加德士將汽油當柴油嘅事,引起各大小汽車討論區嘅網民關注討論,究竟入錯油有幾大件事?會唔會即刻死火死引擎?江日雄就話要視乎入錯份量有幾多:「若果汽油同柴油嘅比例係 7:3,架車都唔會即刻死火,不過通常無油先會去入油,咁樣嘅話,架車行兩三個街口左右就會死火。」但今次加德士啲柴油已經喺地底油缸溝稀咗,再溝埋架車剩番嘅少少電油,當然唔會即刻死火。

放大圖片
■香港汽車會副會長江日雄

■香港汽車會副會長江日雄

咁車主又點樣察覺自己架車入錯油呢?江日雄話:「你會慢慢發現架車嘅黑煙較多,無平時咁好力,甚至會窒油,跟住就會死火。一般都唔會話好傷引擎,但之後要清洗油爐就幾麻煩,因為連埋油管及油格,起碼都要花一萬幾千。」油站職員插錯油槍入錯油嘅事久唔久都會出現,車主入油或簽收據時最好望一望,如及時發現入錯油,記住唔好撻車,鬆手掣推去 N波,推架車泊埋一邊等維修人員放油,再入番電油,架車得少少油渣都唔會有影響。」


■經過油站入錯油事件,各車主要留意單據。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()