張智霖( Chilam)、胡杏兒及謝天華主演的新劇《魚躍在花見》收視不錯,前晚眾演員在尖沙嘴慶功, Chilam說老婆袁詠儀及囝囝皆有看《魚》劇,但囝囝就問他為何與胡杏兒打情罵俏。


其他娛樂名人影片

無綫新劇《魚躍在花見》雖然被網友踢爆疑抄襲韓劇和日劇,但收視仍不俗,首 5集平均有 29點( 185萬人),最高更有 31點( 198萬人),眾演員包括張智霖、胡杏兒、謝天華及腹大便便的姚瑩瑩等,前晚到尖沙嘴慶功,並即場開香檳。

收視破宿命

對於《魚》劇成績佳, Chilam說:「通常農曆年收視都唔係咁好,今次算係打破宿命,反應咁好,我打算喺演唱會唱埋主題曲。」問老婆袁詠儀(靚靚)有否收看? Chilam笑言:「佢係電視迷,佢都話好睇,讚幾好笑,又話我比平時幽默,佢都有讚杏兒做得好。」再問囝囝有否捧場? Chilam說:「套劇有卡通畫面,老幼咸宜,我仲整過壽司畀佢食,不過佢有問我點解同姐姐(指胡杏兒)咁熟,我解釋話係工作需要。」胡杏兒則說 Chilam不時臨場爆肚:「每場戲都好似打仗,佢成日爆肚,又成日叉我頸同嚇我。」當年 Chilam和佘詩曼拍劇時,靚靚要親自監場,但今次卻沒有,杏兒聞言只笑而不答。問杏兒緋聞男友黃宗澤有否給意見?她說:「冇呀,之前佢做嗰套《隔離七日情》播結局篇,我有睇,但冇睇自己套劇,總之互相支持。」

放大圖片
張智霖在新劇與胡杏兒談情,竟被囝囝「質問」。資料圖片

張智霖在新劇與胡杏兒談情,竟被囝囝「質問」。資料圖片

放大圖片
靚靚(右)昨與張智霖(中)及甄楚倩出席大寶法王灌頂儀式,但靚靚卻不肯面對鏡頭。

靚靚(右)昨與張智霖(中)及甄楚倩出席大寶法王灌頂儀式,但靚靚卻不肯面對鏡頭。

宗澤送車 放大圖片
《魚》劇眾演員前晚開香檳慶祝收視佳。

《魚》劇眾演員前晚開香檳慶祝收視佳。

日前杏兒和黃宗澤被目睹一同睇車,她直認不諱:「佢得閒咪約埋一齊睇,不過未買得成。」問會否叫黃宗澤付錢?杏兒笑言若真的絕對不拘。同場的張國強說,火鍋店老闆贊助他 2萬元跑渣打馬拉松的半馬拉松賽事,他會全數捐給福幼基金。另外, Chilam和靚靚昨到灣仔會展參加大寶法王灌頂儀式,靚靚見記者拍照左閃右避。採訪:馬建華 攝影:黃文成


與胡杏兒合照時,張智霖扮鬼臉,認真大唔透。


魚躍在花見 張智霖  Chilam 冧 杏兒 囝囝 問罪

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()