劉德華將於 12月舉行 20場紅館個唱,今次他會化身舞王,挑戰自己在個唱上嘗試表演多種不同舞蹈,還重金禮聘曾幫米高積遜( Michael Jackson,簡稱 MJ)編舞的排舞師來港,為他進行密集式鍛煉。華仔笑言第一天排舞已感到生不如死,但牛華當然冇咁易被打倒,最後還得到排舞師的讚賞。

劉德華正積極為 12月在紅館舉行的 20場演唱會進行密集式鍛煉,今次他更專程由美國找來曾為已故國際巨星米高積遜「 This Is It」演唱會排舞的 Travis Payne及 Stacy Walker,來港為其演唱會度身訂做最新舞步。

放大圖片
兩位外籍排舞老師得悉華仔綽號叫牛華後,都表示十分贊同。

兩位外籍排舞老師得悉華仔綽號叫牛華後,都表示十分贊同。

放大圖片
華仔排新舞稍有成績,開心得與老師相擁慶祝。

華仔排新舞稍有成績,開心得與老師相擁慶祝。

笑言感生不如死 放大圖片
華仔學跳新舞,跳得相當投入。

華仔學跳新舞,跳得相當投入。

問華仔為何會找上米高積遜的排舞師,他說:「其實一路都想跳舞,好想試好多唔同類型嘅舞,之前喺網上睇過一啲片段,都係跳 Michael Jackson嘅舞,想像吓佢嘅舞,世界各地嘅人都可以接觸到,演唱會入邊有一 part係向佢致敬,所以就有今次合作。」他表示每次演唱會都想將最好的演出獻給觀眾,還透露將在個唱中跳中國舞和標準舞等,實行來個舞動全城。華仔跟兩位美國排舞老師排練了十多天,問他感覺如何?華仔笑說:「生不如死呀,第一日排舞我已經好想走,真係有啲困難,好似要將我個頭同手腳分開晒咁,要好有節奏感,好有壓力,以前跳舞可能係飛來飛去,靠舞台效果,今次就真係堅跳,頭一個星期真係失眠 o架。」華仔又大讚兩位老師說:「同佢哋合作非常好,好舒服,仲好體恤我,首先會睇吓我點跳,一有乜嘢做得唔好就即刻提點我,即刻幫我糾正錯誤,然後再睇吓有乜嘢係屬於我嘅舞步留低,再加上佢哋嘅概念,因為錯一個 step都會跟唔上,所以我要更勤力,以前同我排開舞嘅,可能知我邊啲跳唔到,會就我改動作,但佢哋就唔會,所以可以 push我,做啲以前做唔到嘅動作。」

被讚勤力有主見

出名勤奮如牛的華仔,豈會輕言放棄,為了不在外國人面前失禮,除平日跟老師排舞外,回家後也不停自行練習,他說:「每次排完舞,我要自己喺屋企再練多三次,仲要三次都唔可以出錯,咁先畀自己瞓覺 o架。」果然不愧其牛華稱號,連兩位老師知道華仔的花名叫牛華後,也異口同聲表示贊同,並大讚華仔勤力又可愛。見華仔自嘲不懂跳舞, Travis Payne還直言不相信,並指華仔清楚知道自己想要甚麼,願意花大量時間練習,勤力得令人驚訝,很少 super star會如此用功。採訪:胡比 攝影:陳順禎


劉德華為 12月舉行的個唱辛苦排舞,笑言跳到生不如死。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()