星B寫真

明星生B熱潮停不了,統計過去一年,有超過十位明星榮升星爸星媽,令原本充斥離婚、分手新聞的娛樂圈,變得一片喜氣洋洋。這班無添加明星小BB,今期齊齊登場,為大家展示趣致純真一面,之但係個個都屬節瓜手、米芝蓮重量級身形,要估係出自何家品牌,確實有難度,就等大家做吓B家偵探,估吓佢哋嘅星爸星媽喺邊個!(答案後頁揭曉)

A. 電眼Laughing哥 兩個半月

我一出世就有9.2磅重,講肉地,我冠絕成個娛樂圈呀,連初生嘅BB衫都全部唔啱着,講高度,好明顯係遺傳我媽咪優良嘅傳統啦。媽咪呢排為咗湊我,冇乜喺電視同大家見面,但私底下就教識我表情多多囉!

B. 金叵羅 七個月

你睇我眼仔睩睩鼻高高,就知我有個大美人媽咪啦,媽咪知我鍾意沖涼嗰陣玩泡泡,仲幫我搞咗個泡泡party㖭!

C. 節瓜男 三個月

我對上有兩個家姐仔,媽咪話生完我後,仲想生多兩個,等爺爺開心下,唔怪得媽咪一個月之內要食一百隻雞補身啦!

D. 港姐公主 兩個月

我個乳名叫多多,媽咪同爹哋想我多多健康同多多快樂嘛。媽咪係港姐冠軍嚟㗎,我瞓都瞓得咁有儀態,就知平時訓練有素啦!

E. 紅蘋果 六個月

我成日喺電視見到爸爸㗎,隔一陣就會有佢嘅電視劇播出嘅,早排做完律師,近排又轉咗做拳王,班auntie好鍾意佢㗎,仲話爸爸係新一代師奶殺手㖭!

F. 瞇眼chok神 三個月

我媽咪細個係童星嚟㗎,Daddy就係舞台劇搞手,話曬係演藝世家,我自細已經識自動波轉樣,仲會發埋啲怪聲引媽咪注意㖭!

張智霖MV 大曬明星kids

初為人父人母嘅喜悅當然難忘,但由BB到小朋友、小朋友到學生哥,每一個成長階段,對父母來說,都是有血有汗彌足珍貴的。近日張智霖新歌〈反鬥奇兵〉,描述父子情,MV入面仲有唔少星爸大曬同仔女嘅溫馨照㖭!(想睇呢個MV,就上Youtube搜尋啦!)

張智霖 爛玩爸爸

張智霖同老婆靚靚的乖仔魔童,今年四歲,遺傳了父母的靚靚五官,貪玩性格同老竇十足十,搞到一向做嚴母嘅靚靚都要同人呻:「我喺屋企局住做魔鬼,老竇就做天使,個仔依家淨係黐曬老竇咋!」

 

郭晉安 慈父教練

同老婆歐倩兒生咗個「好」字嘅郭晉安,原來經常帶仔仔令山去泳池遊水,仲兼職做埋仔仔嘅遊水教練。見佢攬到個仔實一實,就知佢有幾緊張乖仔。

 

譚耀文 餅印父子

近排經常在大陸搵食嘅譚耀文,一返香港就會全職做湊仔公,陪五歲餅印仔仔皓哲到港、九、新界參與各類型課外活動。



陳錦鴻 光豬父子

煮飯湊仔樣樣掂的陳錦鴻,每朝都會為四歲仔仔駕樺煮定愛心早餐,近排愛上同仔仔玩泡泡浴,增進父子情。

張晉女扮葉問

張晉同蔡少芬寶貝囡囡楚兒,得七個月大人仔,竟然夠膽同爸爸切磋功夫,一招天殘腳,更將老竇KO㖭!「嗰日天氣熱,我哋留喺屋企冇出街,爸爸同Zoe攤喺地上唞涼,突然見到Zoe握緊拳頭仔,做咗個『請請』手勢,爸爸即時向佢回禮,佢哋之後玩埋摔角,Zoe仲識得望鏡頭交戲,真係俾佢笑死。BB大得太快啦,如果平時唔影多啲相,將來點拎出嚟回憶呀!」

陳倩揚B仔人細鬼大

「佢得三個月大,但見到個大佢少少嘅姐姐,眼仔睩睩,望住人哋傻笑,平時我最鍾意用電話,影佢瞇起隻眼笑嘅樣,即使佢唔喺身邊,見到張相都甜曬。」

姚嘉妮女做攝影師

「Kyra今年兩歲,我買咗部即影即有相機俾佢,依家喺屋企佢當正自己係攝影師,仲叫我同爸爸擺甫士俾佢影。」

名模趙嘉懿仔甫士王

「最近有個廣告搵我同囝囝一齊拍,可能平時影慣相,依家先歲半,但佢一望鏡頭就自動插褲袋擺甫士!」

胡諾言女大笑姑婆

「個女出世之後,我買咗部單鏡反光機,仲去咗上堂學基本攝影技巧,個女由細到大俾我哋影慣,所以一見我拎相機出嚟,就會起嘴仔笑。」

答案:

A. 姚瑩瑩

B. 李嘉欣

C. 徐子淇

D. 曹敏莉

E. 黃浩然

F. 唐寧 ####











































 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()