鄧紫棋( G.E.M.)出道時有小巨肺之稱,大家一直都將焦點放在她的音樂上,直至她相繼與狄易達、陳柏宇以及林宥嘉傳出緋聞後,大眾將焦點轉移到她的感情生活上,原來過往半年密集式的緋聞,令 G.E.M.吃不消而偷泣狂食,她甚至在討論區留言自辯。

現年 19歲的 G.E.M.於本月底推出新碟《 My Secret》,問她有否憑歌寄意,將自己的感情秘密公開?她突然嘆一口氣說:「唉,絕對唔會有我嘅秘密喺入邊,今次呢隻碟係喺我最辛苦嘅時期創作出嚟嘅。」

迷失方向 放大圖片
G.E.M.和林宥嘉談得投契竟連動作也一致,難怪會傳緋聞。 《 Face》圖片

G.E.M.和林宥嘉談得投契竟連動作也一致,難怪會傳緋聞。 《 Face》圖片

原來開朗的 G.E.M.在半年前備受情緒困擾,她說:「其實係之前去台灣做嘢,無啦啦有本雜誌就話我同林宥嘉有嘢,之後我睇到有啲報道話我借佢嚟炒作新聞。同埋我好快就開咗演唱會,做完個騷之後,我覺得自己想做嘅嘢都好似做晒,個人突然冇晒方向,連最鍾意寫歌都提唔起勁。」在最不如意的時候, G.E.M.會偷偷在房間哭,又或是以吃東西來發洩,不過她透露自己在這個階段做了一件很愚蠢的事,她說:「當時唔開心都係咁睇啲討論區,睇吓啲人點話我,如果佢哋講啲嘢唔啱,我仲會留言話番佢哋。」

禁談感情

G.E.M.自言過往的生活十分平靜,沒有遇過挫折及低潮,樂觀的她後來想清楚自己的路向再次投入工作,她說:「原來有呢啲唔開心嘅經歷喺寫歌時係好有用嘅,咁我當然唔希望再有呢啲情況啦,我亦都希望大家唔好將啲歌對號入座,歌詞所講係唔同嘅愛,絕對唔係我嘅經歷。」最後 G.E.M.再次強調以後不會再提感情事,因為她希望大家再次留意她的音樂而不是花邊新聞。採訪:李珮洳攝影:陳志嵐髮型: Nick Lam of Orient4.com.hk化妝: Matt of Annie G. Chan


小巨肺之稱的 G.E.M.希望歌迷專注她的歌,而不是她的緋聞。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()