唔嚇唔安樂嘅香港人,哈囉喂鬼屋越得人驚,啲飛就越難撲。見大家咁鍾意驚到騰騰震,即刻搵講怪談講到深入民心嘅梁思浩出嚟,同大家分享有關車嘅鬼故事,聽完唔敢夜晚揸車望倒後鏡嘅話,就要記住思浩醒你嘅避邪三招幫車開運,咁就人車喜事精神爽啦!記者:許維雅攝影:林栢鈞Model: Fion、 Tiffany、 Crystal


其他副刊影片 明星撞完鬼即紅爆

有一排無講怪談嘅梁思浩本來想洗底,但班粉絲就好似厲鬼咁成日纏住佢,問佢幾時講鬼古?所以佢今次順勢同大家分享鬼古應應節,身為娛樂圈人,當然要佢講啲圍繞明星嘅鬼古,滿足我哋嘅八卦慾。原來明星撞鬼都未必係壞事,因為分分鐘撞完即紅,只要隻鬼唔係對住你笑就得!

二手車 先開運

其實揸車撞鬼,一向都聽唔少,但想架車靈靈性性唔好招惹到污糟嘢,思浩一樣有計,「我家夜晚揸車都會避忌去某啲地方,好似摩星嶺就一定唔會去。不過有時拍戲逼住入墳場,我就會喺車度放個平安符。行內有師傅教過用碌柚葉浸水,然後放落水壺,離開墳場時就喺車身裏裏外外噴一噴,圈內好多人都咁做。」唔止去墳場,若然你架車成日無端端刮花碰撞,總之諸事不順,原來都可用呢個方法趕走衰氣,唔小心撞死貓狗都一樣得。

放大圖片
■揸車去墳場開工,思浩一定會放平安符喺架車。

■揸車去墳場開工,思浩一定會放平安符喺架車。

放大圖片
■用碌柚葉浸水放落水壺,可隨時隨地幫架車辟邪。

■用碌柚葉浸水放落水壺,可隨時隨地幫架車辟邪。

 

放大圖片
■原來用五色花水洗車可以幫車開運,但其中一款一定要係火百合。

■原來用五色花水洗車可以幫車開運,但其中一款一定要係火百合。

思浩還有個開車運秘技,「其實車都有車運,如果你想架車好運,好似成日遇到錶位咁,師傅就教用五種唔同顏色嘅花浸水洗車,幫架車開運,記住一定要有火百合。尤其是買二手車,唔知上一手發生過咩事,用五色花水開運就包無衰。」各位車主,信不信由你喇!

故事一:阿婆搭順風車

有個男藝人拍緊套法庭電視劇,有日拍完劇收工,由清水灣片場經清水灣道出九龍,去到壁屋監獄附近,突然感到有人上咗車,望望倒後鏡,見到有個阿婆坐喺度,嚇到呆晒!佢立刻踩腳掣再望多次,阿婆依然無表情咁坐喺度,佢惟有繼續開車諗住等人多嘅地方先發難。點知去到坪石附近嘅油站,突然聽到有人同佢講:「唔該晒!」佢感到有人落車,先夠膽再望倒後鏡,發現唔見咗阿婆!之後喺拍劇嗰段時間,每次經過都遇上阿婆。之後個藝人問師傅,先知原來油站旁邊是義莊,師傅仲話:「唔緊要,佢只係搭順風車,無對住你笑就得 o架嘞,有人撞完會紅 o架!」那位男藝人果然喺套劇出街之後就紅咗呀!

放大圖片

 

放大圖片

 

 

故事二:迷幻路障

當年有位台灣女星來港拍戲,住在西貢邵氏宿舍,有晚有位香港女星揸車入去搵佢齊入西貢食消夜,一路去到清水灣尾嘅迴旋處前見到警察路障,停低後,有個木無表情嘅警察問:「你哋去邊呀?」佢哋答:「我哋遊車河,咩事呀?」警察話:「無事,睇吓你哋啫!」跟住警察望住台灣女星話:「你好靚呀!」佢哋駛離路障之後就喺前面迴旋處掉頭,點知一掉頭,就發現路障唔見咗,兩個女仔立刻嚇呆!其實個台灣女星當時拍緊套鬼戲,套戲一上映,台灣女星即刻大紅大紫,你哋估吓佢係邊個?

放大圖片

 

放大圖片

 

 

電車的士鬼故事

若然睇完今日個鬼故事都未夠喉,思浩仲講咗關於車嘅鬼古,記住留意之後兩日嘅報道!以為唔係車主就唔關你事?率先話你知,跟住兩個鬼古都係同公共交通工具有關,電車同的士,你都會搭 o架啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()