之前我曾經試過一個「淨飲菜湯減肥法」,就係每日只係淨飲菜湯,連飲一個禮拜可以瘦 10kg!最近又聽到朋友介紹,話「木耳絲紫菜湯」幾好,材料有紫菜、黑木耳、甜椒、葱同鹽。由於紫菜有纖維,而且有嘢入口更易頂肚,至於木耳可以補氣同促進血液循環,甜椒就含豐富維他命 C,有美白作用。聽到可以減咁多,當然馬上試,結果我在一周內減咗 7kg,因為日日飲同一味湯實在太難捱,結果最後兩日忍唔住要食番嘢。另外,我又睇報紙話,齋飲菜湯是維持唔到身體所需營養素,搞到我返工都無乜精神,所以飲咗 5日就停。奉勸各位,若試呢個菜湯減肥法時覺得唔舒服,就要立即 stop,唔好死撐!

木耳絲紫菜湯 Menu材料:

紫菜 100克,黑木耳 50克,甜椒 1個,葱、胡椒和鹽適量

做法:

1.將黑木耳浸軟,去頭切碎;2.甜椒和葱洗淨切碎;3.待水煮滾,加入黑木耳大火煮 10分鐘;4.放紫菜、甜椒,用中火煮 3分鐘,撒上葱粒,加入鹽和胡椒調味。

AngelaFatty:天生葫蘆身形,體重最高峯達 200磅,曾以不同減肥法減去 90磅,累積唔少減肥心得。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()