浸大 E神鮮奶浸大胸

周秀娜去年書展大熱跑出, 32D谷行胸砌低同行,話咁快暑假寫真大戰又殺埋身, 34E上圍的 21歲「浸大 E神」 Carol(楊梓瑤)暫時贏個馬鼻。
不過最近「 E神」被人於網上指佢曾經墮胎同隆胸,搵食工具被質疑, Carol除堅稱自己天賦異稟外,嚟緊寫真集仲會落重藥無上裝益街坊, Carol更自爆平時最愛鮮奶浸咪咪兼按摩豐胸秘技,如果佢本寫真有呢幕,港女都仆住買呀!

我 100%天然(真實對白); z/ @  b' c7 V3 |( C3 D
薄皮血管︰ Carol皙白肌膚在陽光下,除咗令 34E巨咪更加突出,亦明顯見到佢胸部現出微絲血管,成副偈就係傳說中令唔少宅男稱極品的「血管乳」。

視已故奇女子狄娜為偶像的 Carol原名楊麗華,剛考入浸大人文學學位銜接課程( Top Up Degree),佢自稱希望做有胸兼有腦 model,查實佢係咪有腦唔多關心,宅男最想知只係佢件泳衣幾時再移位走奶。

戴運動 bra返學/ G& c, E9 r; L  G2 t. D1 g* r
平日返浸大嘅 Carol素顏兼四眼 look,點都唔似係新萬人迷 34E咪神 Carol,為咗令咪變細啲, Carol仲話會穿運動型胸圍,她說:「戴咗令個胸壓平啲,我寧願墮都唔想太突出!」《忽然 1周》圖片
中學已 C Cup
既然激凸身材係賣點, Carol當然要好好保養搵食架生, Carol說:「由細到大,除咗 keep住食魚同飲魚湯吸收多啲 Omega 3外,每星期我仲會做 2晚胸部護理,臨瞓前沖好涼,就先用磨砂磨去死皮,之後再用鮮奶浸胸同胸部做按摩,大約 15分鐘,希望胸部皮膚滑啲同嫩啲!」
Carol 副偈 keep得靚兼天生宅男最愛薄皮血管胸,除咗被人質疑佢僭建外,原來 Carol自細已為大咪好煩惱:「我 100%天然,其實中學時代上圍已經有 32C,返學連夏天都會着冷衫遮住,唔想俾同學知我身材咁好,家陣返浸大,我都會着運動型內衣同唔化妝,希望低調啦!」你有貨就話有得揀啫,難為大班港女谷極都冇人理呀!; i: _, M" t  U- j" K/ {
4 k# z. J0 T+ x, t
拒用 pad3 G' B$ ?% ?; c
拍攝三點式水着時, Carol主動將 pad取出,她說:「唔想效果太勁,冇 pad自然啲!」

游乾水
Carol着慣水着但原來唔識游水,她說:「因為怕着住游衣俾其他人望實我個胸,所以索性唔學游水,去遊船河都係着 T恤遮住。」  d0 u4 q0 I! f1 U

護咪秘技公開
. B4 U. e; s8 N, a& y  l
1.磨死皮
沖完涼後先用磨砂膏,用食指同中指以打圈方式逆時針方向輕輕磨去胸部死皮,五指齊用會過度用力。9 v! f& a0 w9 M$ u
0 B6 n0 A4 m. c- @
2.鮮奶浸' q* e$ J% r, R/ e0 b1 `( H
將室溫的鮮奶(用北海道鮮奶貪佢夠滑)倒於洗面盆( 2盒各 1公升),身將咪咪浸於鮮奶 3分鐘。
3.打圈按
再將鮮奶塗於胸部,用手指頭向內打圈按摩,由腋窩推向胸口,約 15分鐘,再隔 10分鐘後先沖身。
1 N% W" {, G, _
高登仔狙擊 E神
近日網名「吳鎮宇」的高登友以「浸大雞神 Carol Yeung大起底」為題於高登爆 Carol入行前臭史, Carol講起火滾話:「佢話我喺大圍美林邨住,我根本唔係住喺嗰度,平日只係間中幫襯附近食肆,又話我墮胎,我家教好嚴,絕對唔會做出呢啲嘢!」



墮胎升胸) U- ~- _9 u, s1 |: a$ |" w* M
網友話佢一年內由 A Cup變 E Cup,仲擺埋佢啲微咪龍友相上網, Carol話於 5、 6年前影,當時 15歲未完全發育,加上冬天着鬆身長袖,所以先會咁!/ K# E/ x5 [; X7 J1 O
; Z* k8 p! U5 ~% e
俾仔攬
攬仔相曝光, Carol解釋對方係 ABC,所以攬吓合照好平常,但為咗少啲是非,免再俾人無事生非,佢話:「冇下次啦!」
! Z  N2 k9 h2 l2 a9 v- T3 g
網友開埋名話 Carol落仔隆胸,雖然 Carol話冇因網友冇根據指控唔開心,但直言怕新聞令媽媽誤會而壓力大增, Carol說:「我家教好嚴,話我因為有咗而令上圍升 cup,冇可能啫!」7 d0 y+ L- T, l, T/ F3 E' k. S' v9 H

我家教好嚴(真實對白)
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()