關心妍(Jade)昨日外穿束衣,以透視低胸look到電台宣傳新碟,還離罩洩春光贈興。問她為何如此性感時,她笑說:「出碟嘛,要賀一賀佢。」Jade還自爆拍拖時老公試過遊勻全港掃碟支持:「我叫咗佢今次唔好咁『狼』,要留番啲碟畀歌迷買。」



Jade以透視低胸look為新碟宣傳。

現場有男歌迷送上「新碟賣斷街」及「注意關心妍重新出發」的街牌為Jade打氣,令她十分開心,Jade坦言公司為其新碟投資了逾百萬,今次賣碟要過一萬二千張才能收支平衡。


Jade由唱片公司高層何哲圖陪同受訪。

最近再出碟嘅關心妍,噚日到新城宣傳,除咗有老闆陪住之外,仲有一班歌迷帶埋佢嘅新碟祝佢大賣,關心妍就梗係開心啦,佢話:「都有成兩年冇出廣東碟,心情都好緊張,都有啲壓力,希望可以幫公司收支平衡,同埋呢隻碟成績好嘅話,就可以籌備出年紅館演唱會。」問到老公點支持,關心妍話:「我叫佢係咁意支持吓好,以前佢試過買成箱碟叫我簽名,今次我叫佢唔好買咁多,留番畀想聽我歌嘅人買。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()