【鄧倚淇上海直擊】Angelababy昨日現身上海擔任內衣騷嘉賓,感情得意的她對於再度傳出整容,終於女神都發火,Baby否認曾隆鼻、嘴唇抽脂、削面骨,更有意倣效范冰冰到醫院照X光驗樣,但她堅決以私隱為由拒絕驗胸!


Baby唔介意驗樣,但以私隱為由堅拒驗胸。

Baby率師妹Sarah抵上海半島酒店,擔任「Peach John搶灘上海」內衣騷嘉賓,吸引過百嘉賓到場,品牌老闆娘野口美佳專程赴上海主持儀式,其契女濱崎步、吉川日奈、道端Angelica送花籃祝賀,場面熱鬧!


Baby對於被傳整容,在上海出席活動時即激動反擊。

朋友摸過做證

現場焦點非Baby莫屬,自08年上位後的她屢傳是整容人工美女,對於近日再傳整容,她即時作出反擊澄清,她說:「呢啲新聞好無聊,佢哋應該積吓口德,一次又一次咁講!」向來友善的Baby禁不住怒火,愈講愈激動表示會到醫院驗明正身,她說:「我會搵間醫院照X光驗證,話我削面、嘴唇抽脂、隆鼻、削骨,講到我塊面都係假,成個假人咁,好想搵醫生驗證,公司已經安排緊年尾或明年初去驗。之前網上睇范冰冰驗證過,好想倣效佢做法。」

問到如此激動是否男友黃曉明介意,她說:「唔係,之前受嘅壓力好辛苦,我撐到依家,我啲朋友都知我冇整,佢哋都有摸過。」她指外界不斷翻炒她箍牙相來攻擊,她說:「嗰陣我箍緊牙,塊面又腫,影相角度又唔靚,點解佢哋唔用我再細個嘅相去比較呢?」Baby更自爆曾為此哭過,問到男友有否安慰她,她即時甜笑:「你哋唔好再講佢啦!不過都要多謝傳媒,話我整容即係讚我靚咗啦!(咁會唔會驗埋身材呀?)唔會,呢個係private(私隱)。」


周柏豪與Baby的合成照好搞笑。

拒評Debby妄攝

據知,今次品牌重金禮聘Baby做嘉賓,不過Baby講明不行內衣騷,問她是否為男友錫身,她說:「唔係,係因為嚟緊拍戲要keep住個形象,(揀內衣係咪重視男友口味?)唔會,我會忠於自己,自己比較鍾意可愛款式,(透視裝呢?)都冇人睇,我又驚走光。」對於o靚模Debby推出妄攝寫真捱轟,她說:「我喺日本冇聽過妄攝,我覺得每個人成功嘅手法唔同,可能佢付出承受壓力,所以我冇權利去評論好定唔好,不過我會叫師妹唔好咁做,等佢哋將來條路好行啲。」

此外,Baby與周柏豪又一齊在杭州出席活動,並大擺甫士合照,兩人還用iPhone程式炮製合成照。


品牌老闆娘野口美佳(右)親自招待Baby。


模特兒即場示範多款內衣。

Baby搵醫生驗證冇整容

o靚模始祖Angelababy最近再受整容傳言困擾,令她大動肝火,深受委屈落淚,她直言會找醫生驗證;雖然Baby為傳言嬲爆,但當提到男友黃曉明時,立即轉怒為笑。

人氣潮模Angelababy昨晚出席上海半島酒店舉行的《Peach John搶灘上海》內衣騷,出席嘉賓包括品牌老闆娘兼「濱崎步契媽」野口美佳、Baby師妹Sarah、徐淑敏和老公黃浩,而日本女星吉川日奈、日模道端Angelica和天后濱崎步,則送上花籃道賀。Baby身穿黑色連身裙亮相,與野口談笑風生,野口還大讚Baby靚女。在15分鐘的發問環節上,傳媒只集中向野口發問,令Baby變成「布景女」。


 模特兒在台上行內衣騷,性感迷人。
模特兒在台上行內衣騷,性感迷人。


Baby在老闆娘兼「濱崎步契媽」野口美佳(右)陪同下進場,席間聞黃曉明名字即甜笑。
Baby在老闆娘兼「濱崎步契媽」野口美佳(右)陪同下進場,席間聞黃曉明名字即甜笑。





放大圖片

默默承受壓力

Baby入行至今,屢受整容傳言困擾,近日又有報道指她整容,更用新舊照作對比,Baby聞言相當激氣,她受訪時按捺不住發火說:「無聊!佢哋要積口德啦!一次又一次咁講,又話我隆鼻、削腮骨、嘴唇抽脂,講到我成塊面都係假,成個假人咁,嗰時我箍牙面腫,影相角度又唔靚,佢哋又唔攞再細個啲相做比較。」



為了驗明正身,Baby透露會找醫生照X光驗證:「我有行動過,但Check過香港冇醫院有咁嘅服務,上網知道范冰冰驗證過,我想倣效佢。(男友介意?)唔係,之前承受壓力好辛苦,我撐到依家,朋友都知我冇做過(指整容),佢哋都摸過。(驗埋身材?)唔會,因為好Private(私人)。(為報道喊?)曾經試過,依家就冇。」至於何時去驗?她說:「今年尾或者明年初,公司已經聯絡緊。」



拒評妄攝模

Baby雖為傳聞動怒,但提到男友黃曉明時即流露甜笑。問到男友有否安慰?她發嬌嗔說:「冇,唔好再講佢。」現場有六位模特兒身穿性感噴血內衣行騷,Baby表示怕醜:「我冇膽着內衣畀人睇,好多人話我性感,但我係保守女仔,唔可以同性感掛鈎。(因為有男友?)唔係,遲啲要拍電影,要Keep形象。」談到挑選內衣是否需迎合男友口味?她說:「唔會,我只忠於自己,我鍾意可愛內衣。(透視款式?)冇人睇啦!又驚走光。」



近日「妄攝o靚模」曾麗儀拍了「撕」暴片段,上載YouTube遭圍插,Baby說:「喺日本冇聽過(妄攝)。(贊唔贊成?)每個人嘅方法唔同,可能佢付出要承受壓力好大,我冇權去評論,但會叫師妹唔好咁做,將來條路會好行啲。」



由小到大百變Look

Angelababy堅稱冇整容,其實是否整過,事實勝於雄辯,睇相一目了然!



童年

眼仔睩睩的Baby,童年時面圓圓,樣子十分可愛,有如公仔倒模。



未入行

Baby被翻未入行前的舊照,箍牙厚唇Look確實非常「趕客」!



入行後

16歲入行的Baby曾為本報影專訪,雙眼皮位置明顯較淺,而嘴唇較厚。



去年

Baby去年在遊艇拍攝泳裝月曆,大騷身材,今年突然「升Cup」惹隆胸疑雲。



第一手消息請瀏覽on.cc
《即時新聞》

專案組
昨日<br>Baby昨日出席內衣騷時五官標致,對於有傳整容,她即時大動肝火。
昨日
Baby昨日出席內衣騷時五官標致,對於有傳整容,她即時大動肝火。

徐淑敏自爆戴水袋Bra

有「咪神」之稱的徐淑敏(Suki),產後身形愈來愈弗,昨日與老公黃浩到上海出席內衣品牌活動時,更以一身「Pink Lady Look」上陣,導彈上圍表露無遺!問Suki喜歡甚麼類型內衣?她說:「我鍾意鮮艷、Lace同絲質嘅內衣!」談到老公喜歡她穿甚麼款式?她說:「有次半夜上網,佢話我着得好睇,話我鍾意就得喇!我鍾意黑色同肉色Bra!」

擁有34C上圍的她自爆試過戴水袋Bra,但因效果太誇張即時拆袋,轉贈給家姐,又強調不會穿透視裝。她表示因老公與內衣品牌老闆娘稔熟,故送了五位數字內衣給她,連好友也受惠。談到囡囡的百日宴,Suki表示女兒當晚全程睡覺,應該不知道有人為她慶祝。此外,Baby的師妹Sarah亦有到場,對於Baby多次被指整容,Sarah坦言感到十分激氣,問有沒有摸過Baby臉蛋?她說:「雖然我冇摸過,不過我唔會相信呢啲報道!」


 Sarah(左起)、徐淑敏和老公黃浩在上海出席內衣品牌活動。
Sarah(左起)、徐淑敏和老公黃浩在上海出席內衣品牌活動。

Baby柏豪奪面雌雄

正在上海工作的Angelababy,與同屬模特兒出身、現為歌手的周柏豪頗為稔熟,他們一同在杭州出席活動,並大擺甫士影合照。兩人在等候工作期間,用iPhone的程式炮製合成照。相片中以柏豪的眼睛,配上Baby的「櫻桃嘟嘴」合成,效果出奇地可愛和惹笑,柏豪還留言笑稱「背景Key得很好」,又大讚Baby「多得了你可愛的嘴巴。」

此外,昨日傍晚時分,Baby在微博有感而發:「繁忙緊張生活中的一道清泉,就是和好朋友真誠對話。若要別人真誠對你,你就必須先拿出自己的心去真誠對人。如果人與人之間,少一份猜忌,少一份妒嫉,多一份信任,多一份度量,那世界會因此變得更美好。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()