蕭定一急召開會,原先三人行嘅 Freeze,只得甄穎珊同石詠莉約埋搭的士,飛起陳樂榣。

Freeze嘅甄穎珊同陳樂榣,因為借錢傷感情隔空開火,鬧到姊妹都冇得做, Freeze仲面臨散 band。老闆蕭定一為咗平息呢場風波,早前 call晒整容三嬌返灣仔公司開大會,叫佢哋三口六面講清楚。二五收到風即時趕去現場,見到甄穎珊同石詠莉一齊飛的到,而陳樂榣一早就自己到咗。聽聞個會好重火藥味,一早為自己鋪定後路教畫畫嘅陳樂榣擺明唔志在份工,反面就反面,老闆做和事佬都冇用。
雖然話就嚟散 band,但公司仲不時安排 Freeze去練舞,甄穎珊同陳樂榣次次都唔會同一時間出現,練完走都係前後腳,兩個全程面左左,總之有你就冇我。睇嚟 Freeze都係咁大 o架喇,陳樂榣唔撈,甄穎珊又話開餐廳,最慘就係石詠莉,左右做人難,無端端做咗夾心人,仲分分鐘俾兩個好姊妹連累冇得撈㖭!

甄穎珊

石詠莉

陳樂榣

陳樂榣向來比較慳,情願搭完巴士轉地鐵,真係慳得一蚊得一蚊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()