踏入演藝圈 30個年頭的劉德華近期喜事重重,恨有子女的他盛傳快將榮升爸爸,其 44歲妻子朱麗倩被指懷孕 3個月,雖然華仔未有公開回應,但今日他出席記者會必被追問此事,答案到時自有分曉。另外,華仔日前拍攝新歌 MV,連跳 16小時舞也不厭倦,可謂精力過人。


其他娛樂名人影片

現年 49歲的劉德華入行不經不覺已 30年,近期他搞作多多,忙完宣傳電影《狄仁傑之通天帝國》後,又要為年底舉行的「劉德華 Unforgettable演唱會 2010」準備,加上下周他又推出全新國粵語專輯,即時令華仔忙個不停。

拍 MV跳舞 16小時

不過,華仔似乎要更加努力為事業拼搏,由於近日盛傳其妻子朱麗倩懷孕 3個月,雖然他未有公開回應傳聞,不過他今日將會為演唱會舉行記者會,相信他已有心理準備被記者追問此事,到時答案自會揭盅。雖然華仔心急做爸爸,但同樣他對工作也很着緊,日前他就拍攝演唱會主題曲《 I Don't Wanna Say Goodbye》 MV。由於新歌要配合舞步,拍攝時華仔要連跳 16小時,但他未有嫌辛苦。

放大圖片
入行 30年的華仔即將推出新專輯,又將舉行個唱,加上妻子懷孕傳聞,喜事重重。

入行 30年的華仔即將推出新專輯,又將舉行個唱,加上妻子懷孕傳聞,喜事重重。

放大圖片
劉德華在 MV大跳拿手的拉丁舞,令人嘆為觀止。

劉德華在 MV大跳拿手的拉丁舞,令人嘆為觀止。

填詞曾被霑叔批評 放大圖片
華仔近日盛傳快做父親,有指其妻朱麗倩已懷孕 3個月。資料圖片

華仔近日盛傳快做父親,有指其妻朱麗倩已懷孕 3個月。資料圖片

華仔說:「我好感謝導演,因為今次拍 MV嘅舞台用咗我 30年嚟唔同嘅造型照整成,到時 MV會穿插我以往個唱嘅片段,令到我可以不斷回味,仲有企喺舞台上嘅感覺㖭。」入行 30年的華仔一向勤力過人,他自爆以前曾被已故嘅黃霑罵,指看不懂他的歌詞,經華仔不斷努力,最終霑叔都讚他寫的歌詞,華仔說:「我唔係最優秀嘅藝人,但我可以話我係願意去努力嘅藝人。」撰文:林妃


精力過人的劉德華與眾舞蹈員由中午 12時跳到凌晨 4時,連跳 16小時也不嫌辛苦。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()