香港哋人多車多,唯獨係地少車位少,搞到樓市狂升置業難,駕車出街就要同人爭位泊,其實都幾冇癮。近日就有網友把自己泊車遇上惡女的經歷放上討論區和網友分享,之後即引來網友們的爭相討論,個個都話個惡婦唔啱。

這個網友就表示喺今年的年初三,他和三個朋友,共兩男兩女喺停車場揾位泊時,就見一個架上黑超的中年女人蹺埋手,喺個「吉」位入面霸位,而當時因為有很多車排隊泊位,這個惡婦的行為當然得人討厭,這個網友跟她理論時,惡女就話自己冇錯,香港哋好多人都係咁,之後惡女老公到咗時,佢仲要裝出一副得戚的樣子以示勝利。

行為討人厭之餘,仲要加埋個寸樣,網友即時同佢開拖互鬧,最後就勞動到警察前來解決問題,不過網友就話這對惡夫婦依然企硬話自己冇錯,只係佢哋人多,警察先幫佢哋喎!呢個世界,原來真係有好多野蠻人o架!

惡婦的老公硬泊好車位後,惡婦還要裝出一副得戚樣,搞到網友嬲到爆同佢開波。

最後勞動到警察前來解決問題,不過惡夫婦依然企硬話自己冇錯,只係佢哋人多,警察先幫佢哋。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()