甄子丹前年同熊黛林主演嘅電影《葉問》叫好叫座,黃百鳴舊年立即再領軍添食續集《葉問 2》,呢次仲加埋帥哥黃曉明,新片今晚首映,不過黃曉明唔嚟撐場,以後嘅宣傳活動都未必會露面,有指因為佢唔滿意戲份被刪剪,其中有場被刪的戲講述洪拳弟子杜宇航阻止其他人向葉問拜師,令身為葉問愛徒嘅黃曉明不滿。黃百鳴噚日力撐同黃曉明合作愉快,佢喺電話度話:「冇刪到佢啲戲,以一個未拍過打戲嘅黃曉明嚟講,呢次拍《葉問 2》,有咁嘅演出,表現真係接近滿分。我哋一直係好朋友,佢早前都有喺北京出席首映,不過佢嘅工作真係排到密麻麻。」

放大圖片
黃曉明喺《葉問 2》騎喺杜宇航身上狂打嘅片段已被刪剪,令佢好唔開心。 劇照

黃曉明喺《葉問 2》騎喺杜宇航身上狂打嘅片段已被刪剪,令佢好唔開心。 劇照

放大圖片
甄子丹前日喺廣州宣傳,佢話近排同一班小朋友拍攝短片,為青海玉樹災民打氣。 《網易娛樂》圖片

甄子丹前日喺廣州宣傳,佢話近排同一班小朋友拍攝短片,為青海玉樹災民打氣。 《網易娛樂》圖片

黃百鳴開 P賀 62歲

另有消息指今晚東方電影安排《葉問 2》眾演員睇首映之後,緊接有派對慶祝,但已經離開咗東方電影嘅黃百鳴以個人名義喺中環搞生日派對,仲撞正《演藝界情繫玉樹關愛行動大滙演》。黃百鳴笑言要走幾場,佢話:「我農曆生日喺 3月,一向係慶祝西曆,不過自從兩年前爸爸喺我西曆生日過咗身,我先改為喺農曆慶祝,我都知聽日大家好忙,但冇所謂,邊個嚟到就嚟。」 62歲嘅壽星公話唔好提年齡,因為佢覺得心境最重要,生日願望係拍多啲好戲喎!


黃百鳴大讚同黃曉明合作愉快,可惜佢今晚唔嚟香港出席首映。 資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()