伊能靜因為前年底爆出同台灣男演員黃維德喺內地十指緊扣行街,令佢同庾澄慶(哈林)最終離婚收場,由於佢哋之間仲有囝囝小哈利做橋樑,不時有機會接觸,近排頻傳佢哋復合,但過氣夫婦總係封嘴避談。婚變後嘅伊能靜形象插水工作量減,放多咗時間關心囝囝,有指佢後悔自毀幸福家庭,已經向前夫哈林發出短訊攻勢求復合。

放大圖片
有指哈林今年初喺香港開騷,伊能靜都有發短訊支持。

有指哈林今年初喺香港開騷,伊能靜都有發短訊支持。

放大圖片
網上流傳多條疑似伊能靜向前夫哈林認錯&#22021;短訊。<br/>台灣《壹週刊》圖片

網上流傳多條疑似伊能靜向前夫哈林認錯嘅短訊。台灣《壹週刊》圖片

「希望你會原諒我」

最近網上流傳咗 8條疑似伊能靜向哈林認錯求復合嘅短訊,當中內容更出現小哈利名字同哈林暱稱「哈老爸」,短訊內容除咗提到「在紐約很想念你……我真的錯了,希望你會有一天原諒我。」仲有伊能靜向哈林父子報告自己行蹤,佢話:「現在完全沒有夜生活,旅行都是和女友,也完全沒有男性朋友。」伊能靜前經理人任月琴直認佢有傳短訊畀哈林,任月琴前日話:「伊能靜真的有傳簡訊給哈林,但就我所知不是復合短訊,他們畢竟都是小哈利的父母,要彼此溝通小孩教養或分配時間的問題。」哈林前日錄影節目,佢經理人孟美瑛就話:「就我所知沒這件事,而且沒看到簡訊內容。」


婚變後工作量大減嘅伊能靜,日前抽空帶囝囝行街。
台灣《壹週刊》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()