有「翻版徐子淇」之稱的傅嘉莉(Kelly)近日成為模界小富婆,工作不斷之外,更深得泰國及內地廣告商垂青,接廣告接到手軟。不過早前她到泰國做廣告代言人時,卻遇上紅衫軍火燒商場,鑑於街外火燒熱辣辣,Kelly惟有留在拍攝現場除衫歎冷氣!


傅嘉莉稱為廣告行性感沒所謂。

Kelly早前以代言人身份,到泰國為護膚品牌NIVEA拍廣告,不過此行她卻相當濕滯,遇上紅衫軍火燒商場,最終令她只能工作,不能外出,她說:「今次遇到紅衫軍,真係第一次咁驚,我平時都會去Central World行街,估唔到佢哋咁激!我知當時出面好危險,所以只係留喺酒店同工作,不過都出咗去一陣睇吓!見到商場燒晒,我都好唔開心,真係好震驚!」

男女玉帛相對

廣告中的她穿着性感坐在床邊,她說:「個廣告講我坐喺床邊食維他命丸。我平時只會喺屋企咁樣着!自從去日本casting過幾次,同男女模特兒一齊着泳衣玉帛相對幾次,先開始習慣性感啲!」


於泰國適逢紅衫軍示威,傅嘉莉惟有留在室內上網。


背後的Central World商場被火燒毀,Kelly感到非常心痛。


傅嘉莉憑清純形象獲廣告商垂青。

降低性感底線

問到她的性感底線?她說:「我係一個好傳統嘅女仔,不過依家開始明白,為工作需要,都會降低少少底線,好似今次拍廣告,拍得健康性感係冇問題。」

另外,據知她憑着清純外形,獲片商賞識,即將再到泰國拍片做女主角?對於此事,她說:「唔知道!有咁嘅事咩?」十分口密。

文:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()