合共 18場「 Keep Walking Duo陳奕迅 2010演唱會」前晚在紅館正式開鑼,陳奕迅( Eason)無懼舞台機關重重, high爆跳跳紮,更唱到欲罷不能,安哥足足 40分鐘。首場個唱更公然挑戰老婆徐濠縈的底線,在台上大膽和女 dancer作出撫摸親嘴等行徑,阿徐卻大讚 Eason今次演出最 perfect,全力勁撐老公。


其他娛樂名人影片

陳奕迅一連 18場個唱前晚在紅館揭開序幕,今次 Eason更打破了近年在紅館開得最多場數演唱會的歌手紀錄,吸引近 22萬觀眾捧場,成績斐然。 Eason前晚先後穿上五套由何志恩設計的歌衫登場,並以黑色及肉色為主,部份歌衫及舞台設計都充滿童話色彩,有如將《愛麗絲夢遊仙境》搬上舞台。

放大圖片
老婆徐濠縈在台下手舞足蹈為老公打氣,事後更大讚演出 perfect。

老婆徐濠縈在台下手舞足蹈為老公打氣,事後更大讚演出 perfect。

放大圖片
今次陳奕迅開個唱成為了近年場數最多的歌手,合共吸引近 22萬觀眾欣賞。

今次陳奕迅開個唱成為了近年場數最多的歌手,合共吸引近 22萬觀眾欣賞。

口水抹鞋面欠衞生

雖然前晚 Eason的太太徐濠縈(阿徐)、愛女康堤及父母都有捧場,但 Eason卻無懼阿徐和囡囡在現場監督,除了獻唱曾傳緋聞的謝安琪的《囍帖街》外,又大唱以婚外情作主題的《無人之境》,更公然挑戰阿徐的容忍程度,在台上大膽和日籍女 dancer作出撫摸親嘴等行徑,全場觀眾即時嘩聲四起,不過 Eason在台上就自爆之後的幾晚有機會咀男人或愛犬。開騷初段 Eason的聲音沙啞兼頻頻甩嘴,但無損其興奮心情,他更無懼再爆蛋危機,於佈滿機關的舞台上跳來跳去,其間更仆了一仆,令台下歌迷即時叮囑他小心,不過 Eason冇有怕,還死撐表示只是心痛一雙鞋子被刮花,更即時用口水拭抹鞋面。Eason自言原本沒有準備握手環節,但因有觀眾向他投訴花了 1,900元購買第一行門票,假若握不到手就會好戇居。當 Eason滔滔不絕地在台上說話時,卻突然向住控制台方向發難說:「 Shut up!你喺我耳仔邊講嘢好大聲……呢個騷係我嘅騷,我話事,平時成日俾人撩,今日唔會俾你撩,點撩我都唔理。」

放大圖片
陳奕迅為怕名貴鞋子刮花,竟不顧衞生即時用口水拭抹鞋面。

陳奕迅為怕名貴鞋子刮花,竟不顧衞生即時用口水拭抹鞋面。

放大圖片
陳奕迅前晚在台上自彈自唱,一展其彈結他的技藝。

陳奕迅前晚在台上自彈自唱,一展其彈結他的技藝。

安哥 40分鐘任點唱

全晚表現 high爆的 Eason除了獻唱多首別人的歌外,又安哥足足 40分鐘,他更任由觀眾自由點唱,他又為自己的沙聲辯護說:「沙聲唔代表唔好聽,慢慢會流行,沙沙哋亦唔代表有嘢,唔使擔心。」他更即場向愛妻示愛,表示要獻唱《天下無雙》給他愛的人,並即時向住阿徐、女兒及父母的方向。事後 Eason在紅館後台接受訪問,他坦言被台上的齒輪機關影響心情,加上見到不少好友捧場,即時令他表現失準,他自言前晚演出不夠好,只值 70幾分。對於在台上與女 dancer嘴對嘴,他笑說:「我知監製安排咗兩男一女畀我,咀男人冇所謂,最緊要衞生。」提到無懼緋聞獻唱謝安琪的《囍帖街》時, Eason就強調《囍》歌是談及放低,對於他來說《囍》是屬於黃偉文和 Eric Kwok(郭偉亮)的作品,他說:「可能啲人覺得你都夠薑喎,用傳過緋聞嘅女人、女士、小姐。唔通吓吓都避咩,見到佢喺度就唔好搞,冇需要呀,唔通以後就唔唱《無人之境》?」

放大圖片
-肉緊咀-<br/>陳奕迅大唱表達無分界限的愛歌曲《無人之境》和《禁色》,並與日籍女 dancer擁抱與咀嘴。

-肉緊咀-陳奕迅大唱表達無分界限的愛歌曲《無人之境》和《禁色》,並與日籍女 dancer擁抱與咀嘴。

放大圖片
-激情抱-

-激情抱-

阿徐:康堤唔識舊歌 放大圖片
Eason個唱大玩分裂,連舞蹈員也要以一半穿衣一半解剖人的造型亮相。

Eason個唱大玩分裂,連舞蹈員也要以一半穿衣一半解剖人的造型亮相。

阿徐昨日接受電話訪問時,大讚老公演出精采,她說:「我次次睇 Eason嘅頭場演唱會都一額汗、心都跌埋出嚟,次次都仲好似 full dress rehearsal咁,但係呢次好 perfect,樣樣嘢都好緊湊,而且今次佢唱咁多其他歌手嘅歌,都算係非一般嘅演唱會,唯一可以再好啲係技術上嘅小問題,好似燈光、音響咁。」阿徐又表示最喜歡 Eason唱張國榮金曲的部份,她說:「我自己最鍾意第一 part佢唱哥哥啲歌嗰 part、好感動,不過可能 Eason啲歌迷會覺得佢唱自己啲歌太少、唔夠喉啦。」問到女兒康堤對爹哋個唱的評價,阿徐說:「佢由手抱時已經睇爹哋嘅演唱會,睇到慣晒熟晒,佢又唔會識得啲舊歌,佢熟 Lady GaGa啲歌多啲。」採訪:胡比、梁錦貞攝影:葉君海

Eason個唱歌 List 放大圖片

 

1《今天等我來》2《好歌獻給你》(原唱:羅文)3《落花流水》4《囍帖街》(原唱:謝安琪)5《七百年後》6《約定》(原唱:王菲)7《寂寞夜晚》(原唱:張國榮)8《浮誇》9《 Mr.Lonely》(原唱:玉置浩二)10《我甚麼都沒有》11《 The End of the world》(原唱: Skeeter Davis)12《我的世界末日》13《禁色》(原唱:何韻詩)14《無人之境》15《破曉》16《夕陽無限好》17《人車誌》18《裙下之臣》19《陀飛輪》20《沙龍》21《葡萄成熟時》22《熱辣辣》(原唱:張國榮)23《反斗星》(原唱:譚詠麟)24《頭髮亂了》(原唱:張學友)25《好戲在後頭》(原唱:草蜢)26《芳華絕代》(原唱:張國榮、梅艷芳)27《不來也不去》28《富士山下》29《與我常在》30《我的快樂時代》31安哥環節《天下無雙》、《 PG家長指引》等

街訪: Fans讚快歌攞滿分 放大圖片

 

許小姐:我最滿意係 Eason跳舞嗰部份,好有新鮮感,不過我嫌頭段以慢歌為主,所以比較靜同悶。最驚喜都係 Eason跳舞嗰 part,啲衫好靚好特別,另外成個環節各樣都好配合,呢部份好好睇。

放大圖片

 

黃小姐及鄧先生: Eason唱快歌嗰 part我哋最滿意,另外佢今次唱唔少其他人嘅歌,呢樣都好好,因為啲歌大家都好熟,我哋呢啲老餅咪最啱最滿意。不過開場時 Eason把聲好似未 ready,麻麻哋。而最驚喜係知道 Eason今次參與好多,可能咁樣令到各樣安排都好細心,佈置又有驚喜,煙花效果都好有心思。

放大圖片

 

盧先生:我冇乜滿意地方,佢唱人哋啲歌有啲悶,冇乜驚喜,佢差唔多最尾先跳舞,但嗰時我又趕住走啦。


一連 18場的陳奕迅個唱前晚揭開序幕,現場座無虛席,令人聽出耳油。

Eason 複製 Lady GaGa 巨髮

後台獨家直擊猛人坐鎮打造 2000萬勁騷  Eason複製 Lady GaGa巨髮

陳奕迅( Eason)的紅館演唱會前晚開鑼,原來他找來荷李活百變妖姬 Lady GaGa的御用髮型設計師 Charlie Le Mindu設計造型。本報記者昨日獨家深入後台,訪問 Eason、朱祖兒和 Charlie。 Eason激讚假髮造型勁,難怪舞台製作費超過 2,000萬元。


其他娛樂名人影片

在陳奕迅演唱會中,除欣賞他的歌聲外,每個會轉動的巨型齒輪舞台、各種大型的道具及一眾舞蹈員的特別造型,也令人目不暇給,其中 Eason獻唱《裙下之臣》時,一班穿上性感裝束的女舞蹈員,戴上各種不同形狀的巨型假髮出場,在台上搔首弄姿,令觀眾印象難忘。

「睇到先知咁勁」

Eason昨日在紅館後台接受本報記者獨家訪問時,見到這些巨型假髮不禁大讚犀利,還鬼馬地即興試戴,他說:「其實我喺台上面唔係好睇得清楚啲 dancers造型,??家睇到先知咁勁,聽講話有啲係 Lady GaGa戴過嘅款,真係好正。」今次舞台製作費超過 2,000萬,並從倫敦找來 Lady GaGa御用髮型設計師 Charlie Le Mindu,全因創作總監朱祖兒曾與 Charlie合作,很欣賞他的設計,又覺得能配合 Eason演唱會的主題,便邀請他來港幫手, Charlie表示有數個假髮款式都是 Lady GaGa曾經採用,為配合 Eason演唱會,他特別訂製不同的顏色,如嘴唇和鬢辮假髮就改為紅色, Charlie知道設計可以很誇張,所以每個假髮都設計得超巨型, Charlie說:「因為中國女仔畀我感覺個樣好標致,再加埋呢啲假髮,會好靚同有趣。」問 Charlie如果要為 Eason設計一個髮型,他會選擇甚麼款式?他笑言:「其實我之前未見到 Eason,但係有睇過佢嘅相,我會幫佢設計一頂光頭嘅帽,上邊會加上水晶,再加多個水晶面具。」 採訪:胡比 攝影:陳慧安

放大圖片
陳奕迅找來 GaGa御用髮型師 Charlie(左)為舞蹈員(右)設計造型。

陳奕迅找來 GaGa御用髮型師 Charlie(左)為舞蹈員(右)設計造型。

放大圖片
Charlie戴上自家設計的假髮,前&#34910;有趣。

Charlie戴上自家設計的假髮,前衞有趣。

巨輪舞台源自兩生花

陳奕迅找來曾為多位歌手設計舞台的朱祖兒任個唱創作總監, Eason 06年 Get A Life演唱會與何韻詩 2009 SuperGoo演唱會的舞台都是他設計。

朱祖兒 Eason合創 放大圖片
Eason個唱運用巨輪舞台,表達世事皆互相牽動。

Eason個唱運用巨輪舞台,表達世事皆互相牽動。

創作總監朱祖兒解構今次「 Duo」的舞台時說:「概念係同 Eason一齊諗,來自一部電影《兩生花》( The Double Life Of Veronique),講呢個世界其實有好多類似嘅事情,會喺唔同時間唔同地點發生,就好似歌曲咁,兩首唔同嘅歌,想表達嘅嘢可能係一樣,只係唔同人與唔同時間去唱。」朱祖兒續說:「舞台用會轉嘅巨輪,係想表達所有嘢都係會互相牽動,有所影響, Eason每 part揀嘅歌曲都係有連帶關係,然後我再從佢嘅歌曲中,配合一啲適合嘅道具同服裝。」

人物誌:作品前衞潮星追捧 放大圖片
創作總監朱祖兒(左)重金邀請 Charlie來港合作。

創作總監朱祖兒(左)重金邀請 Charlie來港合作。

陳奕迅個唱找來的法國髮型師 Charlie Le Mindu大有來頭,他是 Lady GaGa的御用髮型師,曾創造過不少出位髮型及頭飾。 GaGa於近日的巡迴中用上的蒙面假髮鬢辮面具、唇形假髮頭飾及長至膝頭的假髮等,也是出自 Charlie手筆,今次眾髮飾也於 Eason的演唱會中出現。因為 Charlie的前衞髮飾立體奪目,歐美潮流雜誌如《 Vogue》、《 I-D》等也爭相與他合作,連日本歌手濱崎步也拉攏他設計髮型。


Eason在後台即興戴上與 Lady GaGa同款的假髮,自娛一番。

陳奕迅對住阿徐放肆晚晚咀

陳奕迅個唱前晚於紅館開鑼,他不避嫌獻唱謝安琪的《囍帖街》,期間又與女舞蹈員咀嘴並大唱話題之作《無人之境》,更直言晚晚錫唔同人,他謂:「有啲人可能覺得我好大膽唱前度緋聞女人嘅歌,咁唔通下下避?」

《DUO陳奕迅2010演唱會》前晚舉行首場演出,大玩歌曲Crossover配合DUO(雙面)主題,陳奕迅獻唱黃耀明的《禁色》時被女舞蹈員從後抱住,兩人又攬又咀近半分鐘,緊接唱出話題之作《無人之境》,但太太徐濠縈未有刻意睇實老公,只與好友交談及影相。



陳奕迅笑言錫女舞蹈員是「益咗佢」,但第二場可能錫男的:「首歌講愛係冇錯嘅,可能第四晚撲隻狗出嚟,咪錫隻狗囉!」


阿徐母女在觀眾席也自娛一番。
阿徐母女在觀眾席也自娛一番。


今次陳奕迅的裝束較樸實,誇張的交由舞蹈藝員負責。
今次陳奕迅的裝束較樸實,誇張的交由舞蹈藝員負責。



吐口水抹鞋

陳奕迅在Encore時說:「今日(前晚)父母都有嚟,我想送首歌畀佢哋、在座嘅人同我愛嘅人。」然後向住太太及女兒陳康堤獻唱《天下無雙》,場面溫馨。陳奕迅又唱張學友、草蜢及張國榮等多首別人的歌,模仿張國榮及梅艷芳的唱腔演繹《芳華絕代》,令人聽出耳油。陳奕迅自爆有歌迷以一千九百元買首行的門票,原本沒安排握手環節的他說:「我好擔心如果千九蚊買張飛,冇得握手咪好戇居?」說罷走向觀眾席握手。期間,他不慎刮花皮鞋,竟不顧衞生以口水抹鞋,更得戚地說:「呢個方法最快。」



由於不時甩嘴及唱錯歌詞,陳奕迅自言狀態不佳,希望沒令入場的朋友失望,又笑言沙聲將會成為潮流。訪問時陳奕迅坦言:「其實我都忟忟哋,已經盡量扮冇嘢,表現都係七十幾分,仲有進步空間。」



對於翻唱謝安琪的《囍帖街》,陳奕迅大方表示《囍》及緊接唱的《落花流水》都有「放下」的意思:「唔係講感情。(啲歌自己揀?)基本上係,我知每個人睇嘢有唔同,有人覺得我好大膽唱前度緋聞女人嘅歌,咁唔通下下避咩?唔通以後唔唱《無人之境》呀?」



文:音樂組 攝:唐豁莊、林楠


為了表達歌曲愛的主題,陳奕迅激咀美女。
為了表達歌曲愛的主題,陳奕迅激咀美女。

服裝崇尚自然 反映人性

Eason今次的演唱會服裝,由本地著名設計師何志恩(Johanna Ho)操刀,Johanna表示為今次設計服飾與Eason有了共識,就是不誇張,盡量自然。她表示今次透過服飾反映深層多面人性,及根據演唱會的主題「Duo」為創作靈感。

當中一件由上至下漸變的花Print立體領西裝,就有天堂與地獄的意思,靈感來自電影《What dreams may come》,而花Print出自Johanna於聖馬丁唸書的同學Leanne Claxpon手筆,穿西裝是Eason的意思,並希望充滿英倫感覺。至於斗篷與膠腰封,她說:「腰封係透明,都好擔心佢現咗個肚腩,其實腰封代表人性的束縛,斗篷就好似天使」。


陳奕迅的服飾只為傳達訊息,不求搶眼。
陳奕迅的服飾只為傳達訊息,不求搶眼。






陳奕迅所穿西裝是由上海師傅度身訂造。
陳奕迅所穿西裝是由上海師傅度身訂造。


陳奕迅的膠腰封代表人性的束縛。
陳奕迅的膠腰封代表人性的束縛。

謝安琪榮幸Eason睇得起

謝安琪(Kay)、陳柏宇與周柏豪昨日出席慈善活動,對於曾傳緋聞的陳奕迅(Eason)前晚在個唱上唱《囍帖街》,Kay大讚Eason「Good Choice」,她說:「未睇Eason個唱,遷就到時間都希望去,之前佢喺電台講過會唱《囍帖街》,因為利東街有好多佢嘅回憶,唔係因為首歌係我嘅,都覺得好榮幸。(做神秘嘉賓?)唔會喇。」

Kay又言不擔心「唱起」緋聞,問到會否與丈夫張繼聰一同欣賞Eason個唱?Kay說:「好難約,嚟緊我要錄國語碟,希望復活節可以去台灣同監製見面。」



此外,Kay前晚於另一活動上,解釋早前與丈夫「唔夾口供」回應傳聞,她說:「我係從觀眾角度去睇,同埋好多朋友以為佢唔開心,SMS畀我叫我支持佢,所以我都估佢唔開心,原來冇,睇咗報道我都愕然,佢冇嬲我或者鬧我。」


出席慈善活動的謝安琪,跑起來婀娜多姿。
出席慈善活動的謝安琪,跑起來婀娜多姿。

陳奕迅大膽唱Kay忘情咀女

陳奕迅演唱會前晚正式開鑼,台上他與日籍舞孃又攬又錫,迷情30秒,但台下的老婆則與何超儀傾密偈,並無(目及)實老公!

前晚一連18場《Johnnie Walker Keep Walking Duo陳奕迅2010演唱會》正式開騷,除了父母、太太徐濠縈、愛女康堤捧場外,亦吸引容祖兒、何超儀、梁漢文和太太Karen等一班圈中好友撐場,全場「臣」迷座無虛席,難怪陳奕迅(Eason)甫出場即興奮到喊。Eason一貫玩味風格帶動氣氛,卻不慎甩嘴及聲沙,他說:「沙聲唔一定唔好聽,慢慢會成為潮流,不過香港唔興!」令全場爆笑。


帶女兒睇騷的阿徐(中)只顧與何超儀(左)密密斟,懶理老公攬女狂啜。
帶女兒睇騷的阿徐(中)只顧與何超儀(左)密密斟,懶理老公攬女狂啜。


女舞蹈員從後攬實Eason,動作大膽。
女舞蹈員從後攬實Eason,動作大膽。



化身哥哥阿梅獻唱

當晚Eason與日籍舞孃的迷情30秒成為全晚高潮,獻唱話題新歌《無人之境》時更被日籍舞孃從後攬實,當他慢慢擰轉身與舞孃情深對望時,更情不自禁嘴對嘴,全場尖叫。坐在觀眾席的阿徐卻一臉不在意,與身旁的何超儀密密傾,Eason還風騷說:「今晚我錫女,第二晚可能錫個男,首歌係講愛係冇錯㗎嘛!可能第四晚有隻狗撲出嚟,咁咪錫隻狗!」其後他又獻唱哥哥張國榮、梅艷芳及張學友等經典金曲,更一人分飾兩角,以男女聲獻唱梅艷芳和張國榮的《芳華絕代》,盡顯唱功。


Eason駕着紅色跑車出場,與打扮趣怪的舞蹈員翩翩起舞。
Eason駕着紅色跑車出場,與打扮趣怪的舞蹈員翩翩起舞。


大批機械人為Eason伴舞,難怪他唱到O嘴。
大批機械人為Eason伴舞,難怪他唱到O嘴。





放大圖片

康堤台下唔理爸爸

除了扮鬼扮馬外,Eason又趁機大晒溫情,他說:「今日父母有嚟,想送首歌畀佢,同埋在座我愛嘅人!」然後他望着老婆和囡囡唱《天下無雙》,阿徐叫女兒向Eason揮手,惟囡囡卻「懶理」老竇。此外,Eason又獻唱緋聞女友謝安琪的《囍帖街》,騷後他接受訪問時說:「唱完呢首接住唱《落花流水》,兩首都係講放下一啲嘢,唔係講感情!有啲人會覺得我好大膽,唱前度緋聞女人嘅歌,唔通吓吓避咩?唔通我以後唔唱《無人之境》咩?」提到不慎甩嘴,他笑說:「30首入面甩3、4首算得乜,我都有啲忟忟哋,但都盡量扮冇嘢。(嘴對嘴?)首歌係講單純嘅愛,俗世人唔需要逃避,我都唔知邊個走埋嚟攬我,我叫佢哋唔好話畀我聽嘅,我唔介意同男仔嘴,最緊要衞生。」



第一手消息請瀏覽on.cc
《即時新聞》

專案組

放大圖片

謝安琪榮幸Eason唱「琪」歌

謝安琪(Kay)昨日與陳柏宇及周柏豪出席活動,對於Eason不避嫌在個唱上獻唱其大熱作品《囍帖街》,她表示早已透過電台節目知道,亦希望稍後能抽空撐好友:「Eason話喺利東街(喜帖街原街名)附近長大,有好多故事,唔係因為首歌係我嘅!不過都覺得好榮幸。(驚炒熱緋聞?)唔驚,事實歸事實!(做神秘嘉賓?)唔會。」前晚Kay穿上Marc by Marc Jacobs短裙配Zara高踭鞋出席另一活動,對於早前被指與老公張繼聰回應不一,她說:「我從觀眾角度去睇,估佢唔開心!同埋好多朋友以為佢唔開心,SMS叫我支持佢,睇咗報道都愕然,佢冇嬲我或者鬧我,我哋平日亦好少講工作上嘅事。」


陳柏宇不停撩身旁的小妹妹玩,更作狀親吻對方。
陳柏宇不停撩身旁的小妹妹玩,更作狀親吻對方。

 


Kay希望抽空欣賞Eason個唱。
Kay希望抽空欣賞Eason個唱。

舞衣顯人性天堂與地獄

設計師何志恩(Johanna Ho)負責設計Eason舞衣,今次Eason舞衣不像以往般誇張,她說:「佢希望着多啲西裝,有英倫感覺,我專程搵上海師父做。佢希望今次啲衫唔好誇張,盡量自然!」Johanna指今次服飾反映深層多面人性,根據演唱會主題「Duo」為創作靈感。其中花Print立體領西裝,有天堂與地獄的意思,靈感來自電影《飛越來生緣》,圖案更是她邀請同學Leanne Claxpon繪畫。問到膠腰封是否要收埋Eason肚腩,她說:「腰封係透明,我擔心佢現咗個腩就真!腰封代表人性的束縛!」Eason收斂衣飾,反而把玩嘢服飾留給舞蹈藝員,當中包括大蜜蜂、機械人,與Eason造型充滿強烈對比。

 



放大圖片


衣着簡單的Eason,與化身大蜜蜂的舞蹈員,營造強烈對比。
衣着簡單的Eason,與化身大蜜蜂的舞蹈員,營造強烈對比。


Eason的花Print立體領西裝及膠腰封,代表深層次的人性。
Eason的花Print立體領西裝及膠腰封,代表深層次的人性。

3大搞嘢位



口水抹鞋

Eason在巨型齒輪台上走來走去險仆,歌迷大叫小心,他說:「我唔係仆親,不過刮花咗對鞋,對鞋好貴㗎!」隨即俯身以口水抹鞋,歌迷大叫「好核突」,但他笑言這是最快的抹鞋方法!





放大圖片

鬧爆控制台

為滿足歌迷,Eason即興加插握手環節,但由於台邊與歡眾席距離很遠,控制台監製透過耳機制止他,Eason向控制台大叫:「Shut Up!你好大聲!」但監製仍不停打手勢制止。



$1,900買飛

Eason自爆有歌迷豪擲1,900元買頭行炒飛:「我即刻呆咗,佢仲話第二行就$1,700!本來冇預握手位,但我好擔心$1,900蚊買飛握唔到手咪好戇居?」



放大圖片

阿徐High爆四圍「攝」

老公Eason開騷,身為老婆的徐濠縈當然到場打點,穿得靚靚的她除了在後台四圍與工作人員及花牌合照外,其後還把照片上載到網誌,雖然未見有她與老公的合照,但見阿徐笑容滿面,心情大靚,未知是否因Eason對她唱《天下無雙》。

 



放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()