陳嘉桓母女 Under撈亂着

守身如玉的女星陳嘉桓,早前豁出去騷胸晒腿行內衣騷,原來她對內衣有情意結,自爆愛在家中穿內衣照鏡,更與母親撈亂內衣褲着!

堪稱圈中乖乖女的陳嘉桓(Rose),早前身體力行證明終於「大個女」,放下性感防線,為內衣品牌Triumph行內衣騷。但Rose可能不習慣,騷後不慎患上感冒,更笑言自己夠年輕,故出場前不用做健胸運動「充撐」場面!

買錯胸圍戴錯Bra

雖然作風保守,但Rose對內衣也有研究,自爆珍藏逾五十套內衣及愛照鏡自賞:「買多啲可以襯衫,但我唔夠膽好似鬼妹咁只着Bra Top出街,點都要加件背心,內衣太Sexy就留番喺屋企着,自己照鏡慢慢欣賞,但一定唔會影相!我贊成靚內衣可以吸引男士,但我未有呢個體驗。」

Rose坦言人生第一個Bra是由母親Ronnie代買,更稱內衣褲也會與媽咪兩份着:「第一個Bra係我主動叫媽咪買,當時都覺得好尷尬,咁多年嚟都有試過買錯胸圍、戴錯Bra。所以依家大個,成日都會同媽咪一齊買內衣褲,大家仲會交換着,唔怕唔衞生,因為一定會洗嘛!」

自評身材只有60分的她,笑言未知今年會否出寫真:「我覺得自己Cup數唔夠勁,雖然以後係咪會性感工作要睇公司安排,但我想有唔同形象,開始有少少女人味。目標係兩年內買樓,依家學緊車,希望買樓前可以先做車主!」

專案組

陳嘉桓愛在家中穿內衣,並會照鏡欣賞自己的身材。

向來密實的陳嘉桓,不敢只穿Bra Top出街。

陳嘉桓自爆與媽咪撈亂內衣褲着!

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()