年年騎呢見稱的「香港先生選舉」又嚟,受到「鴨仔」負面新聞影響,今屆無綫嚴選參賽者,大部分騎呢男均被叮走。不過,今年無綫為增娛樂性,竟在泳褲環節加入3D效果,務求令一眾女評判睇到「眼凸凸」。
周二(29日),29位猛男到無綫進行首輪面試,質素明顯比以往佳。當中以鋼牙老外DJ Enso(Cassady Winston)最為搶鏡,出動黑人朋友派碟造勢,真係做騷咁做。不過陀地猛男亦唔輸蝕,除有港版阿凡達外,筋肉版鄭中基亦見精彩。主動向記者擺唔同甫士的他,更索性拉起上衫騷肌、騷肚毛,娛樂性十足。
問到做港男評判做到出晒位嘅伍姑娘(伍詠薇)點睇,佢就笑笑口話:「我唔鍾意筋肉人,今屆有老外夠晒wild,如果佢入到圍應該幾好玩。不過俾個貼士啲參賽者,千祈咪同我單眼,我實扣分o架!以我嘅經驗,怕醜得嚟又有陽光笑容嗰啲最煞食,會攞到最高分!」

筋肉鄭中基
超大隻的阿東,今年28歲。曾當健身教練的他,自動波扯起上衫狂騷肌,榕樹手臂粗過大髀嘅佢,在facebook內仲放咗唔少大隻佬相。

鋼牙老外
參賽者中唯一的老外Cassady Winston,在夜場打碟,藝名DJ Enso。面試當日,他有如出騷一樣,先叫兩個女友人炸機拍片,再叫黑人朋友派碟造勢,搞足一大輪先肯上車,就算入唔到圍,都賺晒宣傳。

年年「香港先生」選舉,身為評判的伍姑娘豪放表現成為全場焦點,前年更誇張到拎埋氧氣罩上鏡,伍姑娘表示:「呢個節目都算係我成名作。」

陀地混戰
今屆港男年齡介乎17至35歲,部分來自美國、馬來西亞及巴西等地。至於本地薑質素雖然未見突出,勝在星味搭夠,除了有貌似高鈞賢的健身教練,連國際級亞凡達都出動埋,夠晒巴閉。

陽光高鈞賢
20歲的葉建希(Angus),是港男冠軍袁偉豪好友。現為健身教練的他,曾獲《全港男子古典健美錦標賽》亞軍,外形健碩,算最養眼一個。

港版阿凡達
曬得一身古銅色的劉先生,面對記者絕無怯場。不過見他鼻樑直得離奇,十足潘朵拉星的Na'vi族人,有打假鼻之嫌。

亞視版三哥
現年25歲的翟鋒(原名翟威廉),05年曾獲《亞洲先生》亞軍,投身亞視。去年約滿的他,轉戰無綫選港男,更直言希望入無綫見識一下。

岩巉一族
雖然今屆參賽者質素明顯改善,不過仍有騎呢人混水摸魚諗住搏一搏,認真膽識過人!

女星齊捧3D

老外Cassady Wilston,在facebook內,放有不少生活相,有張更是滿口鋼牙的大特寫,極之趕客。

我撐老外!(設計對白)

嬌小敖嘉年
外形細粒的Jacky,現年24歲,職業做IT。甚有表演慾的他,除定西裝褸任影唔嬲,仲唔願走人,擺出唔少嘔心甫士:嘟嘴、瞇眼扮可愛,驚死執輸咁款。

鬈髮周杰倫
20歲的莊先生,有功夫底子,最擅長耍雙節棍。大細眼的他,加上一頭鬈髮,樣子趣怪,他大方向記者說:「我天生係鬈!」

莊思敏「我之前都參與過兩年港男評判,好好玩,不過今年未收到通知,有機會我實舉手去做。現場睇已經好立體o架喇,再搞立體咪變4D。」

林莉「有機會都想參與,應該幾開心o架喎!依家仲有埋3D,應該幾得意。(提到鴨仔負面新聞)一定有影響港男形象,但我諗可能會多咗人參加,因為覺得有多個機會嘛!」

周汶錡「我之前做過司儀,氣氛真係好犀利,呢件係美好嘅事,等啲型男加入娛樂圈。希望今年啲人係戴立體眼鏡去睇3D環節,唔係戴有色眼鏡啦!」

港男新增3D泳褲環節 本地肌男大戰鋼牙老外

筋肉版鄭中基
年年搞怪見稱的“香港先生選舉”又開始了,受到“鴨仔”負面新聞影響,本屆TVB嚴選參賽者,大部分搞怪男均被叮走。不過,今年TVB爲增強娛樂性,竟在泳褲環節加入3D效果,務求令一衆女評判看到“眼凸凸”。

6月29日,29位猛男到TVB進行首輪面試,質素明顯比往屆高。當中以鋼牙老外DJ Enso(Cassady Winston)最爲搶鏡,出動黑人朋友派碟造勢,十分搶眼。不過本地猛男也不認輸,除有港版阿凡達外,筋肉版鄭中基也很精彩。主動向記者擺不同POSE的他更索性拉起上衣露出肌肉,秀肚毛,娛樂性十足。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()