鄧麗欣( Stephy)昨日聯同梁靖琪、導演葉念琛於尖沙嘴出席商場活動,最近有傳暗戀 Stephy多年的葉念琛,在黃宗澤撮合下與呂慧儀交往, Stephy指不知道傳聞,也笑指導演多緋聞,她說:「傳媒終於轉移目標喇,係咪同佢(呂慧儀)合作呀?」她感覺自己終於甩難:「我戥自己開心,因為緋聞樹入面可以除名。我哋緋聞都舊,講啲新嘅。」問到是否其名字與方力申掛在一起, Stephy說:「又唔使。」

葉念琛襯唔起

另外,葉念琛否認黃宗澤做紅娘,他說:「嗰日大家宣傳完《 72家租客》去食飯,段新聞幾好笑,點解會話黃宗澤撮合。」問到他想跟 Stephy或是呂慧儀傳緋聞,他說:「最好唔好啦!兩個我都襯唔起。」採訪:王連連攝影:彭琮然


有傳暗戀鄧麗欣多年的葉念琛(右)轉追呂慧儀, Stephy笑指終可甩難。

Stephy八卦葉念琛新緋聞

鄧麗欣(Stephy)與導演葉念琛因合作而傳緋聞,昨日兩人與梁靖琪(Toby)出席活動,在台上零交流,又夾住Toby玩遊戲。問到有傳黃宗澤(Bosco)撮合葉念琛與「長腳蟹」呂慧儀,Stephy雀躍地說:「係咩?我可以除名喇!佢哋係咪有合作?通常藝人合作都傳,呢個導演特別惹緋聞,Bosco又唔介紹畀我!」

「甩難」的Stephy大叫開心外,又表示會追問對方,但不介意再次與葉念琛合作釀成爭仔局面:「都有傾合作。(同台避忌?)不嬲都冇,喺台後有傾偈。」至於葉念琛則否認緋聞:「幾好笑,嗰日做完嘢去食飯,Stephy同呂慧儀我都襯唔起,冇諗過同呂慧儀發展,連佢電話都冇。(介意女友高過你?)冇得介意,唔係睇高度。」


Stephy、(左起)Toby和葉念琛昨日一同出席活動。
Stephy、(左起)Toby和葉念琛昨日一同出席活動。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()