娛一叮

擾攘了年半的陳志雲涉貪案,以為上月初判決完畢,點知律政司隨即決定上訴翻案。

叢培崑在打官司期間,其台灣女友李妍瑾,一直在背後默默支持,不過擅長把握機會的叢培崑,原來暗地裏向身邊的有米朋友埋手。近日他就吼中大馬拿督女、剛宣布和吳浩康分手的莊思敏。上周六(24日)本刊就拍得叢背住女友密會莊思敏,更細心地陪對方揀選化妝品。



自從去年陳志雲和叢培崑被廉署落案起訴後,二人的關係幾近水火不容,叢培崑亦索性不再掩藏性向,半年前搭上26歲台灣女藝人李妍瑾。居於台灣的李妍瑾始終不肯為叢培崑放棄其演藝事業,所以二人拍拖以來一直聚少離多。

刻意打扮赴會

既然冇王管,叢培崑近日就背住女友暗溝莊思敏,「佢(叢培崑)幾年前喺TVB嘅音樂節目認識吳浩康,當時阿Deep(吳浩康洋名)仲同莊思敏拍緊拖,於是叢培崑順理成章透過阿Deep識到莊思敏。但叢培崑唔會私下約莊思敏食飯,永遠都係三個人。」不過自從莊思敏8月宣布與吳浩康五年情玩完後,叢培崑即向莊思敏發動攻勢,「佢成日都send SMS約莊思敏出街,仲同莊思敏講,怕悶嘅話,不妨考慮下咁喎!」上周六(24日),記者就撞破叢培崑與莊思敏在尖沙嘴海港城shopping。叢的打扮十分出眾,黑色低襠褲再襯彩間leggings,明顯因為莊思敏平日的打扮而去刻意改變造型。莊思敏先提議去附近選購化妝品,叢培崑全程陪伴在側,有時更給予意見,非常體貼,之後再到Dan Ryan's食飯談心。

莊:唔抗拒任何人追求

今年31歲的莊思敏,早前撇甩吳浩康不夠一個月就自爆有人追,她說:「有位圈外人追咗我一段時間,但我最近好忙,暫時同佢只係好朋友階段。」由於莊思敏父親是大馬拿督,身家億億聲,假若叢培崑今次成功得米,日後絕對有實力再為官司打持久戰。

周二(27日)記者致電莊思敏,她承認與叢培崑單獨飯敍,她說:「都係朋友見吓面啫!其實佢冇事之後都有話出嚟食飯,只係大家時間比較難就。佢對人好好㗎,絕對唔會因為我嘅經濟狀況而同我做朋友囉。呢一刻我仲係單身,不過我唔抗拒任何人追求囉!」至於身為叢培崑好友的吳浩康就坦言對此事全不知情,他說:「我同莊思敏好早就識阿Ed(叢之洋名),我唔知佢哋私底下會見面呀,但我諗都係普通食吓飯啫!我唔會覺得阿Ed想追佢。」

叢培崑襟撈

警員出身的叢培崑,當年憑住6呎身高和青靚白淨天賦條件,短短一兩年就成為陳志雲身邊的得力助手。叢的交際頭腦亦甚了得,會視乎身邊好友的愛好而投其所好,叻仔又識撈,難怪他亦如此輕易成為拿督女莊思敏的裙下之臣。

冧老細

07年開始叢培崑成為比他大廿三歲的陳志雲身邊的得力助手,亦有「靚仔助手」之稱。當時叢與陳總孖公仔外出時的衣着打扮亦襯到絕。他識得老細,又計仔多多,有傳他很快就將陳總身邊另一位助手踢走。



豪放船河

之後撈埋公關的叢培崑,更加識撈,要幾放有幾放,與好友上船亦不介意一齊玩到癲,故此結交了不少女性好友。



孖住平民look

去年叢培崑與一平民look打扮的女友在尖沙嘴行街shopping,其白衫吊腳褲的街坊裝打扮,與對方亦如出一轍。 ####



現年29歲的叢培崑,因老友吳浩康而認識莊思敏,而上周六(24日),叢竟然單獨約莊思敏到尖沙嘴海運大廈shopping。單看二人高度,相當匹配。



陪揀化妝品

其間,莊思敏在化妝部逗留近廿分鐘選購化妝品,叢培崑一直不介意守候在旁,莊亦不時問對方意見。



襯到絕

與潮爆有錢女約會,連平日打扮成熟的叢培崑都要花心思執一執迎合對方。他gel行個頭,着條低襠褲,再加對約4千元D&G波鞋和5萬多元Panerai手錶,與莊思敏的punk look即時襯到絕。



撐枱腳

之後兩人到附近的美式食肆Dan Ryan's共晉晚餐,莊思敏更不時被到咧嘴大笑,氣氛極為愉快。







剛與吳浩康甩拖的莊思敏,月中被發現約會前緋聞男友陸共,孖住睇戲食飯。事後莊思敏承認翻撻舊情人,還說:「以後要睇定啲先拍拖。」圖片



唔知佢哋私底下會見面!(真實對白)

莊思敏和吳浩康五年情結束,縱使男方表明希望復合,但女方卻十分堅決,指彼此之間有裂縫。



與叢培崑拍拖大半年的26歲台灣性感藝人李妍瑾,擁有33C火辣身材,為不少台灣雜誌拍過多輯性感照(圖)。上月叢培崑官司宣判時,她亦專登來港撐男友。台灣圖片



圖片



圖片





arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()