錫住任影

結婚當日商天娥與老公李偉誠任影唔嬲,傍晚時分仲俾記者入場內影切蛋糕。身穿金色低胸晚裝的娥姐狂晒事業線,豐滿上圍迫爆晚裝。"
娛樂頂點
47歲商天娥結婚唔生仔 奶奶狂呻冇孫抱
2010年10月08日
47歲的商天娥,經歷多次情海翻波終修成正果,與拍拖 4年從事燈飾生意的男友李偉誠( Patrick)拉埋天窗,於周日( 3日)在灣仔君悅酒店筵開 43席。當晚群星雲集,就連劉嘉玲與吳君如呢對死敵,都俾面同場出現。
為做個省鏡新娘,商天娥激減 25磅,結婚當日拖實老公,四萬咁口,幸福滿瀉。老公錫到燶,但老爺奶奶對娥姐呢位高齡新抱就唔多滿意,因為老公李偉誠係長子,娥姐講到明唔會生仔,奶奶自然唔 like,仲不時向身旁朋友狂呻冇孫抱,認真濕滯。
互動片段

直擊商天娥結婚

商天娥拖老公唱情歌

商天娥婚宴星光熠熠

商天娥本周日( 3日)大婚之喜,老公李偉誠早誠早上 10時帶班戥穿石到灣仔君悅接新娘,接到新娘後兄弟姊妹團一齊坐花車去金紫荊廣場行大運,適逢十一黃金周,娥姐被大批自由行重重包圍拍照,場面一度混亂。有指當時娥姐為解圍亂咁噏:「我有 BB!小心呀!」不過已達 47歲高齡的她,事實上與老公已達成共識唔要 BB,仲因為咁令老爺奶奶有微言㖭!


本周日( 3日)商天娥與老公李偉誠的婚宴玩到凌晨兩點先散席,老爺奶奶由細仔李偉信陪同下離開君悅酒店,記者上前問兩老恨唔恨抱孫,奶奶即拒絕回應快步上的士(右圖)。
接新娘行大運


周日( 3日)早上 10時,新郎哥李偉誠手揸大紅玫瑰花球到達君悅酒店,仲第一時間叫班戥穿石布置花車。
 
經過一小時玩新郎及斟茶儀式,李偉誠終於接到娥姐。娥姐見到現場約 20位傳媒,開心到四萬咁口,仲同老公不停向記者揮手。
 
按照中國習俗,接新娘後如果唔去男家,一對新人就要乘車兜個圈當行大運。眾人去到金紫荊廣場,影咗一輪合照就離開。
 
花車過千萬
新郎李偉誠的花車隊價值過千萬,花車由灣仔君悅出發,兜去中環再返灣仔金紫荊廣場,非常有氣勢。

嘉玲君如互當透明


劉嘉玲一身黑色低胸晚裝艷壓全場,甫落車即被在場半百記者包圍。對於娥姐讀訓練班時曾暗戀一男同學,嘉玲笑住話唔知係邊個,其後娥姐自認曾暗戀杜琪峯。
 
吳君如遲過劉嘉玲到達婚宴, Deep V露深坑的君如被記者追問知唔知會同劉嘉玲同場,佢好冷淡咁話:「我唔知喎!」

望長子傳宗接代
娥姐向來唔鍾意小朋友,年前拍無綫劇《翡翠明珠》時,更傳出惡對劇中小演員譚真一,試問佢又點會想生 BB。據知 05年李偉誠與娥姐拍拖不久,便認定對方是終生伴侶,並帶她回家見家長,但兩老卻嫌娥姐年紀大。知情者說:「 Patrick父母知道娥姐大佢個仔幾年,初初好反對佢哋拍拖。老人家始終思想唔同,加上 Patrick係家中長子,當然想個仔可以搵個老婆幫佢傳宗接代。每次講生仔,娥姐就講到明唔會生。再加上娥姐份人好直,講嘢有時冇尾音又倔,老人家覺得佢唔識尊重,所以關係一直都麻麻。」
不過李偉誠未有理會父母反對,拍拖不久便與娥姐同居,去年 7月更向娥姐求婚成功,而兩老知道兒子非卿不娶,亦惟有接受現實。知情人士透露:「 Patrick求婚後,兩老對娥姐嘅態度亦有好轉。不過佢哋始終都恨抱孫,有時出去飲早茶見到啲街坊有孫湊,佢哋都會唔開心,仲不時向人呻話娥姐年紀大唔肯生。不過仔大仔世界,佢哋都冇辦法。 Patrick夾喺中間,當然好難做,佢咪安慰兩老話傳宗接代嘅責任交俾細佬做囉!」
奶奶黑面唔回應
娥姐擺酒當晚玩到凌晨兩點先散席,老爺奶奶亦留守至最後才離開。記者上前問老爺奶奶滿唔滿意娥姐呢個新抱,只有老爺笑住答:「滿意、滿意。」記者再問兩老是否恨抱孫,奶奶即黑面拒回應,仲一手推老爺上的士。其後記者致電娥姐問有關老爺奶奶恨抱孫一事,但娥姐接電話後未聽提問便說:「我依家唔喺香港,有咩嘢等我返來再講。」
華倩左右做人難
周日( 3日)晚娥姐擺酒星光熠熠,就連唔妥到出面的劉嘉玲與吳君如亦俾面同場到賀。當晚就像第 12期無綫電視藝員訓練班聚會一樣,同期畢業的娥姐、曾華倩、劉嘉玲及吳君如本來感情要好,不過嘉玲與君如近年交惡,難為了整晚做和事佬的曾華倩。據知情人士透露:「當晚嘉玲到先,君如後到,原本安排佢哋同枱,後來君如自己坐咗去第二張枱,嘉玲就同過氣情敵華倩孖住坐。場面都幾僵 o架,不過華倩好識做,仲企圖做和事佬,拉埋佢兩個合照,但每次都係華倩夾喺中間。始終成餐飯都唔見佢哋有傾偈,就連眼神交流都冇。」
有咁多圈中老朋友俾面,令娥姐非常高興,曾志偉更帶領第 12期訓練班畢業的藝人衝上台祝福她,志偉即興唱了首〈 Unchained Melody〉,搞到娥姐眼濕濕。講到最感人的一幕,當然是李偉誠大唱黎明金曲〈愛比我重要〉俾老婆聽,娥姐邊聽邊感動到喊。
李偉誠為娥姐,豪花過百萬搞婚禮,不過有傳婚宴有李偉誠契姐包底,所以一定唔會蝕。娥姐婚前既要為新劇《翻叮一族》做宣傳,也要為籌備婚禮奔波,難得結婚當天仍明艷照人。雖然唔生 BB令老爺奶奶感遺憾,但娥姐向來大情大性,一於好少理,堅持與老公過二人世界。


志偉醉酒又抽水
向來人出酒佢出命的曾志偉,呢晚離開時亦明顯飲大咗,捉住女友人又攬又錫。


如藝訓班聚會
曾華倩將娥姐結婚的照片擺晒上微博,其中一張係華倩坐中間,隔開吳君如同劉嘉玲,與同是第 12期訓練班出身的吳啟華、劉青雲及陶大宇合照。
 
君如搞氣氛
當晚華倩同君如帶頭上台搞搞震,祝賀娥姐(右一)時更大講爛 gag,為婚宴添不少氣氛。
 
鄧梓峰伸脷賀娥姐
娥姐擺酒當晚,唔少圈中人都即場將照片擺上微博,吳家樂就放咗一張合成照,除咗有蔡一傑同梅小惠合照,仲有鄧梓峰鬼馬伸脷相。

雙下巴唔見咗
娥姐多年來身形都係珠圓玉潤,故有「肥娥」稱號。 08年時娥姐重達 160磅,雙下巴非常明顯。近月娥姐為結婚減肥,冇咗 25磅肥肉,雙下巴冇咗,不過身形都係咁豐滿。 

娥姐婚前轉性
向來拍戲俾對手投訴脾氣差的娥姐,婚前心情非常靚。娥姐除了要出席新劇《翻叮一族》的宣傳活動外,仲要忙住去扮靚。雖然連日被記者追訪,但她全程笑住任影唔嬲,非常合作。


朋友送賀禮
上周四( 9月 30日下午,娥姐出席完《翻叮一族》的宣傳活動,之後再到尖沙嘴拿朋友送給她的結婚禮物(圈)。
 
之後娥姐再到銅鑼灣髮型屋整頭,離開時大堂保安員祝賀娥姐新婚快樂,娥姐笑得好開心。
 
騷 Gel甲
上周五( 1日),娥姐又去銅鑼灣樓上舖整$188的 Gel甲,整完落樓明知有記者在場,娥姐亦識做到攤開手指任影。

47歲商天娥結婚拒生子 男方父母抱怨無孫抱

47歲商天娥與男友李偉誠修成正果終于十一期間結婚
47歲的商天娥經曆多次情海翻波終于修成正果,與拍拖4年從事燈飾生意的男友李偉誠(Patrick)結婚,與10月3日在灣仔君悅酒店筵開43席。當晚群星雲集,就連吳君如與劉嘉玲這對死敵都給面子同場出現。

商天娥結婚當日幸福滿瀉,老公疼愛,但男方父母對商天娥這對高齡媳婦就不是很滿意,因爲老公李偉誠是長子,商天娥也表明不會生子,奶奶自然不喜歡,還不時向身邊朋友埋怨沒有孫子抱,十分不滿。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()