周秀娜過去兩年憑性感寫真成為宅男女神,她昨日透露今年書展會再度出擊,構思有故事性的新主題,更戲言玩滴蠟,言論大膽的她更大玩一語雙關,笑指若男友「三點蒲頭」,她就會「三點露畀佢睇。」


其他娛樂名人影片

周秀娜、諸葛梓岐( Marie)昨日在海港城為 ToyWatch宣傳新錶,和老闆娘、鄧永鏘胞妹鄧霓儀輪流合照。周秀娜謂今年暑期會再出寫真集,她之前性感刷牙滴泡、滴雪糕,全城嘩然,問到今年的寫真如何?她即笑住說:「滴蠟呀!」隨即說:「講笑,今年滴汗呀!我想搵啲有故事性嘅,想衝出東南亞拍攝。」是否全裸?她說:「唔知,乜嘢都係未知之數,睇吓班底,想試新嘢。」她謂堅持三點不露,問她三點可是只露給男友欣賞?她搞爛 gag說:「我都好準時,男友三點蒲頭,我就三點露畀佢睇囉。」

放大圖片
諸葛梓岐低胸宣傳,但竟稱不能拍性感寫真。

諸葛梓岐低胸宣傳,但竟稱不能拍性感寫真。

放大圖片
諸葛梓岐大施冧功,勾實老闆娘鄧霓儀擺甫士影相。

諸葛梓岐大施冧功,勾實老闆娘鄧霓儀擺甫士影相。

諸葛想睇娜姐全相

同場的 Marie指早前兩人在東京行騷,大方盛讚周秀娜為人爽快,問她在後台有沒有見過周秀娜全相?她即說:「冇,我都好想!啲朋友話佢個 body好靚。」提到周秀娜暑假再出性感寫真,一向連泳衣騷都不接的 Marie說:「我都係唔會出,要影就唔可以性感,因為媽咪唔鍾意,同埋要加啲文字嘅嘢。」陳法拉在劇集中也露 bra演出,她聞言笑一笑說:「問其他嘢啦,我都唔會拍劇。」影內衣照?她說:「一定唔會,我一路 image都唔係咁樣。」但她謂可以接受婚前自拍性感照留念。採訪:羅慧敏 攝影:陳志嵐


每年寫真都大賣的周秀娜,戲言今年寫真滴蠟兼滴汗。

周秀娜玩滴蠟單挑高檔Baby

去年o靚模性感寫真橫行書展,當中以周秀娜(Chrissie)的滴牙膏照及Angelababy的巴黎美景成功跑出。新一年書展將到,Chrissie率先自爆會以意淫滴蠟及到歐洲拍攝作噱頭,而Baby則繼續走高檔路線,遠赴日本或夏威夷取景!



三點搞爛gag



周秀娜與鄧霓儀出席ToyWatch發布會。
周秀娜與鄧霓儀出席ToyWatch發布會。

諸葛罕有低V


一眾o靚模去年推出性感寫真攻陷書展,結果Chrissie的情迷食雪糕及極盡誘惑的滴牙膏成為一時佳話。夏天將至,書展亦蓄勢待發,「升呢」成功的Chrissie已預告今年書展將會承繼去年的膽識,繼續大玩「黃色誘惑」。昨日她與諸葛梓岐為ToyWatch2010春夏新品發布會擔任模特兒,透露正為寫真集作準備,她說:「今年都會出寫真,同樣喺書展推出,依家同公司計劃緊,(舊年滴牙膏今年會滴咩?)滴蠟啦,講笑啫,滴汗至真;其實上年係想大家認識我,所以成個感覺係開心同陽光海灘,今年希望會有啲故事性,(有冇向公司要求喺邊度影?)梗係希望衝出東南亞啦!」

 

被問到會否進一步性感如全裸演出?她未有拒絕:「未知,依家未傾,(露點呢?)唔會喇,不過都要睇番大家班底、製作同配合,但應該唔會係原班人馬。」問到三點是否只留給男友欣賞?她就搞爛gag:「我幾準時o架,男朋友三點都會蒲吓頭,所以我三點就會露畀佢睇。」而Baby經理人Kim就表示考慮到日本或夏威夷為寫真取景,繼續堅守型格高檔路線。


諸葛梓岐這條短裙背後的設計十分特別。
諸葛梓岐這條短裙背後的設計十分特別。



 

昨日同場的諸葛梓岐就罕有地以超deep V火併Chrissie的新一代性感女神,她笑說:「我都好少咁性感,不過都覺得幾型同靚呀!(男友會唔會詐型?)唔會,都冇見到啲乜,又唔係比堅尼。」她又大讚Chrissie身材很好,但坦言很滿意自己的身材,不會羨慕。至於會否效法對方推出性感寫真集?她耍手說:「自己未接受到,而且媽咪好保守,一定唔畀,(你底線係咩?)依家咁樣都好過分喇!」談到未來妯娌陳法拉早前在電視劇中以bra top出鏡?她坦言不會這樣拍。

 

文:名人組


諸葛梓岐(左)以超deep V短裙火併tube dress周秀娜。
諸葛梓岐(左)以超deep V短裙火併tube dress周秀娜。

Baby爆Cup單挑周秀娜滴蠟

去年書展寫真激戰連場,雖然距離今年書展還有四個月,但眾模已蓄勢待發,當中以日本Fans新寵「寫真女王」周秀娜與「香港女神」Angelababy鬥得最為激烈,前者自爆玩SM滴蠟;後者則增肥升Cup水着應戰!





暗示有新追求者




承接去年o靚模寫真戰,榮登三甲的周秀娜(Chrissie)與Angelababy今年宣布再度出戰,更各自透露迎戰攻略,實行先聲奪人!昨日Chrissie以性感Tube Dress出席ToyWatch活動時透露,今年會在書展中再推出寫真,去年她大玩「滴牙膏」成為焦點,問到今年會否有其他噱頭?她即自爆會玩滴蠟:「我講笑咋!滴汗就真,上年本寫真係想畀大家認識我,所以揀咗陽光與海灘嘅地方,今年計劃係想寫真集有故事性。(取景地點?)未定,希望拍攝地點可以衝出東南亞!(全裸?)唔知o架!總之三點不露啦!(三點留番畀男友?)我好準時,我男友三點就會蒲頭,所以我三點會露畀佢睇。」她還大搞爛Gag,又笑指男友Avis同樣喜歡曬太陽,所以「見得光」,可以一齊上鏡。

 

另一邊廂,其「死敵」Baby亦不甘示弱,據知同樣在今年書展「出戰」的她,將會飛到夏威夷或日本取景,以健康的比堅尼水着迎戰。昨日Baby出席公開活動時,自爆近日成功增磅及升Cup,似乎為寫真集作好準備!她說:「最近好多人話我肥咗。(升Cup?)冇量度呀!啲Bra仲可以用,希望再度發育!(日本隆胸?)暫時唔會,因為自己年紀仲細。」


Baby晒長腿之餘,還刻意戴上搶眼的「a」字鑽石鏈澄清「第三者」傳言!
Baby晒長腿之餘,還刻意戴上搶眼的「a」字鑽石鏈澄清「第三者」傳言!



放大圖片


自爆升Cup的Baby,穿上小背心騷Quali!
自爆升Cup的Baby,穿上小背心騷Quali!

對於早前鄭中基與阿Sa分手傳她是第三者,Baby戴上「a」字鑽石頸鏈現身,甜笑拒回應是誰所贈,並暗示有新追求者以示清白,又解釋與鄭中基大纜都扯唔埋,連對方電話號碼都沒有,還希望「Sa基戀」復合。

 

對於Baby會否在寫真集以比堅尼水着上陣,其經理人Kim大賣關子說:「總之會有驚喜畀大家,今年公司同日本方面都會一齊製作Baby嘅寫真集。(夏威夷取景?)地點、Stylist同班底都仲傾緊,不過我哋都有考慮過夏威夷,因為今次寫真集主題都係健康、開心和舒服,嗰度好適合,而且Baby又鍾意喺嗰度曬太陽。」

 

第一手消息請瀏覽on.cc
《即時新聞》

專案組
穿上低胸裙的周秀娜,性感迷人!
穿上低胸裙的周秀娜,性感迷人!

Kama投降停戰忙增值

雖然去年羅凱珊(Kama)在書展中成為寫真集熱賣的三甲之一,又玩派奶激鬥Chrissie派雪糕,但今年她竟宣布退出寫真戰,並直說:「今年都唔會出寫真,而且想學多啲嘢,嚟緊可能再報讀其他課程為自己增值!」

o靚模出書再肉搏

今年一眾美眉再在書展中決戰,其中八模兵團「分拆」上市;性感出位的Lavina(鍾蕙芝)和Rainbow(胡心諾)則「升呢」到日本取景,各師各法!

Lavina依舊賣肉


Da Da Lo A. Lin轉玩清純


Rainbow人海戰術


Annie G. Hailey C.狂野性感


EvelynAnjaylia靚景食胡

香港鬥到日本

兩大Hot模Angelababy和Chrissie屢傳不和,由去年寫真戰鬥到日本時裝騷,成為焦點!

鬥銷量


鬥寸嘴


鬥攻日


去年書展Baby與Chrissie出寫真集吸金,各自出招鬥銷量。Chrissie在書展首日舉行簽名會,其後又派雪糕冧Fans。當時未有宣傳活動的Baby靜悄悄到場睇銷情,最後仍穩坐寫真女王寶座。

 

Baby和Chrissie於去年8月,在活動上狹路相逢,自認靚女的Baby直指與Chrissie不同類型,更拒合照,火藥味十足!

 

有見Baby去年升呢赴日本發展,Chrissie一於狙擊到底,二人同為去年9月和今年3月的《Tokyo Girls Collection》行騷。

諸葛梓岐拒跟風出寫真

向來少有作性感打扮的諸葛梓岐,昨日罕有地穿超Deep V裙與周秀娜現身ToyWatch 活動,問到男友Neway二太子薛嘉麟會否詐型?她笑說:「唔會!又冇見到啲乜,又唔係比堅尼,只係一件頭嘅裙!」談到夏天將至書展又來,會否如o靚模般推出性感寫真?她即擰頭說:「自己仲未接受到,出書唔係咁簡單。(驚男友唔畀?)唔係!佢唔會阻止我工作。(驚未來奶奶唔鍾意?)我係驚媽咪唔鍾意,因為我入行前佢已經講明唔畀我影呢啲相。(底線?)咁樣已經好過分,不過我對自己身材好滿意。」提到「未來妯娌」陳法拉曾在劇中以Bra上陣?她說:「我自己一定唔會囉!拍內衣廣告都唔會,我都唔係行呢條路線,不過可能大家唔同!」

 


諸葛梓岐穿上Deep V騷身材,令人眼前一亮!
諸葛梓岐穿上Deep V騷身材,令人眼前一亮!

「今年我自己會出一本寫真集,性感程度同之前出嘅月曆一樣咁激,再加啲Fashion元素,希望可以用日本班底!聽經理人講個攝影師曾幫過木村影相,希望效果有水着日本Feel!」

 

「我哋今年會一齊出書,去日本取景,形象走清純少女路線,呢排都成日開會籌備緊,應該會四月底出發。」

 

「今年我會同四、五個師妹一齊出書,好大機會去沖繩影相,好多攝影師成日話我似佐佐木希,我都想走日本路線,不過今次唔會好似影月曆咁激,因為上次係送畀自己十八歲嘅生日禮物,但都會照着比堅尼同內衣。」

 

「我哋最近組合成DJ,叫Monster Beez(狂蜂),寫真集會走狂野路線,加埋音樂元素,今次寫真會好性感同好激,同埋有日本名攝影師米原康正畀意見,服裝會類似原宿同涉谷系嘅DJ。」

 

「聽公司講計劃去泰國取景,會用著名攝影師,想有陽光與海灘嘅感覺,但唔會太性感。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()