娛一叮

有線、now及城市電訊成功申請加入免費電視台行列,與大婆台無綫正面交鋒。近日「城市電訊」掌舵人王維基,高調向無綫大肆挖角,六嬸方逸華慌忙下旨救亡,電視台正式進入戰國時代。

無綫形勢立立亂,本刊收到消息,早前離巢返內地搵食的佘詩曼,竟然趁機搏亂,暗幫所簽的華誼兄弟公司,私下向娘家相熟花旦、小生甚至甘草埋手,遊說過檔。其中與阿佘份屬老友的楊怡,坦言收到call,至於與她私交甚篤的陳豪亦向本刊透露:「我都有聽聞過。」

雖則話掉轉槍頭啫,有好路數梗係要益自己友,阿佘你話係咪?



自now、有線及城市電訊成功申請成為免費電視台後,一哥無綫已不再獨大。三家電視台各自招兵買馬,不約而同瞄準無綫台前幕後。不過數最高調的,首推城市電訊掌舵人王維基,近日他公然向無綫上至包薪藝員,下至幕後編導人員等大肆搶人,一班小生花旦如陳豪、楊怡、鍾嘉欣等統統承認收到挖角SMS。

電視台大戰一觸即發,出名孤寒的無綫,今次亦要出動銀彈政策,製作資源部總監樂易玲揚言:「六嬸話個個都要留!總之個個都會傾,要將藝人薪酬提高。」據知為挽人心,部分一線小生花旦會加兩倍人工。

搵自己友鞏固勢力

其實,未開始挖角潮前,效力無綫14年的佘詩曼,率先離巢北上掘金,以1,500萬人民幣包薪兩年,加盟內地龍頭娛樂公司華誼兄弟新成立的經理人公司「藝人村」。她跟無綫,就改簽兩年部頭合約,每年替娘家拍30集劇。

據知,阿佘雖然貴為無綫一姐,但到內地發展,始終人生路不熟,更要面對公司一班拍慣大片的趙薇和張涵予等一線紅星,搵自己友鞏固勢力是阿佘當前急務。「阿佘之前已經搵咗廖碧兒加盟,佢知公司睇中黃日華同楊怡,就搵經理人Tina遊說黃日華過檔。不過華哥唔想長期留喺大陸拒絕咗,剩低楊怡,阿佘就自己打電話俾佢。」據知,阿佘在電話中,向好姊妹開出12萬一集電視劇的超筍價,比起楊在無綫的一萬蚊一集電視劇,足足高出12倍。日前楊怡出席活動時,承認收過挖角電話:「我最向錢看,都有心鬱㗎。(會開咩價?)諗到幾大就開幾大。」但當記者問她是否阿佘找她時,楊怡沒有否認,但稱要保密。

至於跟阿佘私交甚篤的陳豪,亦向本刊表示:「我都有聽聞過(指阿佘挖楊怡過檔)。(阿佘有冇搵你?)我同阿佘都唔會傾公事,只會傾閒偈。我本身係一隻牛,我嘅工作係努力拍戲,唔識追求名利。」

價高者得

淡泊名利

百萬包甘草

阿佘除窺伺無綫的小生花旦外,連甘草亦不放過。據知,近日她委派Tina四出物色人選。最先一批是一眾曾與她合作《宮心計》的演員,當中包括關菊英、蔣志光和李國麟等人。而本刊收到消息,周日(25日)晚,Tina便相約郭峰,漏夜到西貢一酒吧,傾談合作事宜。席間,Tina代公司向郭峰開出「三萬一集大陸劇及包薪百萬兩年」作利誘,郭峰當晚表示「有興趣」,但要回家跟老婆商量。

記者事後致電郭峰,他亦承認考慮過檔:「Tina係有接觸過我,不過唔止佢,加加埋埋都有四間公司搵我傾,間間我都會考慮。依家好似啲餸攤曬喺度俾我揀,但我唔急嘅,咪慢慢等吓先囉。其實珍姐已經搵過我,但未有時間傾住,佢承諾會加50%人工。」

經理人雙重身份

不過,最吊詭的是,Tina一方面是阿佘經理人,但她同時亦隸屬王維基旗下城市電訊的經理人部門,而近日王維基跟華誼兄弟的子公司「天意」已傾掂數為合作夥伴。換句話說,與王維基有着千絲萬縷關係的阿佘,分分鐘掉轉槍頭,替無綫現時最大的敵人反攻娘家。對於與阿佘是否有合作關係,周三(28日),本刊致電王維基,他連說「對不起、對不起!」便收線。至於阿佘與她經理人Tina,本刊至截稿前仍未有回覆。

甘草吃香

「城電魔童」王維基高調吸納無綫一班台前幕後的電視精英,唔止花旦、小生成搶手貨,連帶一班實力派甘草也扯高身價。捱足咁多年,終於守得雲開。

五台混戰

明年三間免費電視台鬥餐死,積弱多時的亞視唔在講,就連獨大多年的無綫亦有排震。五台大混戰,首先出擊的城市電訊,除本身水頭充足,加上有內地龍頭娛樂公司華誼兄弟的子公司「天意」幫手,未開戰已搶頭威。

無綫 個個都留

本着六嬸「個個都要留」旨意,無綫一改以往縮皮政策,人工奀、時間長,將會成為過去式。近日樂易玲已四出相約合約或部頭約的藝員,傾加薪及續約事宜,每位員工平均加薪百分之三十至四十。除小生花旦外,就連甘草亦一視同仁。

城市電訊 寧濫莫缺

王維基努力挖角,為明年電視台作好準備,有傳王透過曾拍《怒火街頭》的前無綫監製唐基明,穿針引線下,成功撬走無綫50名編導,唐更落實出年為王維基開劇。王維基不單向幕後埋手,早已相約了不少藝員會面,有傳廖碧兒已與王會面,而楊怡及林保怡更是王頭號挖角對象。

Now TV 主打綜藝

無綫前高層,現任now TV製作部總經理何麗全,早前遊說梁榮忠和王賢誌加盟,就連剛與無綫約滿的王喜,亦將加盟now主持節目。now現時主打綜藝及音樂節目,拍劇反而次要。

有線 玩偏門

來年有線電視亦是其中一間免費電視台,不過有線未有大灑金錢向無綫藝員挖角,只會加重娛樂新聞、風水玄學及《怪談》等收視有保證的節目,以不變應萬變。

亞視 多外購劇

向來收視一般的亞視,近年投資拍劇愈來愈少,水頭充足的董事王征,寧願買外購劇來播也不投放資金來拍劇。不過近期亞視拍攝嘅綜藝節目《香港有飯開》,收視理想,算是近年佳作! ####



有着數梗益自己友!(設計對白)

在挖角潮之前,阿佘已離巢加盟內地娛樂公司龍頭華誼兄弟,但其實近日華誼與王維基緊密合作。有指阿佘為鞏固勢力,撬走娘家人。



六嬸高調下令加薪給旗下藝人,大派定心丸。周三(28日),她陪六叔出席「邵逸夫獎」頒獎禮。對於無綫遭對手空前挖角,只說了句「Thank you!」便離開。



近日,城市電訊主席王維基大舉向無綫台前幕後進行挖角,其挖角短訊更瘋傳,無限轉發,保證人人都收到。



王維基

人人有份,永不落空。(設計對白)《蘋果日報》圖片



阿佘經理人Tina(左)由阿佘未紅時已開始追隨,早前相繼離巢。二人現時兵分兩路,一起撬娘家藝人,合作無間。



call過我!(真實對白)

雖然楊怡力撐娘家好,但亦不諱言「會向錢看」。對於有否收阿佘電話?楊怡冇正面回應,但就坦言:「係有人call過我!」



前年阿佘與楊怡合作《宮心計》後成為好友,有好嘢梗係益好姊妹。



有聽聞!(真實對白)

陳豪與阿佘多次合作後成為老死,雖然陳強調與阿佘只講閒偈,但對於楊怡獲阿佘挖角一事,他表示「有聽聞過件事。」而對於挖角一事,陳豪表明唔會追求名利。



係傾過!(真實對白)

郭峰是無綫較多演出機會的綠葉。他透露現時有四間公司正洽談他過檔,而他更承認阿佘經理人Tina曾搵他傾合作。《蘋果日報》圖片



誓死效忠 樂小姐唔走我唔走!(真實對白)

身為無綫契仔的林峯,強調自己會誓死效忠無綫。「我覺得TVB對我哋好好,樂小姐亦好幫我哋,總之只要有樂小姐一日,我都唔會離開。」



留低 唔會忘本。(真實對白)

對於王維基挖角,徐子珊表明不會考慮。「我有收過SMS,但公司俾咗好多機會我,我唔會忘本。」



留低 最好個個加人工。(真實對白)

鍾嘉欣坦言與無綫還有漫長合約,所以不會考慮過檔,但就希望人人有人工加。



吊高嚟賣 冇人搵我。(真實對白)

近年,馬浚偉覺得被公司忽視,已多番萌去意,日前六嬸點名挽留他,但馬仔卻表示:「冇人搵過我,不過依家拍劇好忙,連陳志雲同珍姐(曾勵珍)搵我,都唔得閒傾。」



未諗 許紹雄 嘆慢板

「我同TVB份約仲有一段時間,唔止王生一間接觸過我,仲有幾間,不過家陣响上海拍緊戲,所以未得閒覆住,返嚟先算。」



未諗 羅樂林 搶手唔憂

「有幾間好早已經接觸過我,不過怕出面環境唔穩定,同TVB仲有年半先到期,到時先考慮。」



留低 薛家燕 想賺人仔

「同TVB出年先完約。有收到王生嘅SMS,樂小姐一早搵我傾,我同佢講我一年先幫公司拍一套劇,但之前有大陸劇搵我,但公司嗰時未開劇都唔批。樂小姐承諾會向公司反映。」



留低 韓馬利 太快續約

「有收到王生嘅SMS,不過我啱啱先同無綫續咗兩年約,所以其他人加幾多人工都唔關我事,恨唔到咁多。呢度做咗咁多年,TVB俾到我歸屬感。」



長命約 夏雨 冇人搵我

「暫時冇人搵我,同TVB份約仲有排,其實電影、電視都應該要加吓薪,良性競爭係好事。」



未簽 林漪淇 珍姐留人

「王生係親自打俾我,不過我同TVB份約到出年,珍姐已經搵咗我傾但未簽,加薪都約有50 %,同TVB有感情,會優先考慮。」



早前李國麟炮轟無綫似難民營,事後樂小姐及珍姐即出面安撫並加薪續約,成功挽留。











arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()