忘 掉 種 過 的 花   朱 慧 敏


放大

 

朱 慧 敏 不 是 周 慧 敏 , 但 也 無 奈 地 經 常 與 個 「 震 」 字 扯 上 關 係 。
車 廂 接 吻 , 叫 「 車 震 事 件 」 ; 傳 緋 聞 , 叫 「 震 掂 」 某 人 ; 記 者 給 她 冠 的 外 號 , 索 性 叫 「 車 震 女 」 。
一 失 足 成 千 古 恨 。
「 都 三 年 啦 , 大 家 可 唔 可 以 忘 記 過 去 , 俾 個 機 會 我 ? 」
忘 記 過 去 , 才 可 重 新 出 發 。 有 時 塞 翁 失 馬 焉 知 非 福 , 「 震 」 走 了 主 持 位 置 , 換 來 一 條 拍 劇 之 路 。 《 古 靈 精 探 》 勾 引 馬 國 明 , 《 金 石 良 緣 》 險 被 強 姦 , 《 珠 光 寶 氣 》 做 風 騷 三 姨 太 , 港 姐 變 邪 花 , 幾 吊 詭 。
「 都 係 演 戲 , 做 乜 角 色 都 好 , 最 緊 要 有 工 開 。 」
朱 慧 敏 渴 望 開 工 , 不 是 為 口 奔 馳 , 只 是 怕 寂 寞 。 母 親 早 逝 , 與 生 父 又 不 相 往 來 , 無 人 無 物 , 朱 慧 敏 不 止 孤 獨 , 更 是 無 依 。
「 新 年 願 望 , 只 係 身 體 健 康 。 婆 婆 、 媽 媽 都 係 乳 癌 過 身 , 我 係 高 危 一 族 。 我 唔 怕 死 , 只 怕 病 。 」
她 半 年 驗 一 次 身 , 作 最 好 準 備 , 也 作 最 壞 打 算 。 廿 七 歲 女 , 高 高 低 低 的 路 , 還 大 把 要 行 。
最 重 要 是 , 忘 掉 愛 過 的 他 。


 

 

 



 

這 叫 不 叫 幸 福 ?

朱 慧 敏 需 要 忘 記 的 , 何 止 一 個 男 人 和 一 件 事 , 還 包 括 某 些 童 年 回 憶 。
「 物 質 生 活 從 不 缺 , Barbie 公 仔 多 到 厭 ; 過 年 過 節 , 總 有 先 施 公 司 或 龍 子 行 買 來 的 花 裙 ; 但 我 這 生 人 未 跟 爸 爸 媽 媽 住 過 一 天 , 未 跟 他 們 吃 過 一 頓 飯 , 這 叫 不 叫 幸 福 ? 」
父 母 在 她 兩 歲 時 離 婚 , 朱 慧 敏 跟 外 公 外 婆 生 活 。 對 於 「 親 情 」 , 她 很 疑 惑 。
「 婆 婆 有 九 個 仔 女 , 我 媽 媽 排 第 一 , 我 是 長 孫 。 牽 婆 婆 的 手 上 街 , 個 個 以 為 我 是 孻 女 。 對 我 而 言 , 父 母 只 像 auntie 和 uncle , 一 、 兩 個 月 見 一 次 。 不 明 為 何 要 叫 他 們 『 爸 爸 媽 媽 』 , 因 為 實 在 感 受 不 到 那 種 關 係 。 」
不 幸 福 , 但 也 算 快 樂 。 朱 慧 敏 因 為 「 身 份 特 殊 」 , 特 別 得 外 公 外 婆 與 一 眾 阿 姨 舅 父 愛 錫 , 又 有 很 多 表 弟 妹 玩 伴 。
「 每 日 外 公 會 拿 珍 珍 薯 片 和 益 力 多 來 接 放 學 , 我 一 次 可 喝 掉 兩 排 益 力 多 。 家 人 多 , 好 開 心 。 跟 他 們 成 長 , 完 全 沒 有 遺 憾 。 」
只 可 惜 好 景 不 常 , 外 公 在 她 九 歲 那 年 過 身 , 外 婆 在 她 十 六 歲 那 年 也 離 世 。 母 親 改 嫁 了 日 籍 繼 父 , 父 親 也 再 成 家 , 朱 慧 敏 想 也 不 想 , 即 時 要 求 出 國 留 學 。 她 中 學 讀 玫 瑰 崗 , 成 績 不 錯 。
「 本 來 想 讀 戲 劇 , 但 家 人 供 你 出 國 讀 書 你 揀 這 些 科 目 , 想 死 嗎 ? 但 我 對 商 科 、 經 濟 又 沒 有 興 趣 … … 」
結 果 主 修 新 聞 , 副 修 政 治 , 美 國 西 雅 圖 華 盛 頓 大 學 畢 業 。
「 最 初 計 劃 是 , 大 學 畢 業 後 一 定 會 去 演 戲 , 過 多 幾 年 從 政 , 參 選 議 員 。 我 志 願 是 貢 獻 社 會 , 很 天 真 吧 ? 」


zoom
 

八 十 集 《 珠 光 寶 氣 》 被 觀 眾 勁 彈 腌 悶 , 朱 慧 敏 的 三 點 式 , 正 好 有 提 神 作 用 。


zoom
 

選 港 姐 時 到 肯 雅 拍 外 景 , 母 親 與 繼 父 送 機 , 朱 慧 敏 哭 起 上 來 。 當 時 記 者 以 為 她 博 見 報 , 原 來 是 真 的 怕 見 不 到 最 後 一 面 。 《 壹 週 刊 》 圖 片



 

一 人 邊 爐


zoom
 

 

朱 慧 敏 目 標 為 本 , 要 演 戲 , 先 選 港 姐 。
「 自 小 多 人 讚 , 不 但 覺 得 自 己 靚 , 還 認 為 自 己 『 好 靚 』 。 當 然 , 長 大 後 才 知 道 那 些 讚 美 說 話 是 俾 面 婆 婆 。 不 過 選 美 時 很 有 自 信 心 , 那 倒 是 真 的 。 」
五 呎 八 吋 身 高 , 加 上 有 學 歷 , 輕 易 摘 下 亞 軍 。 只 恨 同 年 母 親 證 實 患 上 乳 癌 , 每 次 離 開 香 港 出 外 景 , 朱 慧 敏 都 提 心 吊 膽 。
「 假 如 媽 媽 肯 做 手 術 , 應 該 不 用 死 。 婆 婆 也 是 先 患 乳 癌 , 做 了 手 術 後 四 年 復 發 為 肺 癌 。 媽 媽 說 與 其 要 受 那 麼 多 苦 , 不 如 有 尊 嚴 地 離 去 , 割 掉 乳 房 始 終 很 侮 辱 。 我 鬧 又 鬧 過 , 過 , 都 無 用 , 她 死 時 才 四 十 八 歲 。 我 想 , 媽 媽 是 覺 得 人 生 很 累 , 所 以 放 棄 。 」
母 親 過 身 時 朱 慧 敏 身 在 馬 爾 代 夫 拍 特 輯 , 沒 看 到 最 後 一 面 。 與 母 感 情 雖 不 深 厚 , 但 始 終 血 濃 於 水 。
「 很 感 激 後 父 , 媽 媽 病 重 那 段 日 子 , 他 日 日 湯 壺 去 醫 院 。 媽 媽 死 後 , 只 見 他 整 天 拿 手 巾 仔 抹 眼 淚 。 我 跟 他 說 : 『 你 回 日 本 後 再 找 個 伴 吧 , 我 會 明 白 的 。 』 他 只 說 : 『 Queenie , 愛 情 不 是 這 樣 的 。 』 」
她 跟 後 父 說 英 語 , 母 親 在 世 時 , 還 一 起 住 , 感 情 不 錯 。 反 而 跟 親 生 父 親 十 多 年 沒 有 聯 絡 。
「 當 然 想 念 他 , 怎 會 不 想 呢 ? 小 學 有 年 暑 假 , 他 日 日 帶 我 游 水 , 又 帶 我 吃 壽 司 , 他 是 教 識 我 游 水 的 人 。 爸 爸 其 實 好 錫 我 , 只 是 再 結 婚 後 大 家 疏 離 了 。 但 我 嬲 他 連 媽 媽 出 殯 也 沒 有 來 ! 或 許 他 有 苦 衷 吧 。 」
後 父 返 回 日 本 , 阿 姨 舅 父 等 又 分 散 美 加 , 朱 慧 敏 廿 四 歲 已 經 孑 然 一 身 , 這 三 年 來 獨 居 母 親 留 下 的 舊 房 子 。
「 有 親 戚 又 如 何 ? 人 家 都 有 自 己 家 庭 , 我 經 常 自 己 一 個 吃 飯 、 睇 戲 , 甚 至 打 邊 爐 。 」
一 個 人 如 何 打 邊 爐 ? 也 太 淒 涼 了 吧 ?
「 叫 一 碟 菜 一 碟 牛 肉 一 碟 芋 絲 , 搞 掂 。 遇 上 心 情 不 好 不 想 跟 人 傾 偈 , 就 把 帽 子 戴 低 一 點 。 」



 

想 死

就 在 朱 慧 敏 最 孤 獨 時 , 梁 榮 忠 出 現 , 之 後 便 是 震 驚 全 港 的 車 震 事 件 。 她 稱 自 己 在 美 國 四 年 , 沒 留 意 香 港 娛 樂 圈 , 不 知 梁 榮 忠 已 有 固 定 女 友 。 讀 政 治 畢 業 的 她 , 政 治 智 慧 原 來 不 過 爾 爾 。
「 是 警 覺 性 不 夠 高 … … 但 事 情 發 生 時 , 我 真 的 不 知 道 那 是 件 錯 事 。 由 細 到 大 我 要 乜 有 乜 , 從 來 不 會 跟 人 爭 。 」
她 入 世 未 深 , 遇 上 情 場 老 手 , 賠 上 一 世 名 聲 。
「 要 講 的 之 前 已 講 過 , 真 的 不 想 再 講 了 。 這 三 年 來 記 者 約 我 訪 問 , 來 來 去 去 只 眼 這 件 事 , 可 否 俾 個 機 會 我 , 大 家 let it go ? 」
朱 慧 敏 的 語 氣 , 三 分 憤 怒 七 分 哀 求 。 這 件 事 將 她 一 鋪 打 殘 , 即 時 被 飛 出 《 娛 樂 直 播 》 ; 「 車 震 女 」 之 名 , 相 信 會 跟 她 一 世 。
「 好 憎 呢 個 名 , 但 又 可 以 點 呢 ? 事 情 發 生 之 後 甚 至 好 憎 自 己 , 有 整 年 時 間 日 日 想 死 。 」
朱 慧 敏 的 「 想 死 」 , 是 認 真 的 , 只 是 未 想 到 用 甚 麼 方 法 。
「 我 沒 有 父 母 需 要 供 養 , 又 沒 有 細 佬 妹 未 出 身 。 無 論 開 心 不 開 心 , 都 是 自 己 一 個 人 , 那 時 工 作 不 順 利 , 形 象 又 差 , 你 說 我 生 存 還 有 甚 麼 意 義 ? 」



 


 

穿 樽 領 也 性 感

再 難 過 , 日 子 都 要 過 , 命 運 這 回 事 , 有 危 自 有 機 。 朱 慧 敏 一 直 渴 望 拍 劇 , 之 前 公 司 見 她 港 姐 「 形 象 好 」 , 半 推 半 就 當 了 主 持 。 雪 櫃 出 來 後 反 而 無 包 袱 , 在 《 CIB 刑 事 情 報 科 》 做 于 洋 情 婦 。 點 都 好 , 都 叫 做 「 拍 劇 」 。
「 被 人 雪 了 幾 個 月 , 有 工 開 , 開 心 都 來 不 及 , 那 會 計 較 甚 麼 角 色 ? 」
之 後 客 串 過 幾 個 閒 角 , 來 來 去 去 不 及 一 些 邪 牌 角 色 叫 人 印 象 難 忘 。
「 我 的 樣 貌 , 穿 樽 領 也 會 覺 得 我 性 感 , 常 惹 人 誤 解 。 」
朱 慧 敏 不 是 典 型 甜 姐 兒 , 一 雙 丹 鳳 眼 一 上 妝 , 就 很 媚 。 她 會 是 洋 人 眼 中 的 美 女 , 亞 洲 人 眼 中 的 妖 女 。
「 所 以 咪 蝕 ! 我 拍 了 十 多 套 劇 , 其 實 只 有 《 古 靈 精 探 》 做 第 三 者 , 但 不 知 為 何 觀 眾 都 覺 得 我 經 常 演 狐 狸 精 ? 」
這 應 該 要 多 得 無 監 製 「 知 人 善 用 」 。 朱 慧 敏 與 馬 國 明 的 車 廂 咀 戲 , 明 借 女 方 舊 聞 宣 傳 ; 與 陳 鴻 烈 上 談 心 , 也 牽 起 一 陣 熱 話 。
「 最 初 都 有 氣 餒 , 心 想 : 『 又 係 呢 角 色 』 。 後 來 監 製 安 慰 我 : 『 通 常 靚 女 先 做 到 狐 狸 精 。 』 換 個 角 度 看 , 我 演 得 好 , 監 製 才 keep 住 找 我 , 也 是 一 條 出 路 呀 ! 」


zoom
 

 


zoom
 

《 金 石 良 緣 》 的 施 暴 戲 其 實 點 到 即 止 , 不 過 意 識 十 分 大 膽 。


zoom
 

最 近 與 《 畢 打 自 己 人 》 的 Marco ( 趙 永 洪 ) 行 街 , 朱 慧 敏 被 指 「 震 掂 」 對 方 。 她 說 : 「 大 家 同 事 , 只 不 過 一 齊 買 。 我 以 後 都 唔 敢 隨 便 同 人 行 街 喇 。 」 《 壹 週 刊 》 圖 片


zoom
 

《 古 靈 精 探 》 的 車 廂 接 吻 戲 , 擺 明 整 蠱 朱 慧 敏 。 「 拍 時 仲 有 陰 影 , 演 得 唔 夠 放 。 依 家 俾 我 再 做 , 一 定 會 更 好 。 」



 

戴 義 乳 就 戴 義 乳

無 人 無 物 , 只 能 靠 自 己 。 最 近 拍 《 飛 女 正 傳 》 , 也 調 入 了 《 畢 打 自 己 人 》 , 做 馬 蹄 露 表 妹 。 故 事 如 何 發 展 要 看 她 表 現 , 換 句 話 說 , 看 她 造 化 。
「 《 畢 打 自 己 人 》 做 個 無 機 心 的 大 姐 , 今 次 終 於 最 似 自 己 性 格 。 」 她 苦 笑 , 「 其 實 做 乜 都 無 所 謂 , 只 想 日 日 有 工 開 。 無 工 開 好 孤 獨 , 好 無 安 全 感 。 」
過 去 的 已 過 去 , 朱 慧 敏 現 在 很 愛 惜 生 命 。 家 族 兩 代 患 乳 癌 , 現 在 她 每 半 年 做 一 次 乳 房 檢 查 。
「 找 個 溫 柔 的 醫 生 , 就 不 會 痛 ! 有 想 過 索 性 做 乳 房 切 除 手 術 , 那 就 不 怕 有 乳 癌 了 。 戴 義 乳 就 戴 義 乳 , 我 不 怕 痛 不 怕 死 , 只 怕 病 。 」
上 無 人 照 顧 , 那 才 最 苦 。 正 如 年 初 一 、 二 、 三 休 廠 , 她 在 家 找 到 亡 母 十 多 年 前 寫 給 她 的 信 , 也 很 遺 憾 。
「 是 用 不 同 酒 店 的 信 紙 寫 的 , 她 經 常 往 返 大 陸 做 貿 易 生 意 。 其 中 一 封 寫 道 : 『 現 在 外 面 下 大 雪 , 媽 媽 一 個 在 酒 店 , 以 前 的 我 一 定 會 哭 , 但 現 在 已 經 習 慣 了 。 媽 媽 心 一 想 起 你 , 就 變 得 堅 強 … … 』 當 年 不 明 她 感 受 , 一 個 女 人 拚 搏 , 應 該 是 件 很 苦 的 事 。 」



 

友 誼 小 姐

朱 慧 敏 選 港 姐 時 敗 給 徐 子 珊 , 反 而 之 後 代 表 香 港 在 日 本 選 國 際 小 姐 , 卻 奪 「 友 誼 小 姐 」 。
獎 項 雖 細 , 都 叫 為 港 爭 光 , 也 說 明 到 性 格 吧 。
正 如 這 天 問 她 想 去 那 家 酒 店 coffee shop 做 訪 問 , 她 說 想 去 澳 門 茶 餐 廳 。
「 唔 識 我 人 , 都 以 為 我 好 寸 , 識 落 就 知 我 係
係 呢 , 你 對 我 第 一 印 象 係 點 ? 」
我 告 訴 她 , 最 初 覺 得 她 很 bitchy ( 衰 格 、 八 婆 、 乞 人 憎 等 等 統 稱 ) 。
「 哈 … … 你 真 係 形 容 得 好 好 。 咁 , 要 影 番 張 我 平 時 打 扮 相 , 等 人 唔 好 誤 會 。 」
於 是 , 有 了 這 張 自 選 動 作 。 是 與 之 前 幾 版 格 格 不 入 , 但 相 信 不 礙 事 。


zoom
 

 


zoom
 

○ 五 年 選 「 國 際 小 姐 」 獲 獎 , 朱 慧 敏 興 奮 得 流 下 兩 行 眼 淚 。 《 法 新 社 》 圖 片

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 stacylife 的頭像
    stacylife

    明星靚相大分享☆

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()