o靚模 A.Lin噚日喺銅鑼灣坐港鐵時俾人非禮,有一名中年男子向佢露械,嚇到佢面都青晒,定完驚後, A.Lin即刻上微博揭發猥褻男嘅惡行。A.Lin噚日黃昏 5點幾喺微博留言:「一分鐘前!地下鐵有個男的在我面前露了他下面!!!我的天呀!!發生甚麼事!」其後佢又話:「女生坐地鐵真的要小心!我從來沒想過這事會發生在自己身上,我當時沒有在那幾秒之間把他捉住他也逃跑了。因為真的呆了,如果再見到這種人最好那天我穿了高跟鞋。」

放大圖片
事件發生後, A.Lin喺微博連環留言大罵變態男洩憤。

事件發生後, A.Lin喺微博連環留言大罵變態男洩憤。

放大圖片
A.Lin建議港鐵設立女性獨立車廂,保護女性。資料圖片

A.Lin建議港鐵設立女性獨立車廂,保護女性。資料圖片

「佢個樣勁開心」

馮仁昭噚日打電話畀 A.Lin,佢形容當時千鈞一髮,後悔冇及時捉住賤男,佢話:「我喺銅鑼灣搭車,入咗車廂就坐低,突然有個中年男人企正我前面,佢用報紙遮住下體,忽然揭開露咗下面啲嘢,佢露完見我好驚,就趁車門關上之前走番出去,佢個樣勁開心。我完全感受到佢侵犯咗我,以為呢啲情況日本先發生,點會發生喺香港 o架。」 A.Lin事後同咗港鐵員工反映,佢好希望港鐵效法日本設立女性專用車廂,以保護女性。A.Lin事後腦海不停咁浮現露體變態狂惡行,佢越諗越嬲話:「我最衰當時冇着高踭鞋,如果唔係都想兜腳踢死佢。」佢話呢件事令佢對搭港鐵有陰影,暫時都唔敢一個人搭住,或者考慮暫時搭的士出入。


A.Lin噚日喺銅鑼灣搭港鐵時,不幸遇到變態男喺車廂向佢露械。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()