鍾浠文發高燒險死街頭

有「翻版徐子淇」之稱的模特兒鍾文(Zelia)每年都會返家鄉安徽探望父母,提到小時候回憶,Zelia最深刻是得到一位婆婆於街頭相救,及時送正在發高燒的她入院,Zelia形容當時是死裏逃生。


Zelia曾發燒險死街頭,幸而有好心婆婆拔刀相助。(資料圖片)

鍾浠文(Zelia)除是家中獨女,亦是最細的孫女,由於父母每日出外打工養家,故Zelia小時候由嫲嫲照顧,問到最深刻印象?Zelia憶述當年年屆七十多歲的嫲嫲在烈日當空下抱住她入院過程,她說:「當時讀緊幼稚園,有一日嫲嫲接我放學,老師同佢講我發高燒,要快啲去醫院,之後因為冇車,嫲嫲就抱住我行去醫院,當時係夏天好熱,行到一半嫲嫲暈低咗。」

被誤認男仔

Zelia鼻酸酸說:「好彩有個婆婆好心地,見我同嫲嫲跌喺地下,即刻送我哋入醫院,救咗我哋一命,醫生話如果我遲少少入院就好危險,可能會唔掂,嗰位婆婆簡直係我哋嘅恩人。」長得亭亭玉立的Zelia透露小時候已是高人一等,由於不愛打扮,曾被誤認是男生,她說:「當年唔識扮靚,成日着運動衫,加上又剪短髮。」



小時候的Zelia不愛打扮,曾被誤認為是男仔。

同學教扮靚

Zelia表示直到十五歲隻身到上海求學,認識了一位很女性化的女同學,從此就改變了她的男仔頭形象,她說:「佢話做女仔咁樣唔得,之後就帶我去買咗幾條裙,仲要係藍同紅色,心諗改變就改變吧。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()