按圖觀看下一張

高海寧與林莉昨日出席在黃埔舉行的「 3D立體綠色之旅」立體藝術畫展,穿上大會提供的環保時裝,新一代「咪神」高海寧被迫封胸。

被迫封胸

高海寧最近減肥成功,大會安排的服裝不合穿,要臨時改裝,高海寧說:「件衫好鬆,最後要加條頸帶,等件衫唔會跌落嚟。」講到被迫封胸,她說:「咁個主題係環保嘛,唔需要咁性感。」對於被指酒店送外賣的報道,高海寧解釋:「嗰啲係劇照,本書嘅內容都冇乜嘢,係條題扭曲咗小小,有啲嚇親啫,連我父母都打嚟問我,解釋咗已經冇事,但係唔想人搵我媽咪問回應囉,佢都唔係圈中人,佢會驚囉!」採訪:胡比攝影:陳俊強


高海寧瘦身成功,大會提供的衫不合身,她要在頸上加上吊帶令低胸裙不移位。

高海寧努力瘦身為搵錢

高海寧昨日穿着大會安排環保裙與林莉一同出席活動,向來性感的她忽然「封胸」,她謂:「安全最緊要,條裙有啲鬆,所以都改咗。(瘦咗?)瘦咗10磅,幾個月前開始減肥,keep得好啲可以接多啲電影、電視、廣告。」有報道指她到酒店送外賣,她說:「嗰個係戲入面造型,事前唔知記者會咁寫,條題有啲扭曲咗。」她表示有傳媒到媽咪檔口問回應,她說:「希望唔好再搵佢,佢會驚,(賺多啲錢養佢咪唔使開檔!)媽咪覺得冇衝突,佢有佢做,我有我做,當然我都想搵多啲唔使做。」

高海寧被周刊大字標題指其「酒店送外賣」,實情只是新片《美麗密令》的劇照。高海寧昨日說:「很多朋友致電問我,其實只是電影裏其中一個造型,父母看到都有些驚訝,他們不知道我會穿這件衫。」她表示只是標題扭曲了少許,可能周刊覺得對銷量有幫助。」高海寧續說:「不過周刊訪問我媽咪,實在不好,她不是行內人,有什麼就問我吧!」她表示想多掙錢讓母親享清福。

 


高海寧(右)和林莉落力宣揚環保。
高海寧(右)和林莉落力宣揚環保。

高海寧「酒店送外賣」 嚇怕父母

高海寧與林莉站在3D立體畫上宣傳環保意識,對於「封胸」上陣,高海寧笑說:「原本我穿Tube Top,但因為最近瘦了,衣服有點鬆,所以要改動,安全第一嘛!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()