小方有囍 阿嬌出水賀前度

停工 1年、今年全面復出的鍾欣桐阿嬌),除了 4月尾孖住好姊妹蔡卓妍以 Twins名義開了 3場演唱會外,更唔停手拍廣告接電影,積極收復失地。
事業再衝刺, 2年前因為淫照事件被迫押後上映的電影《出水芙蓉》亦得以重見天日,戲中阿嬌同星爺棄將黃聖依兩女爭一男,更有一場方力申教着住泳衣的阿嬌游水戲,過氣情人鴛鴦戲水。
盛傳舊愛方力申同鄧麗欣將於 10月拉埋天窗,「前度」阿嬌呢套示威作品可以當做人情喎!, W; R' I) W# U0 |- [% _/ S) P

《出水芙蓉》於 07年拍攝,當時仲未發生淫照事件,全世界都將注意力關注佢同小方嘅緋聞。一向幕前惜肉嘅阿嬌亦只肯以密實一件頭泳衣登場,保持純真形象。5 F5 U  c0 Z1 ]

小方同 Stephy拍拖 4年終於修成正果,雖然二人未有正式承認好事近,但 Stephy被影到將寶馬座駕長泊小方碧荔道屋企,同居關係曝光。本週一記者致電二人所屬的金牌大風, CEO陳輝虹卻以正在開會為由,拒絕回應。
4 {8 n% N4 c8 a8 E* s
04年被踢爆秘密遊瑞士的「方鍾戀」,拍拖 2年因 Stephy介入而玩完,最近有傳小方同 Stephy經已搬去月租十萬的薄扶林碧荔道獨立屋同居, 10月更會拉埋天窗,正式成為夫妻。
超罕泳裝
舊愛同前情敵好事近,咁啱阿嬌同方力申於 07年拍的電影《出水芙蓉》解禁並於下月 15日上畫。
兩人喺戲中做情侶,有唔少攬住踩單車同談情等親密鏡頭,其中一幕講參加了游泳比賽的阿嬌,因為唔識游水而強迫在戲中演亞洲飛魚的方力申訓練自己,兩人日日喺池邊一邊游水一邊調情,更因此撻着,阿嬌仲罕有着泳衣出鏡,係就係超保守單件頭,阿嬌銀幕上都算益街坊。阿嬌惜肉,反而 3年前仲係 nobody嘅周秀娜就同羽翹喺戲入面做大茄,有三點式上陣,補番條數。9 t4 p9 P4 B+ r# o7 A, h

綁架培訓1 P- B! f% ~0 V1 b
阿嬌為迫小方做自己教練,不惜將對方綁架,拍呢場戲時小方要攣埋個身匿喺皮喼入面,差啲焗死。不過唔明點解細細粒阿嬌可以綁架到大大隻小方喎!8 L! k" N9 S& x
  J- i7 |. s) r8 q3 M( Q9 m8 O
池邊調情
小方同阿嬌有多場池邊調情戲,呢幕講阿嬌做唔到小方嘅要求,俾小方一嘢拍落個頭度。

魔鬼教練
戲中做魔鬼教練嘅小方,成日對阿嬌等人呼呼喝喝,仲鬧佢哋游得慢。
' c) q$ {( I% f0 y+ q, S' ?
《出水芙蓉》解禁,方力申同阿嬌上月到北京為套戲宣傳。播放電影宣傳歌《一生一世》 MV時,阿嬌一度眼濕濕,而小方就眼紅紅,鬼咁合拍。

赤膊喊淫照
09年初,阿嬌秘密替善於影像及攝影藝術的內地藝術家蔣志拍攝了一段長達 8分 43秒,名為《 0.7%的鹽》短片。片中,赤膊的阿嬌於 8分鐘內由笑變喊,段片上星期更於「香港國際藝術展 2010」的 Osage Gallery內展出。( a# `6 [' z3 s8 O$ _/ T: @2 Q
據知,由於短片是想表達阿嬌受淫照事件影響後的情緒變化,所以「做番自己」的阿嬌一 take搞掂,蔣志接受訪問時更讚阿嬌:「雖然阿嬌曾要求多拍一次,但我已經很滿意,拒絕了她的要求呢!」而 Osage的發言人更說只有阿嬌才令大眾有共鳴,「段片係想用喊去表達女仔嘅感情,因為嗰件事(淫照),搵阿嬌去演繹先有共鳴,如果係路人甲就唔會令人有聯想空間啦!」

藝術家蔣志

小方救嬌
曾代表香港出戰悉尼奧運、有「香港飛魚」之稱的小方,拍攝時四圍撩人鬥水,試過同導演劉鎮偉即興由浮台鬥快游返岸邊,又不停玩水底自拍同閉氣,俾阿嬌笑係「 show off王」,相反中學時係跨欄高手的阿嬌,原來完全唔識游水,但佢都死頂親自落場拍一場由三米跳水台跳落水戲。0 L" \7 g. B0 Z3 a, I# E2 V1 ]
「其實我當時真係好驚,但我唔想因為我一個而改劇本,惟有頂硬上!」鏡頭後阿嬌更試過成個人沉咗落水差啲浸死,好在小方即時救番「前度」阿嬌咋。
未婚夫勇救前度!電影如果有埋呢一幕,仲正喎!$ c& _4 o& h- g' j$ I2 K
: _7 U& a+ q6 V0 H2 P9 D; L- W* a
00:30 初皺眉
最初阿嬌面無表情,慢慢培養感情預備流眼淚。! i. ^! L, u9 I: p/ y/ I9 b4 e

08:03 後水浸
愈喊愈激動嘅阿嬌,去到短片尾段直情喊到面容扭曲,大大滴眼淚流落嚟,真係見到都戥佢可憐。: f0 d. f+ F$ e( m  w+ w
% G7 ^/ Y# V# {; c: _1 N0 ~2 J
08年 1月因為淫照事件大受打擊嘅阿嬌,停工近 1年終於復出。( f2 @+ O* E1 S3 r7 v
( V) B4 _. H4 D; u) E* C
唔少參觀展覽嘅市民認得短片中嘅阿嬌,但就冇乜人知段片想表達佢受淫照事件影響嘅心情。0 c$ n' ~7 R7 R1 e$ Z8 I; V

愈拍愈勇嘅阿嬌,就算要從 3米高台跳落水,都堅持唔用替身親自上陣,終於一 take過搞掂。' J# y$ l' g, u2 P9 c( R

前度有着落. ^: q6 Q, E2 [2 L: S. W
29歲阿嬌家專注事業唔拍拖,不過同佢傳過緋聞嘅男星就全部搵到另一半,方力申 j- N* P2 }' H
麥浚龍溝模
有傳 Juno同阿嬌拍拖期間,力追當時已有男友嘅混血豪放模 Janice,更搞到對方男友激動大鬧 Juno「正人渣」,但兩人現時已喺埋一齊, Juno亦承認戀情。
$ }4 [& w6 i1 B3 H: l, c# Z3 D

陳冠希 keep愛
斷斷續續同阿嬌行埋 5年嘅陳冠希, 08年因二人嘅春宮相流出令關係曝光, Edison現時同楊超成女兒楊永晴拍拖 4年,無懼淫照事件影響,維繫至今。5 C1 c9 E; j9 t: M- R

4 w! s$ G/ }4 v  `
3 q0 v5 i4 N$ V# \0 X$ S
方力申娶得
h04年同阿嬌撻着嘅方力申,拍拖 1年帶阿嬌到瑞士滑雪度假,後因為 Stephy介入而分手,盛傳 Stephy 10月做方太。
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()