可以笑的話,請不要哭! 阮兆祥

王祖藍確係睇到滯,李思捷女妝時的鬚根又實在礙眼,講真嗰句,《荃加福祿壽》我的最愛是阮兆祥,尤其他那個與盧覓雪真身相似度 99.9%的「大 Ex」造型,當然落力誠心第一個要請最愛來做本欄專訪主角。, t& S$ H: {( a9 @- n+ l" Y
《荃加福祿壽》把週末的慣性低收視從平均不過 20點拉高到一度 30點;由原定計劃 10集添食到 15集、第二輯籌備在年底推出;還要度橋做朱咪咪及其他演唱會嘉賓、電視台慈善騷節目、以及據說能成事的紅館舞台版,紅爆忙爆的阮兆祥,一天最高紀錄化 8個妝、開 7粒鐘會度橋、瞓唔夠 3小時,約了早上 10點訪問,竟然剛過 9點半就打電話來說人已經在本集團門外,着實嚇了我一驚。
「今朝 6點幾起身啦……我哋呢啲老派嚟,做嘢一定要早到,出到嚟一定要多過一百分……所以我祥仔咪可以喺呢行廿幾年囉!」
85 年參加第二屆十八區歌唱比賽得季軍入行, 5月 23日剛滿 43歲,確切點說,阮兆祥今年入行正式 25年。從小讀書一定要拿第一、唱歌出唱片目標是張學友;雖然生成一副愈正經愈被人當唔正經的胖臉,現實與理想差一大截,就算做笑彈都要做第一好笑的阮兆祥,背後下的苦功你想像不到:「因為你永遠唔知觀眾幾時見到我會唔識笑……」$ ^3 E9 h. j; Z5 R


台上三分鐘
又要睇又要鬧是電視觀眾的通病,《荃加福祿壽》收視愈高,投訴聲音亦愈多,除了阿姐唱歌令人不安、王祖藍扮女人睇到厭、李思捷唔好笑以外,討論區「阮兆祥你個孖膶腸講夠爛 gag未」的留言也不少。以上投訴本人有的同意有的不同意,起碼訪問現場談到男人通病時,阮兆祥彈出一句:「男人咪同觀奇洋服一樣囉!」「點解?」「講一套做一套呀嘛……哈哈哈……」我和攝影師真係笑咗。! X3 Z! ?0 t! I5 ]
今朝食早餐,撞到啲師奶、小朋友,個個見到我就好開心,叫我祥仔……帶畀人開心唔容易,更加唔可以令佢哋失望。
娛樂圈好被動,尤其係喜劇演員。有一日觀眾對住你係唔識笑就係唔識笑,佢哋唔會覺得熒幕上嗰一段笑料,需要好多嘢配合,總之笑唔出係因為你呢個人唔好笑咗……所以我心目中一百分永遠唔係滿分,如果你當一百分滿分,只會做到 70分嘢出嚟。但係滿分係 200分,就會容易做到一百分。
呢段日子係忙,除咗每個星期錄影嗰兩日,開會度橋一班人閒閒哋坐 5至 7個鐘,仲未計平日食飯瞓覺去到邊個腦都轉緊。錄完影,我哋三個點攰都好,會再睇埋 playback,開會檢討或者宵夜傾埋佢。唔係每條橋都行得通,「 Kids In The City」前我哋拍咗個「賤郎三伯」維園阿伯嘅伯,睇咗覺得冇咁好笑,放棄咗冇用……一日剩番三個鐘唔夠瞓覺……冇得咁計,因為觀眾唔會知你瞓咗幾多個鐘,觀眾唔會原諒你。
壓力比做劇大得多,每次做完網上反應又好即時,唔到我哋停,啱啱返嚟嗰轉先差啲撞車……以前個人太想件事好,膊頭負擔好重,今次《福祿》我諗多咗好多嘢,亦都諗通咗好多嘢。再有諗頭嘅創作人,都有腦便秘時間,壓力再大,適當時候都要拋低。

其實我好早諗通咗,氹到人開心係福分。6 B; {1 |: C2 R7 K0 L# d

和李思捷、王祖藍由台慶扮嘢歌舞扮到《荃加福祿壽》誕生、大熱添食,甚至有機會入紅館,阮兆祥說:「我哋係三個臭皮匠,等於一個諸葛亮。」 $ s! _, N3 D3 K  x& O: O

阮兆祥說,扮嘢最成功的地方不是刻薄和醜化,而是可愛卡通得連被扮對象都笑得出,因此與「大 Ex」原裝盧覓雪碰面時,氣氛才能融洽得像失散姊妹重聚。 - K/ d' j$ o7 J% Q) ~8 C4 S8 c7 S

C/ Q+ t7 [) E
正經最好笑. [' B- n! p. I; Z. a2 _6 X
啲 gag要幾爛有幾爛、一擺 pose要幾卡通有幾卡通,很多人不知道阮兆祥原來是歌唱比賽出身的 DJ歌手,更想不到小時候家住西環警察宿舍的他,每天吃飯瞓覺和讀書,深閨自閉到阿媽都驚,於是和爸爸、姐姐一起假日帶他去以前西環碼頭的大笪地食東風螺、揀卡式帶,培養了唯一一個愛聽歌唱歌的課外活動。; ~* y" {+ n: B8 F* v4 f) ~9 }
我細個讀書真係幾叻,到中學另一樣有自信嘅就係唱歌。參加十八區歌唱比賽嗰年攞咗季軍,冠軍(李克勤)獎品係歌星合約,我就尷尬啲,係港台藝員合約,輾轉走去做 DJ,亦都等到有人搵我出碟,不過兩隻碟都唔係賣得好……我諗住唔靚仔唔賣得碟,可以試吓入電視台,觀眾緣好啲下隻碟自然好賣。
我做任何嘢都想做到最好,做完音樂主持,就自薦入《歡樂今宵》,希望喺木人巷練到自己周身刀。乜都做齊,又想挑戰體育主持,就又走咗去體育組敲門。嗰年亞運,監製第一個派畀我嘅節目係同潘宗明一齊主持《午間直播室》。1 d+ q  [9 M+ f+ A. x4 T
拍潘宗明喎!幾緊要,梗係好勤力朝朝早 9點前就做好功課、刨晒啲報紙同當日賽程……第一日做完,自我感覺幾好,走時喺電視台門口見到啲 fans,問吓佢哋做成點啦:「好好笑呀你,祥仔!」「好笑?我冇做咩好好笑喎!」「就係乜都冇做,你正經個樣最好笑!」……我記得有年去參加家燕姐嘅生日會,好多 fans搵我哋合照,有個女人行埋嚟就用力搣我兩邊面:「祥仔你真係好鬼得意嘅啫!」……我冇發作,但當其時就真係笑唔出,返屋企喺度諗:「點解佢會搣我塊面?」我畀咗個答案自己:「如果我係黎明佢唔會咁對我!」) u/ V/ u2 }! Z6 e& w
仲未計無數咁多次出街食飯,啲伙計、茶客行埋嚟就拍我膊頭:「喂!祥仔!講個笑話嚟聽吓……」成口飯,點講笑話啫?一心做實力派,結果做咗諧星,其實我好早諗通咗,氹到人開心係福分,我哋都係太入屋太親切,先俾人當世侄、朋友一樣咁看待啫……不過咁,我入得餐廳就真係肚餓,唔係嚟講笑話。
2 p) O- [4 K0 I5 n. j0 e. A7 _
凡事當 200分才是滿分,阮兆祥令個個監製都愛用,劇集長拍長有,角色亦被觀眾受落。 07年演出話題作《溏心風暴》的「舅父波」一角,就獲得台慶最佳男配角。8 v- j6 {4 s- y* {
9 _5 [& \3 N* i' o& b% A
無論做獎老定《大咕窿》主持,唔理你笑唔笑得出,阮兆祥啲爛 gag講咗先算,網民有人撐亦有人踩。《蘋果日報》圖片

Be a Better man
翻查資料,我在香港網絡大典上發現網友對阮兆祥情史有以下形容:「阮兆祥現有一名拍拖 7年的圈外女友,亦曾與現為曾憲梓新抱、曾做歌手的黎瑞恩拍拖。可是新一代覺得以他現時的『漢堡包嘴』外形,難以和這些往事聯繫在一起,很多都拒絕相信。」吓?咩道理?7 \" Z  e+ W7 {! U
女朋友其實唔係 7年, 10年 o架啦。佢啱啱過咗生日,我有用心同佢慶祝,我見到佢好開心……有啲人好叻,工作永遠唔會帶返屋企……我仲未到呢種道行,我係咁,工作、同事、合作夥伴同朋友,會重要過身邊人。咁多年都意識唔到,到有一日媽媽出咗聲,話得閒點解唔陪多啲佢,我至知自己對佢哋做得太少……就係平時做得唔多,間唔中至馨香。
人到咗呢個年紀就係咁,以前成日去嘅係 birthday party,家就係喪禮。第時發生啲咩冇人知,珍惜身邊嘅人最緊要。我日日都話畀自己聽,要 be a better man,做一個好男友、做一個好兒子。. m5 k7 i  v: T" B1 W' P
結婚,我覺得自己仲未有所成,不過一齊 10年,安全感點都有啦!我哋有共識保持現狀,我咁嘅年紀,唔會生小朋友……爸爸急病過身, 17歲已經係家中唯一男丁,我覺得個擔子好重,跨出社會,少咗父親呢個角色引導,亦都覺得好難適應好辛苦……有一啲路,爸爸喺度,比自己一個人行,應該爭好遠。我年紀唔細,唔知自己幾時唔喺度,我唔想小朋友成長嘅日子唔喺我身邊,亦都唔想佢大個要照顧我。

與女友行埋 10年,阮兆祥說感情穩定過結婚:「呢行咩靚女未見過,幾靚都會老 o架啦! o靚妹?咪搞,我最怕教女!」《忽然 1周》圖片

90年代與最經典一次身為《勁歌金曲》主持,卻主動為嘉賓黎瑞恩以面擋蛋糕,與黎瑞恩的情侶關係自此成為公開秘密。《蘋果日報》圖片

人到咗呢個年紀就係咁,以前成日去嘅係 birthday party,家就係喪禮。

唔係笑語4 C8 ^/ A+ H) B0 e  F  j# Z
人氣急升又在《荃加福祿壽》表現能歌善舞,上週有報道,無綫旗下新唱片公司 TVB Music話事人有意幫阮兆祥重出唱片再戰樂壇。
「其實有隻碟搞緊,係個馬來西亞嘅商人朋友出錢幫我,佢明知蝕硬,係幫我圓個未圓嘅夢……過咗二十年,思想同聲線都改變唔少,呢隻碟我都有幾多訊息、打算嘗試唔同歌路……(下刪一百字音樂理想)」5 G! v: e( Y( E5 P
一番說話,祥仔說的別提有多認真,不過「阮兆祥唱勵志歌」的畫面一出現在腦海,我心諗,那個〈愛多八十年〉的顏福偉今次遇上對手;不過歌喉,我一定 buy祥仔。 $ m2 w0 Q% y1 t( J7 o: `( A; ]6 R

88年做 DJ歌手出過《序曲,另一半》、《我心深處》兩隻專輯,兩個封面都是樣都見唔清,擺明實力派。
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()