高海寧昨日和人氣十足的萬寧妹妹王允祈,到屯門出席一個有關北海道的活動,高海寧穿上和服騷出美腿,她更抱起王允祈玩遊戲,兩人更互餵雪糕,表現老友。高海寧表示很多親友有小朋友,故此照顧小朋友早已駕輕就熟,她說:「我喺後台見到萬寧妹妹都同佢玩吓,知佢好鍾意玩 iPhone嘅遊戲,我都下載一啲畀佢玩。」

愛羅仲謙眼大大 放大圖片
高海寧餵一向同性相拒的萬寧妹食雪糕,打破過往定律。

高海寧餵一向同性相拒的萬寧妹食雪糕,打破過往定律。

另外近日高海寧和羅仲謙合作主持節目,問到她會否喜歡此類型男仔?高海寧直言:「佢呢啲眼大大,又大隻嘅男仔,女仔都鍾意喇。」採訪:王連連攝影:黃偉雄


高海寧身穿改良和服與萬寧妹一同現身,一個騷長腿,一個騷童真。

高海寧絕招氹掂萬寧妹妹

高海寧昨日以和服式短裙與「萬寧妹妹」王允祈,現身屯門市廣場《北海道遊歷之旅》活動,「萬寧妹妹」起初表現怯場,但高海寧一使出冰淇淋誘惑,即成功俘虜對方。高海寧笑言:「『萬寧妹妹』喺後台OK架,出台可能有少少怕醜,我都想第時生個咁cute嘅小朋友,最好一仔一女。(你派冰淇淋呢招使得?)我本身都好鍾意食雪糕,屋企長期有一盒看門口。遲吓我會同羅仲謙做節目,佢又靚仔又健碩,(係咪你鍾意類型?)係女仔都會鍾意呢種男仔。」


高海寧、王允祈

高海寧餵雪糕氹掂「萬寧妹妹」

昨日高海寧與「萬寧妹妹」王允祈到屯門市廣場出席《北海道遊歷之旅》活動,以和服式短裙示人的高海寧,大派冰淇淋,而獲高海寧餵雪糕的「萬寧妹妹」則愈食愈開心,由起初的怯場變成雀躍滿場飛。


獲「萬寧妹妹」送上香吻的高海寧,大讚對方Cute到爆!
獲「萬寧妹妹」送上香吻的高海寧,大讚對方Cute到爆!

受訪時,高海寧望着「萬寧妹妹」笑說:「我第時都想生個咁Cute嘅小朋友,最好一仔一女!(唔怕小朋友鬧情緒?)『萬寧妹妹』頭先喺後台OKo架!出台有少少怕醜,唔敢同大家Say Hi。(你招冰淇淋使得?)我都好鍾意食雪糕,屋企長期有盒看門口!(唔怕肥?)我情願做運動,都唔捨得戒雪糕!」並透露稍後將與緋聞多多的「肌男」羅仲謙合作:「佢又靚仔又健碩,係女仔都鍾意啦!」


高海寧餵「萬寧妹妹」食雪糕,母愛滿瀉。
高海寧餵「萬寧妹妹」食雪糕,母愛滿瀉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()