呂慧儀人獸婚照驚青馴虎

呂慧儀( Koni)將於下周二( 13日)出嫁,繼海邊浪漫婚照後, Koni昨日再發另一輯人獸婚紗相。 Koni透露是未婚夫 Dickson給她的驚喜,可以讓她與大老虎合照,回憶起愛情裏剛中帶柔的感覺。


其他娛樂名人影片

相繼有藝人結婚,有「長腳蟹」稱號的呂慧儀早前突然在微博宣佈與港男黃文迪( Dickson)結婚,他們將於下周二在港擺酒。為與大眾分享喜悅心情, Koni早前發放一輯在海邊拍攝的浪漫婚紗照,昨日又發放另一輯與動物一齊影的靚相,並喜孜孜宣佈:「終於蟹仔也要出嫁了!迎接人生另一個階段。」

放大圖片
呂慧儀跟未婚夫黃文迪與大老虎合照,憶起愛情裏剛中帶柔的感覺。

呂慧儀跟未婚夫黃文迪與大老虎合照,憶起愛情裏剛中帶柔的感覺。

放大圖片
未婚夫攬實呂慧儀騎大象,甜蜜又浪漫。

未婚夫攬實呂慧儀騎大象,甜蜜又浪漫。

「一齊望鏡影相」

Koni酥胸半露與大象合照,又到馬棚取景,最特別的一張是與兇猛老虎一同合照,雖然老虎乖乖躺下並對着鏡頭,但 Koni卻未敢挨近老虎身邊,她說:「最難忘當然係對住兇猛嘅老虎,人總係會有啲怯!當我哋坐喺佢旁邊嘅時候,老虎好閒靜咁同我哋一齊望鏡影相,就好似我哋養嘅寵物一樣,拍出來嘅照片畀人愛情裏剛中帶柔嘅感覺。」

未婚夫秘密安排

Koni表示今次難忘經驗全賴未婚夫的悉心安排,她說:「除咗大風大浪嘅浪漫相之外,最特別係搵嚟好多動物一齊拍。黃生知道我好喜歡大自然,好喜歡動物,尤其係老虎,佢早就安排咗 Monique& Co.嘅婚紗照攝影團隊籌備今次嘅拍攝,要一直保守秘密唔畀我知,真係我始料不及嘅驚喜。」撰文:林妃


長腳蟹呂慧儀在馬棚影婚照,不忘酥胸半露晒身材。

呂慧儀與虎同行泰驚嚇

港姐呂慧儀下星期二與拍拖多年的落選港男黃文迪拉埋天窗!深知未來老婆喜愛大自然的黃文迪,安排到泰國與老虎及大笨象等拍攝婚照,期間老虎竟發惡出爪,幸好有驚無險!

呂慧儀早前與未婚夫黃文迪到泰國布吉拍攝婚照,慧儀熱愛大自然,黃文迪遂找來猛獸做布景板,慧儀說:「見到拉咗隻大象嚟,嚇一跳,O晒嘴!隻象好大隻,幾乎要一字馬先騎到!」其後與老虎合照時發生驚險插曲,慧儀說:「起初隻老虎都冇乜嘢,但係其他人同佢影相就發脾氣,仲抓跌人哋部相機!到我哋去影都有啲驚,點知佢又變番乖,仲畀我摸頭!」慧儀如此喜愛老虎,未知會否變成「老虎乸」呢?其後到馬房拍攝時,慧儀再遇上趣事:「佢不停咁用頭哄埋我個胸,我話唔好咁喇!佢又真係好似識聽咁走開。」

出嫁從夫等Surprise

問到慧儀會否趁龍年生BB?她說:「冇計劃,二人世界先!龍年生BB唔夠其他天王天后級BB撼喎!都係唔生住。」正在趕拍劇的她,出嫁前一天還要出席活動搵銀,婚禮全由未婚夫安排,未出嫁先從夫,慧儀說:「梗係賺錢先,唔知佢到時有乜驚喜畀我!」

影視組

呂慧儀與黃文迪擺「型甫」挨在老虎身旁,其實驚到震!

呂慧儀與黃文迪兩位「高人」騎在大象上,更加高人一等!

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()