黃秋生昨日在中環出席活動時狂轟 o靚模,他火爆地說:「真係群妖亂舞,好似水滸傳洪太尉將封條解開妖氣冲天,事業線都冲天!根本係挑戰香港人道德觀念底線。就算妓女上街遊行,都會着到封頸。」對於有 o靚模拍攝意識不良片段放上網,秋生寸爆說:「佢哋好聰明但好踩界,做到好似係犧牲者。不如佢哋喺隔籬搞個十三妹起義啦!出本相書,睇全相,睇吓事業線有幾深囉!」至昨晚黃秋生繼續狂鬧周秀娜說:「佢有小聰明,冇大智慧,讀得書少係咁 o架囉。謾罵唔係宣傳手法,佢 EQ好高,但呢個行業嘅遊戲規則唔係咁,如果我拍三級片,就係三級片,唔係藝術同色彩嘅界線。」

「去搵紫藤申訴」

黃秋生又狂寸 o靚模,應該向專為性工作者爭取權益的組織紫藤申訴,又舉咖啡店不准飲酒做比喻,指 o靚模出 copybook等同將酒倒入水樽帶入場,撩人報警。採訪、攝影:梁錦雯


一向言論火爆的黃秋生昨日連環向周秀娜等 o靚模開火,甚至單打她們是性工作者。

秋生鬧爆周秀娜無腦犯眾憎

o靚模風頭一時無兩,一向敢言的黃秋生直斥她們挑戰道德底線「群妖亂舞」,點名力斥周秀娜無智慧、挑戰大眾價值觀、犯眾憎!Debby撕暴片則帶來不良風氣,很cheap,又封周秀娜與眾o靚模是「十三妹」,叫他們有申訴就搵「紫藤」(性工作者關注組織),句句入肉!


愛行性感的周秀娜昨被秋生喪鬧無智慧兼cheap爆,未知會否引發罵戰?(資料圖片)

黃秋生昨出席鍾景輝自傳記招,甫到場便被記者追問對近日o靚模出位行為有何睇法?他笑謂:「依家群妖亂舞、事業線同黑氣都沖晒天,簡直挑戰道德底線、婦女團體同政府啦。(唔支持?)每種職業都值得尊重,但有啲嘢毋庸置疑,係唔可以有偏差,佢哋嘅做法等同妓女上街遊行,但行埋入屋邨度,撩鬼攞命囉。我哋睇書嘅,但有佢哋喺度都唔會行入書展。佢哋可以十三妹結義,之後自己搞個書展喺附近抗衡。應該乘勢推出相書,教人點睇全相囉。」秋生口中的「十三妹」,原來是指周秀娜曾向外公布她跟同公司的師妹想出copybook橋殺入書展,秋生幫該十三人起了「十三妹」稱號。


秋生昨日直言現時「群妖亂舞,事業線同黑氣沖天」,挑戰道德底線。

蠢在挑戰大眾價值觀

秋生之後出席另一個活動時,被問到o靚模對其言論要申訴時即稱:「叫佢哋搵紫藤(性工作者關注組織),周秀娜知唔知紫藤係乜嚟呀?佢哋應該開個Column,叫『十三妹書展』,搵周秀娜做會長!佢咁叻,咁多橋,(點睇「撕暴片」嘅Debby?) 咪係其中一個,大家都係各出奇謀,佢哋最蠢嘅地方就係挑戰大眾嘅價值觀,簡單講係犯眾憎,(覺得佢哋好cheap?)好明顯,喺街度撕爛啲衫,男仔都唔好,仲話女仔。」

秋生愈說愈興,有記者問他有何建議給周秀娜時,他板着面認真地說:「收聲囉,喺第二個地方搞書展,佢哋有足夠嘅力量搞。性工作者去遊行無問題,但去太古城有家爺仔乸嘅地方遊行就有問題。」他還就周秀娜指書展虛偽及低能的言論,反諷對方:「咁係咪你就好坦白同好高智商?佢一句說話就鬧晒所有支持書展嘅人。」

斥唔識分色情與藝術

秋生又直斥周秀娜有小聰明、EQ高但無智慧,可能讀得書少,有記者問他怕不怕周秀娜會指他無修養?秋生表示:「修養,If she got any,互相謾罵唔係宣傳手法,好似我當年拍三級片,唔能夠講話係拍藝術片,咁講只會係我唔識界定色情同藝術嘅分別,好明顯佢係唔識!」

對黃秋生的指摘,周秀娜未有回覆,Debby則關掉電話未有回覆,其經理人代稱現階段不作任何回覆。

Annie G.:講妓女佢熟啲

今年有份出寫真的o靚模對黃秋生的言論反應各異,最激者莫過舊八模的Annie G.直指秋生:「講妓女可能佢熟啲,我見佢成日同呢啲報道有關。」o靚妹仔都唔好惹!


Annie G.

A.Lin 與DaDa Lo:「首先我哋唔係妓女,我哋本書無比堅尼,無挑戰道德法律,唔好攻擊我哋!只係有班人做得個風氣唔好,個個前輩都出嚟鬧我哋,連啲老模都嚟鬧我哋,我都唔想做o靚模。係咪我哋做過o靚模就唔可以出書?」另她們表示因Copybook被禁,與公司商量後會到平機會投訴。


楊梓瑤

新八模:「有啲唔開心以妓女作比喻。後生模就叫o靚模,對人唔對事,佢哋冇畀指引我哋點樣做得好啲,我哋80後真係bad luck,我諗九十後仲慘。」

劉欣宜:「唔可以一棒打晒所有o靚模,『事業線』唔代表一切,好多巨星都會騷。」

Rainbow及Ar Yu:「前輩所講嘅形容詞搞笑,但用到妓女比喻就屬於過分。」

楊梓瑤表示不悅,但不會對號入座,只針對宣傳手法不當的o靚模,寫真不算過激,無意挑釁婦女團體。

陳靜:我驚佢話我!

「百果園咪神」陳靜(DaDa)與「翻版大S」李莉琳(Liz)昨晚現身《apm全城瞓身睇世盃》活動,大騷事業線的DaDa對於黃秋生以群妖亂舞形容o靚模,DaDa說:「咁戲劇性?可能近日多事發生,我都驚佢話我,希望佢唔好誤會我,我都係o靚模之一,雖然好想盡快脫離。」


陳靜、李莉琳

衣着相對密實的Liz否認乃o靚模一分子,她說:「佢唔係話我,我都唔係o靚模,o靚模一味賣弄性感,冇乜拍廣告嘅經驗,我都做咗好多年model,配唔起o靚模呢個名。(點睇秋生以妓女作比喻?)希望佢唔好誤會,如果想睇寫真,我送本畀佢。」

吳家欣:o靚模只算藝人

模特兒吳家欣(Tanya)昨日出席Lingerie Party Shop開幕活動,更親自挑選一件性感Bra Top作即場示範,Tanya的哥哥吳佩孚師傅亦有出席活動為該店睇風水。問Tanya今年會否出寫真集?她說:「唔會啦!我肥咗好多,同埋我打算慢慢退出唔做Model,打算開修眉店,做美容。」她又稱有留意o靚模拍「撕」暴片一事:「要宣傳都唔需要咁做,如果有人睇咗又跟住做,邊個負責任?」Tanya又認為現今不少o靚模連時裝騷亦沒行過,所以只算是藝人。

 

秋生斥群妖亂舞踩周秀娜冇腦

曾拍三級片的影帝黃秋生為捍衞書展而大鬧o靚模,甚至以妓女踩入屋邨作比喻!他更由朝鬧到晚,點名直斥周秀娜有EQ冇智慧,與自拍「撕」暴片的Debby一樣好Cheap!



放大圖片

近期模不停谷「事業線」胸襲娛樂圈,即使今年貿發局禁她們在書展舉行簽名會,眾女亦各出奇謀求突圍,最具挑釁性是去年寫真戰中成功上位的「寫真女王」周秀娜,與一眾師妹新八模、Annie G.、Hailey C.、A. Lin及DaDa Lo等為表達對貿發局的不滿,推出Copybook寫上「我要每年入書展辦簽名會」,更大罵當局做法虛偽。而周秀娜亦承認「Copybook橋」是她與一班師妹組成的十三人顧問團開會度的橋。



醒橋教睇「全相」

周秀娜等人的言行,觸怒一向關注社會大事的黃秋生,他昨日為鍾景輝推出自傳的活動撐場,提起對模的睇法,他連珠炮發:「依家群妖亂舞、事業線同黑氣都沖晒天,挑戰道德底線、婦女團體同政府啦!(唔支持?)每種職業都值得尊重,但有啲嘢毋庸置疑,佢哋嘅做法等同妓女上街遊行,但行埋入屋邨,撩鬼攞命囉!」秋生續說:「我哋睇書嘅,有佢哋喺度都唔行入書展。佢哋可以自己搞個書展喺附近抗衡,我醒埋條橋畀佢哋,乘勢推出相書教人點睇全相囉!」



至昨晚秋生出席音樂會,對於o靚模表示被禁於書展谷書要申訴,他毫不客氣地說:「要申訴搵紫藤,知唔知紫藤係咩?(性工作者關注組織。)但係周秀娜唔知吖嘛!」




對於黃秋生的指摘,周秀娜雖然未有回覆,但她在微博上以天空比喻心情:「看着它會覺得一切一切都漸漸渺小……唯一觸摸不到的領域,可以喘息的地方。」明顯承受不少壓力,希望有喘息空間。
對於黃秋生的指摘,周秀娜雖然未有回覆,但她在微博上以天空比喻心情:「看着它會覺得一切一切都漸漸渺小……唯一觸摸不到的領域,可以喘息的地方。」明顯承受不少壓力,希望有喘息空間。

着搵「紫藤」申訴

他認為書展決定正確,揚言文化有高低雅俗之分,暗諷周秀娜出Copybook圖殺入書展:「佢哋應該開個Column,叫『十三妹書展』,周秀娜做會長,佢咁叻,諗咁多橋。」他直斥她們挑戰大眾價值觀:「講得唔好聽就係犯眾憎。(覺佢哋Cheap?)好明顯。(有咩建議畀周秀娜?)收聲,之後喺第二個地方搞書展。打比喻,性工作者去遊行冇問題,但去太古城有家爺仔乸嘅地方遊行就有問題。」



轟藝術色情不分

對於周秀娜指書展虛偽及低能的言論,秋生反問對方:「咁係咪你(周秀娜)就好坦白同好高智商?佢一句話就鬧晒所有支持書展嘅人。佢冇智慧,可能讀得書少。(唔怕畀佢批評你冇修養?)修養,If she got any?佢EQ高,但引起謾罵,唔係一個宣傳手法,我拍三級片就三級,唔通同政府講我係藝術片,如果係咁,即係我唔識得藝術同色情嘅分別,好明顯佢係唔識。」



寸嘴反擊

Annie G.反寸秋生:「講妓女可能佢熟啲,佢成日同呢啲報道有關。」



新八模對秋生的妓女論感不快:「可以畀指引我哋做得好啲,但佢哋冇,我哋80後真係Bad Luck!」



A. Lin:「連啲老模都鬧我哋!我哋唔係妓女,唔好攻擊我哋!」DaDa:「我哋冇做錯!香港冇言論自由!」並反指有人先做壞風氣,更聲稱她們去年亦入到書展。



第一手消息請瀏覽on.cc
《即時新聞》

專案組

DaDa:驚係話緊我

對於秋生的「群妖亂舞」言論,其他o靚模反應不一,「浸大E神」楊梓瑤(Carol)說:「我覺得唔開心,但唔會對號入座,秋生只係指啲宣傳手法不當嘅人,而我嘅寫真唔係好激,無意挑釁婦女團體。」

而陳靜(DaDa)昨晚出席《apm全城瞓身睇世盃》活動時表示想盡快脫離o靚模行列:「可能近日多事發生,都驚秋生係話緊我,希望佢唔好誤會我。」同場的「翻版大S」李莉琳亦劃清界線:「秋生唔係講我,o靚模賣弄性感,冇拍廣告經驗,我做咗好多年模特兒。」



Donut的Rainbow及Ar Yu自言不是被針對的對象,更指秋生的形容詞搞笑,只不過妓女比喻屬過分。「E Cup Baby」劉欣宜亦認同秋生:「某程度上都認同,我做嘢會保留底線,唔會狙擊書展嘅禁簽令,『事業線』唔代表一切,好多巨星都會騷。」而「撕」模曾麗儀(Debby)關掉電話未有回覆,其經理人表示現階段不作任何回覆。


DaDa與李莉琳(右)出席活動,後者表示可以送本寫真給秋生。
DaDa與李莉琳(右)出席活動,後者表示可以送本寫真給秋生。

新人冇行騷都叫模Tanya心灰引退

吳家欣(Tanya)昨日出席內衣店Lingerie Party Shop開幕活動,其兄吳佩孚亦有出席睇風水。Tanya宣布不會出寫真,並退出模界,開一間修眉店:「打算慢慢退出,開舖做美容生意!」她直指「撕」模Debby的宣傳手法不當:「係壞事,如果有人睇咗跟住做,邊個負責?」她認為不少o靚模連時裝騷亦沒行過,故不算「模」:「佢哋係藝人!」而同樣對Debby做法反感的陳嘉寶於另一活動,對不能「入」書展感被拖累說:「殺埋我哋呢啲良民!」

 


自爆重了七磅的Tanya,即場示範性感Bra Top。
自爆重了七磅的Tanya,即場示範性感Bra Top。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()