滿頭白髮加幾粒老人癦,皺埋眉頭的雯女在首集已給觀眾驚喜。"
娛樂頂點
雯女皺樣爆缸毒相 博冧莊奪獎
2010年10月15日
32集台慶劇《巾幗梟雄之義海豪情》下周殺到,在監製李添勝調校下,大部分角色亦正亦邪,對白多而句句金,絕對挑戰演員極限。
去年憑住《巾幗》四奶奶一角終於眾望所歸首奪視后的鄧萃雯,今鋪亦求到好籤,飾演心狠手辣但又義字大過天的鄭九妹。劇中雯女將皺皮老妝藐嘴賤相及吸毒樣全部晒冷,豁出去盡地一煲,看來冧莊視后在望。
監製李添勝刻意用倒敍方法去包裝故事,雯女在第一集頭十五分鐘,便以 90歲皺皮樣見觀眾。為了令老妝逼真,化妝師要在雯女塊面黐上一層薄膠水,之後立即用風筒吹乾。又在其額頭和眼角營造出皺紋效果,雯女亦刻意壓低聲線演繹。皺樣戲份十分鐘就完,雯女搶權搶勢才是真正戲肉。要表現到那股心狠手辣的強勢,在頭五集中,她幾乎講完每句對白都嘴藐藐。監製李添勝亦刻意將雯女在第 21集被日軍打到頭破血流,標晒眼淚揸槍殺人的戲份,剪輯在頭輪宣傳片中,擺明用雯女演技吸引觀眾。


監製李添勝講過要每一集都有高潮位,單睇雯女誇張大笑的奸樣,被打至爆缸和吸食鴉片的造型,已感到劇力萬鈞。
 
去年台慶,雯女憑《巾幗梟雄》大熱姿態奪視后,如今《義海豪情》一劇未推出,觀眾已爭相談論雯女演技,看來她大有冧莊機會。《蘋果日報》圖片


《義海豪情》首五集必睇位
第 1集 18/10亂葬崗槍斃祥仔
劇集一開始,雯女(鄭九妹)先以 90歲皺樣出場,獲電視台邀請,由昔日抗日戰友敖嘉年、黃浩然及孫女陪同到廣州亂葬崗,勾起當日種種回憶。鏡頭一轉回到四十年前廣州同一個地方(當時為集中營外的萬人坑), 30歲的雯女身為漢奸,為了顧全大局不惜在日軍面前槍斃黎耀祥(劉醒)。

鄧萃雯看着從亂葬崗掘出來的文件,向孫女麥皓兒講昔日往事。這倒敍情節與《鐵達尼號》飾演老露絲的已故演員歌莉亞史超活向孫女講述沉船經歷(下圖)相類似。
以下為劇情真實對白


黎:聞到你身上鴉片煙我就想反胃,見到你個賊婆娘我就想嘔!
鄧:劉醒你呢個賤男人!
雯女親手槍殺黎耀祥一幕,場面震撼。
 
首集雯女就入土為安,昔日戰友敖嘉年和黃浩然更在喪禮出現。

放流料狼吞銀行
劇集再倒敍到三十年代的廣州盛世,雯女為求擴大地盤,與銀行董事劉江傾入股,更命人發放假消息令銀行擠提。另一方面,黎耀祥為了攞番存款與劉江講數,當街開槍鎮壓市民。 

鄧:我擺明車馬係要食咗你間銀行……你係都要搵棵樹嚟吊頸,冇人阻到你,今晚我都會為你流一滴眼淚。
 
劉:邊個同大毒梟同流合污,邊個就係畜牲。 


第 2集 19/10祥仔講數對峙
黎耀祥叫敖嘉年(唐吉)替他買白鴿標中頭獎,但白鴿標公司負責人張松枝(鄭少傑)未能找出票尾而不肯派彩,最終釀成兩幫對峙。事後祥仔得悉敖途中被扒手搶錢令他橫財落空後,於警署內辱罵敖發洩。


黎:我依家叫番你做阿哥,唔該你寫低封辭職信嗱嗱聲走吖!
敖:對唔住,係我整唔見你張飛,劉醒哥!


黎:你哋整唔見咗張飛,點解要我解釋呀?
 
張:最後一張都唔係你張飛噃!同我攞把斧頭嚟,一係留低對手,一係留低你條命!

利誘雯女簽約


《義海豪情》演員陣容全是好戲之人,惠英紅、雯女、謝雪心和陳法拉四人更是今年台慶女主角和配角的熱門人選。《蘋果日報》圖片

有監製射住,但雯女始終屬 TVB部頭合約藝員,即使她有外快, TVB一毫子都冇得分。明知雯女勢必因鄭九妹一角再度 hit爆,故此 TVB早前已開大水喉利誘雯女簽經理人合約。除了開出兩年拍三套劇,比同級花旦如佘詩曼一年至少拍兩套劇,佢有更高自由度外,更承諾會揼本開拍電影讓她擔正。倘若成為自己人後,雯女亦可順理成章冧莊視后。現時雯女正考慮當中,為此記者致電雯女,但一直未聯絡得上。
記者亦問過樂易玲,但她未有承認,她說:「冇呀,同佢傾合約都係你哋講啫!」去年 TVB頒視后給雯女後,有傳雯女對合約獅子開大口吊高嚟賣。拍《義海豪情》時更加遲遲未肯開工,睇嚟 TVB要令雯女「動筆」成為親生女,要作漫長的拉鋸戰。
第 3集 20/10岳華槍指敖嘉年
敖嘉年目睹自己女友被張松枝輕薄,混亂間開槍誤中張肺部。張父親岳華(鄭朗軍)發散人手搵出敖嘉年,要他一命填一命。結果敖被鄭家手下打傷,再被捉返鄭家大宅內公審。黎耀祥雖嬲怒敖,但亦不想他枉死,決定出手營救。


岳:我個仔死咗,我要你一齊陪葬。
匿藏酒店的敖嘉年,被捉回鄭家大宅公審。
 
黎:你哋唔好以為黑社會大晒……九姑娘你唔識佢你唔知,佢廢柴嚟 o架咋,點會開槍打人!
 
敖:劉醒哥,多謝你嚟救我,我下世做牛做馬都好,都會搵你報番呢個恩。
被屈殺掉鄭家二少的敖嘉年眼淚鼻涕一齊流,其間黎耀祥挺身救下屬。

第 4集 21/10雯女寸爆謝雪心


雯女獲得父親岳華信任,先後掌管銀行及白鴿標生意,惹起謝雪心(鄭朗喜)不滿,於是衝入雯女房間教訓雯女,繼而展開連場罵戰。

鄧:我依家得番嚟嘅嘢,全部憑我一個女人嘅實力,我係乜嘢都要搶,只要光明正大,我要搶咩就搶咩。
謝:你見到乜嘢搶乜嘢,搶錢搶風頭搶地位,係你嘅又搶,唔係你嘅又搶!
第 5集 22/10謝雪心告狀逼走雯女
謝雪心眼見自己地位不保,決定向岳華告狀,指控雯女並非岳華親生女,更發動煙廠辭職潮搞亂人心。為保住煙廠生意,雯女決定和局長麥長青(梁非凡)合作,打擊私煙,更發放獎金俾班警察,豈料麥乘機私吞獎金,令雯女大怒。


謝:自從你十幾年前救咗佢返嚟,佢已經變成一個冷漠無情嘅女人,邊個阻佢發達,佢就會整死邊個。
自知地位不保的心姐,向阿哥岳華告狀。
 
麥:九姑娘,你叫我幫你手打擊私煙,我乜嘢都做齊,至於獎金點處理,我有分數。
落格吞獎金的麥包,在黎耀祥面前仍死撐,最後雯女主持公道。
 
鄧:如果你唔三倍俾番啲獎金班兄弟,我搞到你雞毛鴨血。你仲可以喺廣州立足嘅話,我鄭九妹個名以後倒轉嚟寫!

爆鄧萃雯化老妝吸毒照 盡地一搏望再奪視後

32集TVB台慶劇《巾帼枭雄之義海豪情》下周播出,在監制李添勝調校下,大部分角色亦正亦邪,對白多而句句金,絕對挑戰演員極限。

去年憑借《巾帼枭雄》四奶奶一角終于衆望所歸首奪視後的鄧萃雯,這次也求到好簽,飾演心狠手辣但又義字大過天的鄭九妹。劇中鄧萃雯將皺皮、老妝、藐嘴賤相及吸毒樣全部獻出,豁出去盡地一搏,看來連莊再奪視後在望。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()