喪喊

有「香港第一中鋒」的南華球員陳肇麒,近日被踢爆暗交無綫藝員李綺雯,並登上娛樂頭條。不過,自從二人的啜爆相在網上流出後,陳肇麒為保形象,即時狠飛李綺雯兼翻撻舊愛 Natalie。
大受打擊的李綺雯,提起負心漢,並當眾失控,崩潰爆喊。

劈腿賤男

十二月三日在東亞運足球 B隊分組賽射入一球,與及交出一個助攻,令港隊成功擊敗南韓的陳肇麒,上週六(五日)已啟程赴英國熱刺試腳;腳法、收入有排都追唔到英超球星的他,講到玩、蒲、食煙、溝女,則似模似樣。
近日網上流出一輯陳肇麒與無綫女藝員李綺雯的親密合照,照片中攬到實瞇眼激嘴,還有二人到澳門梳乎,男方在池邊為女方拍下比堅尼泳照。
據了解,二人在今年三月透過身邊人介紹認識,陳肇麒更瞞着舊女友 Natalie,一腳踏兩船。
「陳七(陳肇麒)追女真係有一手,舊年年尾因為識咗 Natalie,即刻同拍拖七年嘅女友分手,今年三月又話同 Natalie嗌咗交,就同 o靚妹(李綺雯)拍拖,搞到 Natalie要生要死, Natalie仲試過 send揸刀仔*大髀嘅相俾佢,之前農曆七月十四又喺網上寫遺書話要死。陳七成日要做情聖,都知佢遲早出事。」陳肇麒身邊友人透露。

食藥

越講越激

第一中鋒
現年廿四歲的陳肇麒效力南華,因穿 7號球衣,故有陳七之名,自網上流傳他與李綺雯的激嘴照後,更被網友揶揄他掛住溝女冇力踢波。

厭食激瘦

夾於兩女中間,陳肇麒左瞞右瞞,不過親密相片流出,謊言爆破,為保事業,他馬上與李綺雯斬纜,並翻撻舊愛 Natalie。
被狠飛的李綺雯,情緒大受打擊,日前與友人在將軍澳茶聚時,更激動得當眾喊爆,引來食客注目。
「陳七話同 o靚妹(李綺雯)八月分咗手,不過其實八月尾佢哋仲一齊去澳門玩, o靚妹而家都覺得自己蠢,信晒個男人,以為佢同女朋友真係分手,原來對方一腳踏兩船,搞到要俾人話係第三者,依家仲俾人飛埋,佢瘦咗成十磅,醫生話佢再係咁落去,好易厭食症。」

陳肇麒今年二月與女友 Natalie結伴睇球賽,三月開始暗交李綺雯,非常風流。

現年廿五歲的李綺雯( o靚妹),○一年參加亞視女優選拔賽奪冠,順利加入娛樂圈,曾與何守信一起主持亞視節目《開心大發現》,○四年獲亞視安排做雅典奧運現場主持。○六年跳槽無綫,有份參與《畢打自己人》演出。

打野戰

至於翻撻舊愛的陳肇麒,在出發到英國前一日(四日)下午,他先到銅鑼灣剪髮,沿途輕鬆食住煙;晚上再到筲箕灣耀東邨,接載女友 Natalie到都會海逸酒店食自助餐,享受二人世界。
飽暖思淫慾,飯後陳肇麒急急載着女友到淺水灣沙灘大戰,身高六呎的他將女友抱起連環激嘴,二人有如連體嬰般搞足四十五分鐘。

溝女有一手的陳肇麒,經常手機不離手為女伴留倩影。同李綺雯拍拖期間就玩自拍,日前同 Natalie嘆自助餐亦狂影對方。

平日形象健康的陳肇麒其實是煙剷一名,在銅鑼灣行街亦煙駁煙。


陳肇麒上週五同女友 Natalie歎完自助餐,便急急載對方到沙灘大戰。

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-12月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()