有翻版大 S之稱的李莉琳( Liz)早前聯同梁筠兒( Bambi)和蔡瑩瑩( Ivy)拍攝公司月曆,三位身材惹火的 o靚模今次收起性感, Liz反串做男生食大雪茄,她笑說:「扮男仔當係磨練演技,除咗高度之外,我諗我 man得嚟幾有型 o架,最多唔好企喺度影相囉。」

羨慕正版 放大圖片
Liz笑言自己的演技對女扮男裝游刃有餘。

Liz笑言自己的演技對女扮男裝游刃有餘。

Liz近日於內地拍新戲《宅男總動員》,與鍾鎮濤、譚耀文、鄧麗欣及蘇永康等合作,演間諜替宅男追女仔,她說:「我個角色係好搞笑嘅,導演話我肯不顧形象,臨場加咗好多戲畀我,其實拍戲係唔可以怕醜,要放盡啲,睇嚟我都有啲演藝細胞 o架。」談到大 S閃電結婚,有翻版大 S之稱的 Liz表示羨慕不已,她說:「我家得 23歲,唔諗結婚住,努力工作先,希望將來可以有大 S嘅成就。」撰文:丁寧


Bambi穿上低胸短裙搔首弄姿,展示女人味。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()