周秀娜、郭思琳和 Melanie Z昨日到銅鑼灣出席「 GT5極速賽車啟動禮」,穿低胸裝的周秀娜大搶齋露腰的郭思琳風頭。周秀娜自爆早前到車店試車,男職員向她不斷推銷保時捷等跑車,她說:「我已經話自己係跑車殺手,但佢都唔介意畀我試,不過試完之後佢都嚇到面青標汗,因為我一出馬路就差啲撞,佢見到我手車咁渣,都唔敢再畀其他車我試。」至於被問為何不叫男友做柴可夫時,周秀娜直言:「女仔揸車比較型,而且近期係冷靜期,要自己揸車。」周秀娜強調與男友感情沒問題,並承認拍拖鬧交一定有。

郭思琳嫌邦邦矮 放大圖片
近日憑緋聞上位的郭思琳(右),始終不及周秀娜搶鏡。

近日憑緋聞上位的郭思琳(右),始終不及周秀娜搶鏡。

此外,郭思琳早前與崔建邦傳緋聞,更被拍得在男方家過夜,她強調當日是與成班朋友到崔建邦家中,因太夜才在他家借宿,她說:「我係瞓廳,大家係普通朋友,我唔知佢有女友,平時唔會傾心事,但就會講人生經歷,喺佢身上學到好多嘢,我唔覺佢追我,而且我鍾意男仔高過自己。」採訪:何慧斯攝影:葉君海


周秀娜表示現在和男友正踏入冷靜期,所以想買車代步。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()