從前種種

蔡楓華的說話中,最讓我印象深刻的是「never too late!」這一句。

「終於再開演唱會,有人問我年紀大喇,仲得唔得?我話never too late!唱得幾耐得幾耐啦!我不信命運,我也不是不幸,很多事成功定失敗,都是人為的。」

講得出這樣一番話,此所以我相信蔡楓華不再站在以前的位置,可以從「四大癲王」中除名。

「過去的事追唔番,光陰過咗去就過咗去,我落後咗,只想迎難而上盡快追上去。從前的事我不想提了,現在最重要是做好演唱會,做完演唱會之後再說吧!」

蔡楓華自言18、19歲就入娛樂圈,年紀輕就是衰在做人太直率。

「我一生人都好直率,我不是奸詐,以前做藝娛圈要假面具,我唔識,但係我冇做錯!」

「最唔好就係缺乏經理人同公司,就算有market都失晒機會。好多當紅經理人我都識,只係今時今日我梗係冇資格同人傾啦!但係若果有人幫我少少都好,就算係佢冇時間,可以搵下面啲人幫我都好呀!」

時代轉變,當這位第一代主持人重上《勁歌金曲》,更有fans現身支持。

「好感動,真真正正第一次有fans現身支持。當那一刻有位電視台攝影師同我講『唔緊要,阿Ken向前望就得!』,好多事即時湧上心頭,各種回憶一齊衝出來,我真係好感動。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()