傅穎入行以嚟是非多多,最近佢又話同緋聞男友羅仲謙鬧不和,擺到明大家冇 friend做,點知唔夠一個月又有新發展。其實呢單嘢十分可疑,由 day one佢兩個俾人影到約會,已經似係預早安排。

放大圖片

 

放大圖片
傅穎出示佢屋企玻璃窗碎裂(左圖)同警察上門調查嘅相。

傅穎出示佢屋企玻璃窗碎裂(左圖)同警察上門調查嘅相。

「不嬲都講真話」

咁啱傅穎出碟,謙仔有戲上,佢哋就忽然自爆關係決裂,到噚日兩位主角分別出嚟做訪問,又會忽然有周刊話佢哋假分手,仲話謙仔闖傅穎香閨,實在有自製新聞之嫌。傅穎噚日同梁靖琪出席喺鑽石山舉行嘅新年活動,俾好多記者包圍追住問,傅穎話:「我都係今朝先睇到,我唔係因為報道去講,我係有講過佢冇句真,如果唔信我,可以問羅生,如果佢冇做過叫佢否認。」佢仲話:「我係有講過佢一腳踏兩船,一個女仔喺感情上受到傷害,仲要俾人話炒作新聞,你哋不如問番個男主角,我一個女仔行出嚟講,又話我屈羅仲謙谷新碟,我不嬲都係講真話。」跟住佢仲攞個電話出嚟,證明佢間屋真係俾人掟玻璃,又有差人上門查案。

放大圖片
傅穎同羅仲謙呢對緋聞情侶,唔理係真定係假,但佢哋啲新聞已經令人好煩厭。資料圖片

傅穎同羅仲謙呢對緋聞情侶,唔理係真定係假,但佢哋啲新聞已經令人好煩厭。資料圖片

放大圖片
羅仲謙喺電視城被問到係咪上傅穎屋企,佢馬上封口話唔想講太多。

羅仲謙喺電視城被問到係咪上傅穎屋企,佢馬上封口話唔想講太多。

又出動眼淚攻勢

其實最好笑係傅穎從來冇認過同羅仲謙拍拖,但就猛話人哋傷害佢。傅穎一聽到呢度就即刻眼紅紅,又話:「你哋都估到喇,不過已經係過咗去,我唔會再講。」男主角羅仲謙就喺電視城話:「我未睇過報道,我印象中好耐冇上過去。」之後問佢係咪假分手?謙仔話唔好講呢啲喎。


為洗脫造新聞嫌疑,傅穎即場攞電話騷啲相畀大家睇。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 stacylife 的頭像
    stacylife

    明星靚相大分享☆

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()