 別 感 性 ! 佢 成 日 好 誠 懇 咁 講 理 想 講 到 眼 濕 濕 , 令 人 對 佢 印 象 加 分 , 佢 魔 術 都 係 做 兒 童 節 目 時 學 。 每 星 期 佢 都 會 幫 晒 成 個 兒 童 組 人 去 TVB 周 刊 , 表 面 就 幫 我 書 , 其 實 係 想 搵 機 會 同 經 理 人 部 門 女 職 員 熟 絡 。 聽 講 當 時 真 係 有 個 女 經 理 人 俾 佢 掂 , 仲 織 頸 巾 俾 佢 , 幫 佢 轉 去 戲 劇 組 , 但 其 實 佢 有 個 感 情 好 穩 定 女 友 , 但 為 上 位 , 佢 就 一 腳 踏 兩 船 !
「 之 後 轉 拍 劇 , 佢 變 晒 質 喇 , 更 加 花 心 , 見 一 個 一 個 , 尤 其 係 幫 到 佢 上 位 人 , 劇 組 幾 個 女 PA 都 同 佢 有 一 手 。 為 生 存 , 佢 搏 命 討 好 人 , 愈 撈 愈 掂 , 但 呢 兩 年 因 為 惡 行 敗 露 , 所 以 工 作 咪 愈 愈 少 。 」
『 魔 術 手 』 事 件 發 生 至 今 , 樂 易 玲 亦 召 見 有 關 人 士 , 包 括 蔡 子 健 及 苑 仔 。 樂 易 玲 指 : 「 蔡 子 健 依 家 拍 緊 兩 部 劇 , 佢 同 經 理 人 李 文 湘 上 , 我 都 有 同 佢 了 解 件 事 , 呢 件 事 同 好 多 人 傾 過 。 ( 有 乜 進 展 ? ) 冇 乜 進 展 , 都 係 娛 樂 新 聞 一 則 。 呢 件 事 可 以 警 戒 任 何 人 , 以 後 任 何 時 候 小 心 , 我 覺 得 件 事 可 信 性 唔 高 , 件 事 有 人 講 大 , 我 會 高 度 處 理 , 苑 仔 講 得 好 清 楚 , 佢 冇 話 係 TVB 人 … … 」


zoom
 

「 魔 術 手 」 出 身 兒 童 節 目 , 然 後 再 轉 去 戲 劇 組 拍 劇 。


zoom
 

苑 人 形 容 「 魔 術 手 」 的 特 徵 是 : 外 形 高 大 靚 仔 , 擅 玩 魔 術 、 拍 過 旅 遊 特 輯 、 曾 與 女 藝 人 拍 拖 及 非 活 躍 小 生 。



 

女 星 息 事 寧 人

電 視 台 爆 出 「 魔 術 手 」 淫 行 , 全 台 女 藝 員 人 人 自 危 , 不 過 , 唔 少 女 藝 員 都 會 採 取 息 事 寧 人 態 度 , 唔 怪 得 「 魔 術 手 」 可 以 逍 遙 法 外 。


 

 

楊 思 琦   唔 知 點 舉 報


zoom
 

 

之 前 有 人 同 我 講 過 「 魔 術 手 」 , 但 我 冇 見 過 佢 玩 紙 巾 魔 術 , 我 淨 係 見 過 佢 玩 銀 仔 , 我 冇 試 過 俾 人 鹹 豬 手 , 大 吉 利 是 遇 到 呢 事 真 係 唔 知 點 舉 報 好 , 好 似 好 尷 尬 咁 , 或 者 人 唔 係 有 心 呢 !



 

胡 定 欣   同 人 商 量


zoom
 

 

我 係 最 近 先 聽 過 呢 件 事 , 都 同 佢 ( 「 魔 術 手 」 ) 合 作 過 , 但 唔 覺 佢 係 咁 人 , 不 過 呢 係 品 格 問 題 , 如 果 發 生 我 身 上 , 又 有 咁 多 受 害 者 , 都 可 以 大 家 商 量 點 做 。



 

張 美 妮   佢 過 分 熱 情


zoom
 

 

我 冇 同 佢 ( 「 魔 術 手 」 ) 合 作 過 , 不 過 我 做 《 閃 電 傳 真 機 》 時 見 過 佢 探 班 , 聽 人 講 過 佢 過 分 熱 情 。 同 馬 德 鐘 拍 過 旅 遊 節 目 , 我 好 熟 , 有 時 都 會 攬 住 合 照 , 只 係 friend 表 現



 

汪 琳   佢 好 恨 拍 拖


zoom
 

 

我 有 同 佢 ( 「 魔 術 手 」 ) 合 作 過 拍 劇 , 佢 好 有 風 度 , 食 飯 都 會 take care 我 , 佢 應 該 唔 係 ( 鹹 豬 手 ) , 我 淨 係 知 佢 好 恨 拍 拖 , 佢 好 照 顧 我 , 可 能 我 個 樣 似 弱 小 可 憐 。


 

 

姚 子 羚   我 唔 會 出 聲


zoom
 

 

就 算 目 擊 鹹 豬 手 事 件 , 都 未 必 會 出 聲 , 因 為 唔 確 定 女 方 願 唔 願 意 , ( 你 唔 出 聲 下 一 個 目 標 輪 到 你 ? ) 我 唔 會 出 聲 , 但 會 搵 經 理 人 講 , 苑 仔 係 好 抱 打 不 平 , 我 係 苑 仔 都 唔 會 講 係 邊 個 , 每 個 人 都 有 私 隱 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()