趙碩之、戴夢夢及尹蓁晞(Yumi)昨日化身「足球寶貝」,低胸出席《PS3遊戲-球皇揭幕禮@奧海城》,示範頂頭槌、帶波過雪糕筒,一時間球來球往,當中趙碩之穿上黃、綠兩色近似巴西球衣的tube top,寓意最好波。


趙碩之示範頂頭球,但顧得頭來卻顧不得掩胸。

碩之為頂靚頭槌,不時彎身露出「事業線」,衝前迎頂時更險些擦傷膝蓋,她說:「我呢輪都有睇波,仲捉埋屋企隻貓一齊睇,因為佢平時好鍾意玩波,我咪捉埋佢望實電視,叫佢學吓人哋點踢波囉!(唔出街睇?)我唔想半夜三更出外面睇,況且我都有屋企人一齊睇。我支持英格蘭,如果有碧咸,我老早去咗南非睇現場。」

夢夢欣賞型男

夢夢則餓人多過餓波,她說:「我晚晚睇天光,阿媽話今屆啲波唔好睇,我覺得OK。睇見啲球員好大隻,睇到都覺得好型,我睇好英格蘭贏斯洛文尼亞2:0或者2:1,到時我可以繼續撐阿根廷同英格蘭。」


Yumi、戴夢夢和趙碩之都是球迷,同樣追捧英格蘭。


三人吹響熱爆南非世盃的vuvuzela,大搞氣氛。

Yumi則說:「我呢個禮拜或者可以陪男友睇波,之前因為有工作。我撐英格蘭,就算冇碧咸都照撐。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()