李治廷同鬼仔喺米倉大戰未埋位先拗柴,兩個原先諗住全程打真軍,點知有一幕講佢俾鬼仔掟落木凳,李治廷話:「真係唔敢試,都係要搵替身上,之後都唔敢扮勁!」

曱甴
設計對白

2010年10月27日

打星 icon李小龍就算死咗 37年仍然係中國人偶像,由甄子丹扮陳真到周杰倫扮青蜂俠都要曲線扮小龍。
上年金像獎「最佳新演員」李治廷就挑戰自我,喺新戲《李小龍》擺明車馬飾演 17歲萬人偶像。原本排骨仔身形,為求孱仔變鋼條,唔只日日狂做 gym,谷肌增肉 10磅的李治廷更苦練詠春兩個月準備,點知第一日開工拍打鬼佬戲就拗柴,李治廷焗住忍痛頂硬上。小龍唔易做, 23歲李治廷今鋪搏埋條命呀!

放大圖片

李治廷歌手出身,上年憑《歲月神偷》彈起,之後仲攞埋金像獎「最佳新演員」。

李治廷上年憑《歲月神偷》大熱勇奪金像獎「最佳新演員」,戲中演患癌少年,文弱書生,自然 fit晒瘦仔李治廷;今年拍《李小龍》論樣貌,李治廷先天有幾分似,不過講副偈,仍然有排操。

狂操兩個月

放大圖片

錢嘉樂係《李》片武指,佢大讚李治廷學嘢快,又夠搏。開拍前仲帶佢去睇拳賽,又帶佢跟周比利學自由搏擊。

唔想得個樣似,惟有開工前狂操,先喺詠春師傅溫鑑良學藝兩個月苦練詠春基本功,但原來谷肌先至最攞命。李治廷話:「頭一個月我要不斷增肌,即係不停食嘢,雪糕、漢堡包、可樂,谷肥自己。」
5呎 9吋得 135磅嘅李治廷,谷肥到 148磅後又要減多 3磅練番鋼條身形,李治廷話呢個月先係地獄:「幾乎咩都唔食得,戒糖、鹽、澱粉質,跟住日日做 gym又練功,真係地獄特訓 o架!」
有靚肌又食過兩碗夜粥,李治廷諗住自己超 fit ready,點知開工第一日拍打戲,劇情講佢同鬼仔喺米倉打交,竟然未埋位先拗柴。李治廷話:「嗰場戲講我要連踢八腳落鬼仔度,一路痛一路踢,拍足 6個鐘都幾辛苦,其實我仲有排練,條大髀筋太緊唔夠鬆,要做到一字馬。」據知李治廷就算拍完套戲仍然 keep住小龍上身未搣甩,就算遲啲開續集,李治廷都未驚過呀!

上身表情

放大圖片

我要全世界攞我簽名。
真實對白

李小龍招牌手指指斜向下睥神情,講真個樣真係寸到冇朋友,難怪李治廷話:「要做到有自信,但唔乞人憎,真係幾難。」

145磅純肌

李治廷用咗兩個月時間操肌,由增肥後的 148磅再地獄式操練減走 3磅肥肉變鋼條,線條係有,不過佢自己都嫌肌肉未夠脹,但當時李小龍只得 17歲,肌肉太勁反而唔似。

中婷婷

 

放大圖片

G片中李治廷、貢米和謝婷婷有段三角關係,問佢有冇咀戲,最想同邊個咀,佢死都唔講,仲話:「到時睇戲咪知囉。」學晒 Leon玩神秘。

放大圖片

貢米

貢米飾演梁醒波個女(文女),同謝婷婷飾演曹達華個女(曹敏兒)一齊爭李治廷。

龍城四虎

「龍城四虎」李小龍少年時 3位朋友, MC Jin做小麒麟、陳奐仁做奀仔、國內電影新貴張一山做劉連光,全都係小龍少年時代好兄弟。

千萬重造故居

《李小龍》成套戲用咗 3,600萬拍攝,其中 1,400萬喺廣州開平搭建李小龍香港舊居,認真揼本。舊居大小擺設就連龍哥童年玩嘅木馬同玩具,全部由李小龍親姊弟,李秋源和李振輝畀資料照做。咁認真,應該唔會好似 TVB的道具超越時空啩。

 

放大圖片

小龍廳
龍哥香港舊居大廳,望落都有千幾呎,家間屋要咁大,冇幾千萬唔使諗囉。

放大圖片

小龍床
龍哥細個就係瞓呢張床 o架喇,床邊仲有個 BB膠公仔,唔係好襯龍哥咁 man喎!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()